Aankomende donderdag krijgt mijn zoontje zij prikken voor 4 jaar, nu wil mijn vriend met mij en een stel vrienden dan s'avonds dan uit eten, prima nu kan ik mijn overbuurmeisje van 18 vragen of mijn schoonmoeder die 10 minuten bij ons vandaan woont. Mijn zoontje heeft bij de andere pikken koorts gehad, wat zouden jullie in zo'n geval prettiger vinden wie er bij je kindje is?
Schoonmoeder. Die heeft immers al één of meerdere kinderen grootgebracht en heeft vast ook meerdere malen met een koortsig kind te maken gehad. En je kind kent oma ook en als ze niet lekker zijn willen ze toch graag tegen een vertrouwd persoon aankruipen.
Mijn vriend zegt dat ik me niet moet aanstellen en dat er niks aan de hand is. Maar ik wil idd liever niet weg.
Ik zou er niet eens bij stil staan moet ik zeggen. Het zijn maar prikjes en hij is al ruim vier. Ik zou het met hem zelf overleggen.
Ik zou ook gewoon gaan hoor. Hij is al 4, en volgens mij komt de koorts sowieso niet binnen een paar uur. Als het al komt.
Als je zelf niet wil, dan zeg ik niet gaan en een andere keer afspreken.. Maar als je zelf wel wilt, zou ik iemand vragen die je echt vertrouwd, dus je moeder..
Ja hier hetzelfde. Moeten ze ook naar bed gebracht worden? Misschien vindt schoonmoeders het wel erg leuk om even op te passen
Ik zou oma vragen en een slag om de arm houden. Stel hij wordt koortsig dan blaas je de boel af en blijft thuis. Als je dat van te voren met alle partijen afspreekt is er toch niks loos?
Ik zou niet lekker ontspannen en gezellig kunnen tafelen. In mijn geval zou ik de date verzetten. Een weekje later is het net zo gezellig en zit je denk ik een stukje relaxter.
Dit dus, ik ga echt n7et fijn uit eten als mijn kind ziek is. Dan hoor ik thuis te zijn, of mijn man.