he ik heb er geen zin in , geen huishouden geen opruimen , geen zin om ergens naar toe te gaan omdat ik waggel als een eend en alles mij moe maakt en letterlijk alles komt mijn neus uit wat doe jij op zo'n dag ? ben nu 33 weken en 2D en kan mij maar moeilijk voort bewegen maar begin mij te vervelen en elke dag die taakjes in huis :x niet leuk meer heb namelijk geen last van nesteldrang dus schoonmaken doe ik zoals ik normaal doe heeeeeeeeeeeeeeeeeeee helpppppp
Heerlijk aan toegeven! Je krijgt het nog druk zat straks met je kleine... Dus rust zolang het kan! Op de bank.. Dekentje... Pot thee, wat lekkers en hele dag films en series kijken! Haha succes!
Lekker je rust nemen, als de kleine er dadelijk is dan heb je er waarschijnlijk geen tijd meer voor. Lekker op de bank kruipen met een dekentje en een kopje thee en een heerlijke film kijken, dat huishouden kan morgen ook!
en dat is wat ik nu dus maar lekker ga doen ben toch ook weer te moe ,, dus die deken en tv zijn zeer welkom
ik doe ook weinig! haha, koffiedrinken met de buurvrouw die ook zwanger thuis zit series kijken, wat op zp omhangen... zometeen toch maar even de vaatwasser uitruimen Maar afstoffen zou ook moeten................geen zin!! MIjn zoon is lekker bij opa in de tuin, die haal ik half vier weer op, en dan gaan we gezellig samen een film kijken op de bank zodat hij uitgerust is om vanavond te gaan sint maarten lopen chillllllllllllll