Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen Denanja... Maar zou het misschien te vroeg zijn om te testen? Je zat nog niet aan de twee weken toch? Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het zou kunnen....

2. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohw jammer Denanja, niet leuk!!

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    zou kunnen idd fab. maar k reken er niet teveel meer op. we zien wel. ga niet meer testen iig want normaal word ik voor mn 2 weken al ongesteld dus ik wacht rustig af.

weetje wat het is, je kunt er zo weinig aan veranderen als je ongi word ;) je word t of je word t niet.
    zo ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen...

4. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damn Denanja!!!! Kon niet eerder kijken want was on the road, maar balen zeg!!
    Maar je hebt zeker gelijk..als je ongesteld wordt wordt je ongesteld, niks aan te doen.
    Vooralsnog hier nog niks, weinig verandering.
    We wachten maar af!

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jaa nu gaan we voor jou duimen!!! en mariszje donderdag :) en daarna klein beetje nog voor mij haha nog 4 spannende dagen dus :)

6. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dank je! Ik ben heel benieuwd maar heb er geen goed gevoel over....het voelt momenteel alsof het ieder moment kan losbarsten daar beneden, maar er gebeurt (nog) niks.

7. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Oh wat ontzettend jammer denanja. Toch nog beetje hoop houden hoor, je weet nooit. Littlewoidstock, wanneer ga jij testen ook alweer? Duimen blijven draaien !!!

8. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mya, ik probeer morgenochtend heel misschien te testen..mits er vandaag echt niks gebeurt in mijn onderbroek ;)

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha hoop van niet! ik heb nog geen tekenen verder dat t eraan ziet te komen.

10. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hi Ladies,

Mag ik meekletsen?

Ik ken Denanja van een ander topic en zag dat ze hier schreef en ik zit sinds gisteren zelf ook weer in de wachtweken. IUI ronde 5.

@Denanja, super super super balen!!! Ik blijf duimen dat de rode heks wegvliegt op dr bezemsteel om een ooievaar te gaan halen!!!!!!

11. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Amy, uiteraard mag je meekletsen!
    Welkom hier in het forum waar rode heksen ongewenst zijn! (wat een goeie analogie zeg!)

IUI ronde 5 voor jou....wanneer mag je testen?

12. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ohh, pas zondag 31 augustus... En als ik dan niet ongesteld ben geworden, moet ik ook echt testen van het ziekenhuis, want ik gebruik deze ronde Utrogestan en dat kan de menstruatie uitstellen... Maar aankomende zondag lekker op vakantie dus dan gaat die laatste wachtweek vast heel snel!!

Hebben jullie ook een soort ledenlijstje waar iedereen opstaat met afspraken en NOD's ?

En wat is jouw verhaal LittleWoodstock?

13. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0

Wat jammer! Hopelijk gebeurt er nog een wonder en heb je over een paar dagen toch 2 streepjes. Wanneer mocht je officieel testen?

14. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Denanja wat vervelend bah! Hopenlijk toch nog een beetje geluk en ander volgende maand twee knal streepjes :)!

Ik zit pas op dag 3 en ben het zo beu. Ik heb onwijs last van brandend maagzuur (normaal nooit). Alleen ook pijn in mijn onderrug wat meestal een teken van ongesteld worden is. Bah ik haat wachten. Ik ga echt al vroeg testen deze keer, misschien voel ik me daardoor beter :).

15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Sandra, weet je hoeveel cellig je cryo was bij terugplaatsing? Ik begon met blastocyst al te testen na 5 dagen. Heb toen met dag 6 positief getest, helaas werd dit een miskraam net voor de 6 weken zwangerschap. Daarna nog zelfde soort cryo, begon ook vroeg met testen, deze is nooit wat geworden. Nu tp van verse 8 cellige embryo, en na 1 week duidelijk positief gestest al :). Kortom ik ben een vroeg testster ;)

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    misslove, vrijdag is 14 dagen na iui, kliniek doet er altijd 2 dagen bij en dat zou dus pas zondag zijn maar doe altijd 14 dagen erna dus vrijdag.

hiii amy :)
    die wachteweken gaan super snel voor jou heerlijk op vakantie!

sandra ik merk wel nu ik getest heb ik een stuk rustiger ben, hopelijk vanavond dus ook weer goed slapen :). ik heb trouwens sinds ik in t traject zit ook veel meer last van branden maagzuur, toevallig vandaag al heel de dag! erg vervelend, helemaal omdat ik mijn medicijnen niet mag slikken ivm dit traject, maar ga vanmiddag ander medicijn uitproberen :).

17. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zijn bij de scherpe steken in mijn eierstok weg en ook de pijn ma de iui is eindelijk verdwenen. Maar nu heb ik er rug/bekkenpijn en een soort menstruatiepijn voor in de plaats.... Ik zal toch nu al niet ongesteld worden.

@littlewoodstock spannend nu! Nog niets gevonden vandaag?! Morgen testen?

@amy hoe voel je je na de iui? Heb jij er wel eens last van gehad?

@denanja. Hoe gaat het nu? Kan me voorstellen dat het vanmorgen toch een behoorlijke domper zal zijn geweest.... Hopelijk wordt je toch niet ongesteld en test je alsnog positief!!!

18. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Mya, ik heb een tp gehad van een 12 cellige cryo. Ik heb m afgelopen zondag gekregen en ga zaterdag al de eerste test doen. Heb nu echt alweer de hele dag lage rugpijn waardoor ik vermoed dat het toch weer niet raak is.

Denanja, dat wachten is slopend he, ondanks je negatieve uitslag is het wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Succes met je nieuwe medicijn, hopenlijk werkt het :)

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Fab. Was zeker een domper, was ook echt de ochtend beetje van slag, chagerijnig. Maaaar gaan weer vrolijk door.
    Heb inmiddels ook rugpijn licht waardoor ik denk datnik ongi moet worden, maaaaaaar ben ook weer misselijk grrr... leuk zo'n lichaam.
    geef t nog een heel kleine kans dat k zwanger ben.

20. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm Sandra, zou je 3 dagen na de tp al die rugpijn kunnen hebben als zijnde voorbode van menstruatie? Hopelijk trekt het een beetje bij.

@Denanja, kan me voorstellen dat het wel ff een domper was vanochtend, maar het is nog geen vrijdag! Zolang je nog niet ongesteld bent....

@Fab, heb nog niks gevonden in de onderbroek haha...dus het wordt steeds spannender hier. Zal mij benieuwen hoe ik de avond/nacht/woensdag door kom.
    Wel nog gevoelige borsten...dat is wel anders dan anders. We gaan het beleven, I will keep you posted. Fijn dat je iig geen pijn meer hebt!! Dat scheelt de wereld.

Deel Deze Pagina