Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Er is al een topic met dit onderwerp maar die was zoooooo lang. Ik dacht, ik begin een nieuwe.

Dus zit je in de wachtweken en zin om van je af te kletsen?? Gezellig!
    Ik heb gisteren een terugplaatsing gehad van een cryo!

2. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi heel veel succes!! Ik ben nu 21 weken zwanger van een cryo....:)..

3. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Hoi dames, ik heb zaterdag een tp gehad van een cryo :)
    Eerste poging was vers - mislukt
    Tweede poging - ontdooiproces niet gehaald
    Nu onze derde poging. Dat wachten duurt zooooooooo lang!

4. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Hoeveelste poging is dit voor jou Marizje?

5. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Voor mij is het de 7e terugplaatsing.... Dan went het onderhand.
    Mees, voor jou een cryo tp?

Missouri, bijzonder toch dat dat allemaal kan. Hopelijk voel je je goed! Hoeveelste terugplaatsing was het bij jou raak?

6. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hoi dames, ik wacht op mijn cryo tp, waarschijnlijk over 10 dagen. Ben het wachten zo beu, zou willen dat ik nu al de tp had. Moesten verplicht een maand wachten :(. Onze 1e icsi poging hadden we 5 embryo's, verse mislukt en nog vier over. Hopenlijk een tp van een van de vier. Hebben jullie medicatie voor de tp? Ik krijg m in natuurlijke cyclus en hoed alleen maar de bolletjes te gebruiken na de tp. Succes meiden!

7. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Ik zit ook in de oh zo vervelende zware wachtweken. Ik heb maandag een verse tp gehad van een 8 cellig top embryo. En kan nu al niet wachten meer.... 15 aug is de bloedtest. Maar ik ga eerder testen hoor.

8. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Mya is dit je 1e tp? Voel je je goed?

Sandra snap dat je gelijk door wilt. Ik heb dat ook elke keer. Heb nu utrogestan en progynova. Maar heb er niet veel last van. Nu maar weer wachten.....

9. babs123

babs123 Lid

5 okt 2007
    19
    0
    0
    Ik zit op wd 13 van eerste cryo tp. Gister negatief getest dus waarschijnlijk game over. :( Nu nog 3 in de vriezer.

10. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    O Babs wat balen voor je. Maar gelukkig nog 3 in de vriezer! Hopelijk blijft er een daarvan plakken!

11. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Mijn verhaal in t kort. Ik heb al een fantastische icsi dochter van anderhalf. Zij was de eerste poging en tp meteen raak gelukkig. Nog 2 cryo tp gehad van die eerste poging, 1 werd ik zwanger van, maar net voor de 6 weken ging dat mis helaas. Andere cryo gewoon niet aangeslagen. Nu dus tweede icsi, verse tp.

Marizje, hoeveel cellig was je cryo bij tp?

En bij jou Mees?

Sandra, wachten duurt erg lang he. Ik zit ook aan de bolletjes...

Babs, wat ontzettend jammer meid, hopenlijk meer succes met de andere cryos.

Missouri, geniet van je zwangerschap meis!

12. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht ook mee. Dinsdag weten we meer..

13. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Onze cryo was 2 dagen oud en 2 cellig. Gaan jullie eerder testen of wachten jullie netjes?
    Ik heb woensdag de 30e Pregnyl gespoten, zou het al uit mijn lijf zijn?

14. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Hoi hoi,

Ook ik zit op het wachtbankje. Heb PCOs en slik daarom clomid. Ik gebruik ovitrelle om mijn eisprong op te wekken. Zit momenteel in mijn tweede ronde en heb op dag 16 een prik ovitrelle gezet (ei springt dan binnen 36 uur). Vorige keer werd ik 12 dagen na mijn prik ongi. Mocht dat deze keer zo zijn zal dat betekenen dat ik morgen ongi moet worden.

Als dit niet gebeurt dan ga ik woensdag testen dit is 17 dagen na mijn prik (de dag van de prik tel ik als dag 1).

Hoop zo dat het wachten beloont wordt zonder ongi.

K duim ook voor jullie allemaal!

15. babs123

babs123 Lid

5 okt 2007
    19
    0
    0
    @ mya, dank je. Ik hoop t ook. Soms heel moeilijk om positief te blijven. Wanneer gaan jullie starten met icsi 2?

@mees ik neem m elke x voor te wachten maar dag 9 of 10 kan ik t niet meer houden. Gevolg is dat ik (in ons geval) 2 x diep in de put zat omdat t negatief is en in twijfel of t niet te vroeg was.. Hoe moeilijk ook ik ga de volgende x mooi wachten tot 15 dagen na tp!

@marizje, hoe hou jij de moed erin meid. Knap hoor. Vind t allemaal zo oneerlijk. Mag zo niet denken natuurlijk maar zie ik meiden lopen die er 1x aan snuffelen en al zwanger zijn... Gun t ze natuurlijk van harte, maar gun t ons allemaal ook zo :D

Succes iedereen!!

16. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Moeke, dinsdag is al snel. Wanneer heb jij tp gehad, cryo of verse?

Mees, toevallig ik heb de 30ste ovitrelle gespoten, en ik vraag me ook af of dat al uit mijn lijf zal zijn?

Misslove, hoop voor je dat je ong 9 maanden niet meer ongi wordt, eigenlijk voor iedereen hier wel een mooie wens :)

Babs, dit is icsi 2. Verse tp gehad van een 8 cellig embryo. Ik ga wel eerder testen hoor, denk zondag om te beginnen, is nog veel te vroeg waarschijnlijk, maar dan weet ik ook of ovitrelle al lichaam uit is.

17. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Ik hoop het ook voor iedereen:):)

18. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Ik duim mee voor jullie allemaal dames. Ik heb eergisteren een extra vroege test gedaan (stom, i know) maar vooral om te weten hoe het nou zit met de Pregnyl.
    Donderdag de 7e licht streepje, wel duidelijk zichtbaar
    Vrijdag de 8e tuurstreepje
    Vandaag geen streepje.
    Nou weet ik eigenlijk nog niet wat ik moet denken :( ben blij dat de Pregnyl uit mijn lijf is, maar tis toch wel echt de bedoeling dat zich daar iets anders voor in de plaats doet!

19. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Zit overigens op wachtdag 8, dus het kan nog alle kanten op neem ik aan....

20. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dinsdag weten we meer, lijkt heel dichtbij maar pfff wat gaan de dagen langzaam nu
    Is onze eerste icsi, verse terugplaatsing nu nog 5 id vriezer!
    Ik dacht gisteren ongi te worden (kramp id buik). Maar nog niks te zien.
    Denk niet dat wij eerder gaan testen!
    Jullie ook succes

Deel Deze Pagina