Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik heb geen tp gehad maar iui sandra. en vanmorgen misselijk dus dat is dag 10 na iui.
    ik weet dat je met een tp eerder positief kan testen, sommige testen na een week al positief!

pff maagzuur grrrrrr vervelend!!!!
    ben ook echt benieuwd of we morgen weer misselijk zijn haha hoop t!!!! al is een zwangerschap zonder misselijk zijn ook prettig ;)

2. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben reuze benieuwd morgenochtend, sowieso naar jouw testresultaat!

Misselijk in een vroeg stadium vind ik geen probleem. Vorige zwangerschap was ik tot het einde misselijk, vreselijk.
    Dus ik hoop dat me dat een tweede keer bespaard blijft.

3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Toch morgenochtend! Hoopte de uitslag al te lezen nu... Morgen vroeg lig ik vast nog te slapen, maar zodra ik wakker ben kom ik kijken

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Haha ja sorry mya maar wil nog niet teleurgesteld worden. Morgenvroeg met ochtenurine is beter denk k.

5. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0

Zoooooo spannend! K blijf duimen draaien:):)

Vrijdag heb ik mijn meting. Hopelijk zijn mijn eitjes gegroeid!!

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Spannend morgen denanja! Duimen!!

Ik mag 2 september, duurt nog langgg :D

7. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Denanja!!

8. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    #188 fab, 18 aug 2014
    Laatst bewerkt: 18 aug 2014
    Oh jee wat spannend Denanja!!

Ik had heel wat gemist vandaag en zat alsof ik in een spannend boek zat de berichten te lezen! Snel naar de ontknoping.. Maar we duimen nog even door voor je! Hopelijk morgenochtend een positieve test!!

@ littlewoodstock Oh dus jij begint ook wat symptomen te krijgen. Oh wat spannend!! Ik dacht ook dat ik er nuchter in zou staan, maar dat valt me vies tegen. Ben er meer mee bezig dan dat ik van te voren had verwacht....

@Misslove Succes vrijdag!!

@Leo en Sandra welkom! Spannende tijd ook. dan heb je nog meer spannende momenten met IVF/ICSI... Punctie, terugplaatsing, eventuele ontdooiing. Sterkte meiden!

@mya ja de eerste echo is ook heel spannend hoor. Ik was er toen ook heel bang voor. Terwijl ik normaal heel nuchter ben. Mijn zoontje was aanvankelijk 1 van een tweeling. ( dat wist ik overigens niet) Met 7 weken zwangerschap ging ik bloed verliezen en dacht dat het mis was gegaan. Een week lang ben ik er van overtuigd geweest dat het mis was. Tot de echo bij 8 weken. Ze konden geen hartje vinden.( vanaf de buitenkant) of ik twee dagen later terug wilde komen want dan kon de echoscopiste binnenwaarts kijken. ( was bij de vk. ) Hoefde echt helemaal niets te betekenen en ik moest me vooral geen zorgen maken. Dat waren echt de 2 langste dagen ooit.... Op vrijdag terug en meteen ( gewoon via de buitenkant) een kloppend hartje in beeld! Wat waren wij blij. Meteen kwam het slechte nieuws erachter aan en dat was dat ik tweede verloren was.... Ik moest wel even slikken, maar omdat ik het nooit geweten heb en zooooo blij was met in ieder geval 1 kloppend hartje heb ik er niet lang bij stil gestaan.
    Maar sinds die dag heb ik wel van mijlpaal naar mijlpaal geleefd. 12 weken, kritieke fase voorbij. 20 weken, de echo.... , 26 weken als hij nu geboren wordt gaan ze voor hem vechten. Pas bij 37 weken kon ik het loslaten.... Heb ook heel erg genoten hoor, maar er was ook altijd een stemmetje in mijn hoofd die me eraan herinnerde dat het ook mis kon gaan. Sterkte!!

9. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens sinds gisteren hele scherpe steken aan de rechterkant ter hoogte van mijn eierstok, plus de pijn die ik al van na de iui had, heb ik toch maar weer de poli gebeld. en ik moest meteen komen.
    Op de echo was niets bijzonders te zien en ook de urinetest voor blaasontsteking was negatief. Waarschijnlijk toch bijwerkingen van de pregnyl en iui. OF..... Innesteling. Ik vroeg of ik dat dan in mijn eierstok kon voelen en ja dat kan. Ook nog even gevraagd of ik dan geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan hebben. Maar dat verwachtte ze niet alhoewel ze dat nu nog niet goed kunnen zien. Ze zei wel dat mijn bms er gunstig uitzag, maar dat ik daar natuurlijk geen conclusies uit kon trekken omdat het toch echt te vroeg is daar iets over te zeggen.
    Maar al met al moet ik dus ook gewoon weer afwachten en in de gaten houden dat pijn niet erger wordt, en ik geen koorts krijg....

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Fab ik heb ook een kleine week last gehad van steken in mn eierstok.
    nu weer licht misselijk :(
    zo benieuwd naar morgen!

11. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dus misschien zijn die steken een goed teken?!!! Ik hoop het!
    Ik duim voor je morgenochtend!!!!

12. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden, wat een spanning en sensatie zeg!

@Fab: ik heb ook een flinke steek in de eierstok gehad, ook na ongeveer een week. Messcherp. Geen voortdurende pijn maar wel flink aanwezig en niet te negeren.
    Hoe gaat het over het algemeen nu? Wel goed dat je aan de bel hebt getrokken en hey ziekenhuis zelf ook geen risico wilden nemen...voor hetzelfde geld reageer jij heel heftig op Pregnyl en heb je overstimulatie.

Denanja, kun je nog wel slapen vannacht?!

Welterusten allemaal, allemaal duimen voor Denanja morgenochtend!!

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nouuu vanacht ooo pas 2u ingeslapen, pff hoop dat t vanacht sneller gaat ja haha

14. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlewoodstock
    Het gaat gelukkig wel beter. De pijn in mijn gehele onderbuik is bijna weg nu. Alleen nog wel steken maar ook al iets minder scherp...
    Hoop voor ons allemaal dat dit een goed teken is!!!

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hoop t ook! Hier om 3.30 wakker geworden en niet meer kunnen slapen van de spanning en t gerommel in mn buik. Zit nu op de bank tv te kijken.

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Word ondertussen gek van mezelf. Ships heb ik nu echt rugpijn... voel k krampen... zal toch wel niet gelukt zijn....
    zelfbescherming denk ik

17. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaa Denanja, ik ook vroeg wakker. Meteen hier kijken en zie dat jouw nacht op zijn zachtst gezegd wat onregelmatig is verlopen. Wat erg hè!!! Jij in het holst van de nacht op de bank tv kijken en je vrouw ziek op bed....
    Durf je nog te testen (met oog op rugpijn en gerommel in je buik)?

Ben niet misselijk nu, althans niet zoals gisterochtend..voel wel een vlaag van weeiigheis in mijn buik. Ook nog steeds gevoelige borsten....vaag dit zeg.

@Fab: fijn dat de buikpijn zo goed als voorbij is! Nu op naar een positieve test!!!

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    k voel wederom t zelfde als jij. Niet zo misselijk als gisteren maar ookmniet, niet misselijk haha. Idd weeig ja.
    heb eigenlijk niet zo rugpjjn, alleen als k in 1 houding ga liggen een beetje.
    Heb niet zo'n gevoelige borsten als normaal maar t word wel steeds iets meer. Mn maag borrelt als een gek van de honger, had k gistermiddag ook wel maar heb weinig trek.
    Moet bijna plassen haha maar moet nog even wachten wil mn vrouwtje niet te vroeg wakker maken maja moet zo toch kan t niet telang uitstellen haha

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Helaas negatief :(
    hoop dat ik t nu een beetje van me af kan zetten en ff op andere dingen kan concentreren en dan zien we wel wat mn lichaam zegt.
    zit met mn hoofd weer bij de hcg :(

hoop dat jij t beter doet littlewoodstock

20. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Aaahhh Denanja, wat balen voor jullie! Wat kan je lichaam je voor de gek houden he.....

Deel Deze Pagina