Ik heb er geen zin meer in vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door potjesoep, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    he ik heb er geen zin in , geen huishouden geen opruimen , geen zin om ergens naar toe te gaan omdat ik waggel als een eend en alles mij moe maakt en letterlijk alles komt mijn neus uit ;)

wat doe jij op zo'n dag ? ben nu 33 weken en 2D en kan mij maar moeilijk voort bewegen maar begin mij te vervelen en elke dag die taakjes in huis :x niet leuk meer

heb namelijk geen last van nesteldrang dus schoonmaken doe ik zoals ik normaal doe heeeeeeeeeeeeeeeeeeee helpppppp:D:D

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik zou lekker op de bank kruipen en lekker filmpjes kijken, lekker een dagje niks :d

3. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk aan toegeven! Je krijgt het nog druk zat straks met je kleine... Dus rust zolang het kan! Op de bank.. Dekentje... Pot thee, wat lekkers en hele dag films en series kijken! Haha succes!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Lekker je rust nemen, als de kleine er dadelijk is dan heb je er waarschijnlijk geen tijd meer voor. :D

Lekker op de bank kruipen met een dekentje en een kopje thee en een heerlijke film kijken, dat huishouden kan morgen ook!

5. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    en dat is wat ik nu dus maar lekker ga doen ben toch ook weer te moe ,, dus die deken en tv zijn zeer welkom ;)

6. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

6 mei 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
    Inderdaad gewoon aan toegeven. Ik heb vandaag ook zo'n dag...gewoon ff niks :p

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik doe ook weinig! haha, koffiedrinken met de buurvrouw die ook zwanger thuis zit :p
    series kijken, wat op zp omhangen... zometeen toch maar even de vaatwasser uitruimen :p

Maar afstoffen zou ook moeten................geen zin!!

MIjn zoon is lekker bij opa in de tuin, die haal ik half vier weer op, en dan gaan we gezellig samen een film kijken op de bank zodat hij uitgerust is om vanavond te gaan sint maarten lopen :)

chillllllllllllll

8. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Of zelfs gewoon naar bed. Heeerlijk!

Deel Deze Pagina