Ik ben op zoek naar een jongensnaam: - één lettergreep - niet beginnend met een K, C of S - geen top 20 naar (Daan, Tim etc) We hebben al: - Boet - Faas - Just - Jur - Jurre - Luuk Wie vult (alfabetisch aan) ???
Bent Boy Clim Daaf Fer Gust (oh zie dat je Just al had: die vind ik leuker hihi, nouja) Ian Jaan Job/Jop Mart Raf Ties (al is die ook wel wat populair) Tijn Pfoe, moest hard nadenken haha. Dit zijn zo wat namen die ik in mijn directe omgeving weleens gehoord heb.. Ga nog eens nadenken.
Ik dacht gelijk aan jur dat vind ik zo leuk maar die staat er al. Finn? Of staat die in de top 20? Just Guus Djoy Ruud Miel
Ard Ben/ Brent/ Boy/ Boyd/ Bill Dean Dolf Guus/ Gijs Jan Jos Jaap P) Jack Jip Jim Lance Lenn Leen Max Mats Mo Mels Nils/NIels Niek Ron Ralf/Ralph/Rolf Ray Vic Wes(t) Wolf Pff lastig!!
Luuk stond vorig jaar op plaats 5? - Beer - Bent/Brent - Binck - Birk - Boet - Dex - Dijs - Duuk - Faas - Flyn - Jazz - Jhor - Just - Jur - Jurre - Juul - Lenn - Lev - Luuk - Maas - Maes - Mels - Mexx - Min(c)k - Moos - Nout/Naud/Noud - Oz - Pax - Quinn - Rein - Rhys - Rijk - Ties - Tijl - Troy - Vic/Vick - Zen - Zev Mels of Moos (vooral die laatste) vind ik het leukst bij de namen van je andere kinderen. (Neem tenminste aan dat het voor jezelf is?)
Allemaal onwijs bedankt! Het is zo moeilijk...voor een mogelijk meisje zijn we er al lang uit maar een jongen.. poehee.. ook hier weer niet echt veel keuze uit wat we super leuk vinden... @NiekeKris.. Moos is hier geen optie.. Teveel een Joodse naam. En je hebt natuurlijk helemaal gelijk met Luuk... dat is ook de reden waarom we niet zo enthousiast zijn. De naam vinden we wel leuk maar zo populair... Nout en Rein staat op het lijstje maar ik heb nog geen WOW gevoel
Leuk!!! van jouw lijstje vind ik Jur het leukst. Rein en Nout vind ik idd ook errug leuk!! misschien nog: Zef Mas Jon Nox Cas Def Lenn Mink Ruub Roef
Wat vind je van Luc in plaat van Luuk Of Leon Rijk Ivar Phyllon Feder Misschien heb je er iets aan X Dorien
Ik heb niet gekeken wat er al stond maar hier de namen die ik leuk vindt en ook bij de namen van jouw kinderen vindt passen. - Fender - Lion - Nox - Nimm - Sieger - Skipp - Zenno(n)
Grappig, ik zie heel veel 'aparte' namen voorbij komen zoals Nox of Jax en dat terwijl Kick een oud-Hollandse naam is en Pom natuurlijk een heel simpele naam is. Dit soort namen zijn me dus iets te 'ingewikkeld' maar andere korte namen zijn vaak weer zo gewoontjes.. moeilijk hoor. En één lettergreep willen we toch wel graag aanhouden (Ik ben verliefd )
OEPS overheen gelezen sorry Daarom : Xan Mik inplaats van Mick Joy Bor Het is niet allemaal mijn smaak, maar misschien zit er nu wat tussen voor je ..... X Dorientje
Dank je wel. Lief dat je mee denkt! Xan.. geen namen met een X voor ons.. vinden we niet mooi Mik... vind ik niet echt lekker bekken met Kick (oudste) Joy vind ik een echte meisjesnaam Bor... aardig maar zo heette de hond van de buren dus geen optie.
@cygnet - Ik wist de namen van je kindjes niet, mag ik ze weten misschien heb ik een andere leuke naam voor je