Wie vroeggeboorte bij zwangerschap kort na bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje2, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje2

buikje2 Actief lid

30 mei 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor veel verhalen dat wanneer je snel zwanger bent na je bevalling je een grote kans hebt op een vroeggeboorte. Maar ik vind er eigenlijk geen verhalen over.

Ik ben 3 maanden na de 1e alweer in verwachting geraakt van dreumes nr. 2. Nu ik in het laatste trimester zit begin ik hier veel over na te denken.

Dreumes nr. 1 was hier 3 dagen te laat.

Zijn er hier vrouwen die ook zo snel weer zwanger zijn geworden? Hebben jullie extra problemen gehad? Was de baby te vroeg, op tijd of te laat?

Ik hoor heel graag jullie ervaringen!
    Dankjewel alvast!

2. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    ik was 4 maanden na de geboorte van ons eerste kindje zwanger van de 2de. ben bevallen op 38+4 :) geen complicatie,s gehad alleen wel vroeg last van bekken instabiliteit.

3. buikje2

buikje2 Actief lid

30 mei 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel shirley, fijn om te horen en 38+4 is een hele mooie termijn. Was jullie eerste toevallig ook een tikje vroeger?

4. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ook na 2 maanden zwanger van de tweede geraakt en ben toen bevallen op 39 +1 weken

5. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    nee bij de eerste ben ik met 42+1 ingeleid hij vond het wel best daar binnen:D ik zou me er niet te druk om maken had er zelf trouwens ook nooit van gehoord hoor. de vk ook nooit over gehoord. ;)

6. buikje2

buikje2 Actief lid

30 mei 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel shirley en umm! Geruststellende gedachte :)
    En een weekje eerder vind ik niet erg, die laatste loodjes zijn toch zo zo ;)

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja ik! Ik was een maand na de bevalling weer zwanger en ben bevallen met 34.5. Maar de eerste kwam ook te vroeg, met 36.0

8. buikje2

buikje2 Actief lid

30 mei 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was er een reden gevonden voor de vroege aantocht van jouw kleintjes? Had je ook gevoel dat de 2e vroeger kwam omdat je zo snel weer zwanger was?

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Mijn moeder was toen ik 3 mnd was zwanger van de 2e en hij is 14 dagen te laat geboren

Deel Deze Pagina