Wie vroeg een positieve test?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Max78, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Wanneer zou je op zijn vroegst positief kunnen testen? Heeft iemand ervaring met een hele vroege positieve test? Ik weet dat er nadelen aan verbonden zijn, maar wil dit graag weten. Hoeveel dagen na je eisprong kun je positief testen?

Ik ben al eerder zwanger geweest en voel dat er nu weer 'iets' aan de hand is. Als ik toch ongi wordt, dan weet ik eigenlijk zeker dat er wel een bevruchting is geweest, maar het voor NOD mis is gegaan.

De eerste keer toen ik zwanger was voelde ik het ook, ik heb veel grotere en gevoelige borsten, ruik sterker en heb steken in mijn onderbuik. Oja en ik slaap slecht. Bij mijn vroege miskraam heb ik het niet zo heftig gevoeld, dat was misschien ook al een teken?

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bij mijn vorige zwangerschap ( helaas misgegaan) testte ik 4 dagen voor NOD positief met een duidelijke 2de streep

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik testte met 3 weken positief, dus ong een week na eisprong.

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    4 of 5 dagen voor de NOD al positieve test! (met test van kruidvat).

5. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

Nov 8, 2007
    1,251
    0
    36
    5 dagen voor nod positief met clearblue digitaal

6. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Bedankt! 5 dagen voor NOD al, dat is vroeg...
    Aan de ene kant heb ik bijna geen test meer nodig, maar aan de andere kant wil ik blijkbaar toch bevestiging. Dat ik rond dit tijdstip beneden zit op de laptop is ook al een bevestiging. Ik slaap zo slecht als ik zwanger bent :(.

Aan de andere kant weet ik niet wat ik er mee opschiet, zeker omdat de kans dat het misgaat natuurlijk nog wel groot is voor NOD. Ik weet neit hoe groot eigenlijk, maar volgens mij zag ik daar een ander topic over. Maar ja, de kans dat ik de komende dagen een testje doe is wel aanwezig hoor!

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de maandag een knal test.. En vrijdag was mijn NOD.
    Die test was zo knal dat ik er van schrok.
    De VK vertelde me dat ik waarschijnlijk een vroege eisprong heb gehad. :) Dus ook 6 dagen vooruit gezet.

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik had 4 dagen voor nod een posi test, was wel een tuur streepje, volgende dag met kv 2 v 5 een duidelijke streep.
    t was volgens mij 10 dagen na ei.
    ik heb ooit s ergens gelezen dat t voor nod 40% is dat t misgaat, na nod is dit 10% en na eerste echo met kloppend hartje 1 tot 3% . Dit heb ik ergens op een site gelezen dus kan wat afwijken.

ik heb dat trouwens ook dat ik van te voren weet dat ik zwanger ben en test voor bevestiging :D

9. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    @ La Palma, dat is fijn als je ineens 6 dagen verder bent ;) Die kans zit er bij mij niet in, ik heb ovulatietesten gebruikt en mijn eisprong was voringe week zondag of maandag...

@ Cilla 24, pfff 40 % kans dat het misgaat is wel erg veel :(.

Ik vind het eerlijk gezegd niet eens zo prettig dat ik zo snel al zoveel voel. Daardaar ben ik er nog meer mee bezig dan ik anders zou zijn en krijg ik natuurlijk veel hoop. Ga morgenochtend maar eens kijken of ik een streepje zie denk ik.

10. JustMo

JustMo Niet meer actief

Ik had vandaag een positieve test en aankomende zaterdag was eigenlijk mijn NOD. En mijn test is echt super duidelijk positief. Stond op de verpakking 5 min wachten voor aflezen maar na 30 sec was er al een dikke duidelijke streep te zien. (zie afbeelding)
    Dus het kan echt!

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

die is indd duidelijk! Gefeliciteerd!!

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik teste 4 dagen voor nod super positief!

13. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    @ JustMo; Gefeliciteerd! Dat is echt een positieve test inderdaad, niets geen vaag lijntje ;) Weet je ook met zekerheid wanneer je eisprong was?

Ik heb vanmorgen ook een test gedaan, maar deze was helaas negatief. Ik heb nu de testen van het kruidvat gekocht en ga morgen nog een poging wagen. Normaal kan ik wel iets langer wachten, maar deze keer voel ik me echt zwanger en daardoor kan ik het helemaal niet loslaten!

14. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    JustMo>

wacht anders nog een paar dagen met de test!!!!
    mischien komt hij er dan wel posi uit;)
    maar wel succes

15. JustMo

JustMo Niet meer actief

@ Max78: Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was. Na mijn MK in augustus ben ik erg onregelmatig ongi geweest. Maar ik herkende de meeste klachten van de vorige zwangerschap vandaar dat ik het niet kon laten om te testen.
    Ik hoop voor je dat je snel ook een positieve test krijgt helemaal omdat je je zo zwanger voelt.

16. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    @ Beppie; Die tekst is vast niet voor JustMo bedoeld maar voor mij ;) Ik zou natuurlijk een paar dagen kunnen wachten, maar ik ben van nature niet erg geduldig en hiermee al helemaal niet...

@ JustMo; Ik hoop het ook natuurlijk, haha. Dan nog net in juli uitgerekend, zou super zijn. Ga je je banner nog aanpassen...?

17. JustMo

JustMo Niet meer actief

Ik denk dat ik hem van het weekend ga aanpassen als ik die andere test ook gedaan heb. Op een of andere manier vind ik dat nu nog een beetje te voorbarig. Is denk ik meer omdat ik het gewoon nog bijna niet durf te geloven dat ik echt weer zwanger ben.

18. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Dat snap ik wel hoor, zie dat je eerden een miskraam hebt gehad. Ik had 1,5 maand geleden een heel vroege mk. Toen had ik net mijn banner aangepast, maar ja rot voelde ik me toch wel..
    Gelukkig is de kans dat het goed gaat veel groter ;) Ik denk wel dat het spannender zal zijn als ik weer zwanger ben. Zie mezelf al 33 keer per dag naar de wc gaan om te kijken of ik geen bloed verlies.
    Een extra test geeft vast ook een zekerder gevoel, heb er bij mijn dochtertje 6 of 7 gedaan, haha. Vooral zo'n digitale met de tekst 'zwanger' is leuk!

19. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Vanmorgen weer niets helaas, pfff. Ik lees net in een ander draadje dat het ook kan komen door een eerdere miskraam. Dat lijkt me wel raar, want vorige cyclus had ik dat helemaal niet. AAAH, ik vind afwachten zo lastig.

20. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hoop dat hij snel positief word voor je!!!!
    en ook voor mezelf

Share This Page