hoi allemaal ik heb op maandag 12 november eerste positieve test gehad van 123 testen (twee donkere strepen) en deed een CB digitale ovutest tegenaan en smiley...had die dag rond 12 uur smiddags getest en om 18.00 uur en beiden smiley en 2 donkere strepen. dinsdag 13 november precies dezelfde tijden weer 2 donkere strepen en smileys. woensdag zelfde tijden 123 test een knaller maar geen smiley donderdag en vrijdag 123 testen 2 donkere strepen en beiden geen smileys. zaterdag negatieve 123 test. (niet meer getest met CB ovutest). vraag me af wanneer heb ik dan mijn eisprong gehad en wanneer zou mijn NOD moeten zijn? alvast bedankt
Hoi Hoi Ik denk dat je over 6 dagen je nod ongeveer hebt dan zou je een op een cyclus van 29 dagen zitten meestal is je ei 14 dagen voor je verwachte menstruatie daar ga ik meestal van uit
ik had op 29 oktober mijn eerste dag laatste menstruatie en omdat mijn vorige menstruatie 34 dagen was ging ik ervanuit dat afgelopen zondag mijn eisprong zou zijn (volgens de berekening) en bleek toch eerder,want had maandag 12 november eerste positieve test en zoals ik hierboven had beschreven weet ik niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad..is het nou na de positieve digitale CB ovutest van maandag 12 november en dinsdag 13 november of is het na de testen van 123 die ik 5 dagen had??
Ja ik ga ook meestal uit van de laatste menstruatie voor mijn ei hier is hij ook heel onregelmatig maar voor mij nod tel ik meestal 14 dagen bij de dag van mij ei op... Ik denk toch dat je ei 12 nov is geweest want je had een smiley toch ??? die zijn naar mijn idee erg betrouwbaar ik gebruik nu zelf ook de testen van 123 maar word daar echt geen wijs uit vind ze zo onduidelijk En ik heb zelf getempt voor mijn vorige zwangerschap en daaruit zag ik dat ik een innesteling had en heb 10 dagen na mijn ei positief gestest
ik had maandag 12 november en dinsdag 13 november een smiley en daarna niet meer...ik testte ook beide dagen 2x per dag. van de 123testten had ik 2 donkere strepen van maandag 12 november tot vrijdag 16 november waarvan woensdag 14 november de test knalde
Ik denk dat je op 13 nov je ei hebt gehad.. Dus dan zou 22 nov je NOD zijn als je een lf van 14 dagen hebt. Die cb zijn volgens mij behoorlijk betrouwbaar, die testen van 123 hoor ik meer dat die vaker een donkere streep geven.
maar is 22 november niet te vroeg??? want dan zou ik op 9dpo zijn als ik dinsdag 13 november mijn ei heb gehad??
22e klopt volgens mij ook niet nee. Maar zo moeilijk is dit toch niet? Je hebt de 13e of de 14e je eisprong gehad. Wat ik begrijp van ovulatietesten heb je een eispong de dag nadat de test positief was. (ik gebruik ze niet, maar dat is wat ik hier altijd lees en ik neem aan dat je een bijsluiter hebt waar het in staat?). Je moet dus even uitgaan van de smileys want die zijn het betrouwbaarst. Gemiddeld duurt de LF 14 dagen (dus dat je je NOD hebt). Bij sommige vrouwen is deze maar 12 dagen. Dat weet je wanneer je inzicht in je cyclus hebt. Dus voor de zekerheid tel 14 dagen op na je ovulatie dus kan je rond de 27e/28e testen want dat is je NOD.
Volgens mij het meest gevoelig. Ik heb er altijd goed mee getest en nooit vals. Toch zou ik gewoon pas testen op je NOD of eventueel een dag ervoor. Oh ja CB met indicator is ook erg gevoelig, maar ook duur dus deze pas doen, wanneer je goedkopere test positief is.
Sorry, ik heb verkeerd geteld Als je 13 nov je ei hebt gehad, dan is je NOD 27 nov Hoe ik bij de 22e kom weet ik ook niet. Haha.
Nou in geen 1 bijsluiter wordt dit aangeraden. Maar ja als je echt niet kan wachten dan kan je het doen. Sommige testen dan al positief, sommigen niet. Wanneer je niet positief test zegt dit nog steeds niets, want je zit voor je NOD en de 1 maakt sneller hcg aan dan een ander en het kan ook zijn dat het later is ingenesteld waardoor je nog niet positief test. Mijn advies (ik loop 1 dag voor op jou) wacht gewoon tot je NOD of desnoods 1 dag ervoor, dan zie je duidelijk resultaat ipv een heel vaag bijna niet te zien tuurstreepje, waar je nog niet echt blij van kan worden. En krijg je gewoon je menstruatie op NOD dan is dat minder confronterend (vind ik) dan een witte test, en heb je jezelf ook nog geld uitgespaard
Hier hetzelfde, ik ben ook niet van het vroege testen.. T wachten duurt toch al lang, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij Ik heb liever dat ik ongi word dan een witte test... Dus ik wacht netjes tot m'n NOD We lopen allemaal net achter elkaar zie ik spannend!