Iris heel veel succes vandaag! Hier heb ik helaas opnieuw een (vroege) miskraam gekregen. Vorige week bloedonderzoek laten doen op hcg omdat mijn testen erg licht bleven en helaas zat er een daling in waarbij de waardes al vrij laag lagen ( dinsdag 21 en donderdag 19). Een dag voor de tweede uitslag was het bloedverlies al begonnen, dus ik had het ergens al een beetje aan voelen komen. Vandaar ook dat ik even wat afweziger ben geweest, al lees ik wel mee!
Ah, nee, balen Jairy!! Heel veel sterkte! Iris, hopelijk is alles goed gegaan en kunnen we je snel feliciteren met de kleine! Hier inmiddels bijna 6 weken. Over 3 weken de intake, erg spannend! Duurt best lang voor mijn gevoel, waardoor ik teveel tijd heb om te twijfelen. Al voelt mijn lichaam wel echt zwanger aan nu. Het idee van een derde begint een beetje te wennen, al vind ik het ook nog wel eng. Veel grote beren zien enzo. Afgelopen vrijdag de allerlaatste test gedaan en die gaf al snel 3+ aan.
O jairy wat erg... Ik ben gisteren om 23.02 bevallen van Willemijn! Ballon deed zn werk kwam spontaan op gang. Nu thuis met zn allen bij komen
Jairy meid wat vreselijk. Dikke knuffel voor jou. Gaan ze nu ook verder kijken? Iris, gefeliciteerd. Mooie naam. Kom lekker bij en geniet ervan.
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes meiden. Iris, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een mooie naam! Selina, aankomende dinsdag heb ik om 1 uur een afspraak bij de VK staan, dan gaan ze kijken of ik weer helemaal schoon ben. Daarnaast hebben we de mogelijkheid gekregen om een bloed/chromosoomonderzoek te laten doen, al acht de VK de kans klein dat daar iets uit komt, maar gezien het nu de tweede miskraam is mogen we dat laten doen. We denken daar nog even over na, want de twijfel daarover schiet nog een beetje van links naar rechts. Een groot deel van ons zegt laten we er nog even mee wachten maar aan de andere kant groeit de onzekerheid omdat we zoiets hebben van 'wat gaat er mis?', of hebben we echt gewoon domme pech? Het probleem ligt in ieder geval niet in het zwanger worden, want in 5 maanden tijd hebben we tot 2x toe een positieve test gehad.
Iris, ik heb helemaal kippenvel. Gefeliciteerd met jullie dochter Willemijn. Ik vind het ook een prachtige naam en het is vast een schatje. Hoe vinden de dames het?
Ik wilde het net hier vertellen. Het is gelukt. Hopelijk blijft de kleine zitten. Vind het allemaal weer erg spannend. Bedankt voor de felicitaties.
Mag ik mee komen kletsen? Recent is het bij ons gaan kriebelen en willen we voor een derde kindje gaan!
Gezellig Saartje! Hoe oud zijn jullie kindjes? Selina, al iets meer gewend aan het idee? En hoe voelt je lichaam?
Annemoon, af en toe nog moeilijk te bevatten, maar eigenlik ben ik er rustig onder. Het voelt vertrouwd. Aanmijn lichaam merk ik weinig. Af entoe wat buikpijn en vanmiddag eenvlaag misselijkheid, maar of dat van de zwangerschap komt geen idee. Kijk er naar uit het ziekenhuis maandag te bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo. Hoop dat mijn man dan nog mee kan. Mijn ouders en mijn zus weten het nu. En de resthoort het over een paar weken. Saartje gezellig dat je mee komt kletsen. Spannende tijd voor jullie. Hopelijk snel een positieve test. Jairy, hoe is het nu met jou? Iris, hoe is het bij jou?
Selina, gefeliciteerd ! Saartje welkom Hier voel ik me een soort wrak. De wondje doen minder pijn dan mn kont, onder rug en benen. Moet echt herstellen merk ik. Borsten zijn erg vol. Willemijn krijgt het niet op. Bizar want vorige keer kwam het moeilijk op gang en nu kan ik best nog een baby voeden hiji. Gelukkig komt Willemijn helemaal op haar verzoek en clustert ze zodat me dat verlichting geeft in de avond. Echt even afstemmen. Willemijn doet het geweldig! Ze is aan het groeien en super alert. Maar ook ontspannen. Ben helemaal verliefd op haar. Nog twee dagen kraamzorg. Zoals ik me nu voel zie ik er tegen op dat ze gaan. Ahhh Mn eten komt