Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Little Woodstock wanneer ga je testen???

2. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Amy, welkom.
    Ik hoop dat joun vakantie sneller gaat als die van mij ;).
    Had veel tijd om er over na te denken, en thuis ben ik toch veel drukker en vliegt de tijd voorbij.

Ook hoop ik dat je net zo'n positieve test krijgt als mij.
    Fijne vakantie geniet ervan.

Little woodstock, succes morgen!

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Denanja jammer van je negatieve test.. Hopelijk bij de volgende keer wel positief!

Spannend littlewoodstock, ga je morgen testen?

Wat testen jullie allemaal vroeg zeg.. Ik kan dat echt niet.. Zit me nu al op te vreten van de zenuwen (en dat moet dan nog 2 weken :D ), maar ik hou echt niet van die onzekerheid, ik wacht gewoon tot de datum, en dan liever gelijk duidelijkheid, hetzij een knalstreep of omo-wit..

Op een of andere manier vind ik dit nog bijna spannender dan bij mijn dochter met de ICSI-procedure.. Toen gingen de 2 weken erg snel, was blij dat ik eindelijk van dat spuiten af was.. Maar nu is er niks aan vooraf gegaan dus ben ik niet afgeleid haha..

4. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Ik wacht ook altijd netjes Leo. Precies om de reden die jij zegt.
    Hoe moeilijk het wachten soms ook is. En soms komt t ook akelig dichterbij zoals bij mij nu. Dan kijk ik er als een berg tegenop... :(

5. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @denanja Ik blijf duimen voor je!! Hopelijk is die misselijkheid toch gewoon een goed teken. Maar ik kan me voorstellen dat je er niet op rekent. Alhoewel mijn ervaring is dat je stiekem toch hoop houdt. Zolang je niet ongesteld bent is de kans nog aanwezig. Sterkte met afwachten!

@Littlewoodstock oeeeee wat spannend! Ik vind het al zo spannend als jullie allemaal gaan testen, laat staan als ik straks zelf mag. Ik had echt verwacht er veel koeler in te staan, maar ik droom er zelfs van! Was gelukkig wel een mooie droom met een echo van een mooi kloppend hartje :)
    Ga je morgenavond testen? Sterkte vanavond, vannacht en morgen!!

@leo ik ben ook van plan om te wachten tot de 14 dagen om zijn.... Maar of ik het ook echt volhoudt.... Zeker als je van alles denkt te voelen kan ik me voorstellen dat je toch eerder test. En eerder had ik al dat ook al. Ik nam me steeds voor om te wachten tot de 35ste dag, maar zodra ik over de 28 dagen heen was werd ik zo zenuwachtig dat ik dan toch maar ging testen....

6. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ladies, het is precies wat Marizje zegt...je barst eerst uit je voegen van de onzekerheid maar nu het écht aan dreigt te breken kijk ik er ook erg tegenop op de één of andere manier. Omdat er echt twee weken voorbij zijn sinds de inseminatie....zo lang ik nog geen bloed zie kan ik nog in een heerlijke bubble leven dat ik misschien wel eens zwanger kan zijn. Als de test straks sneeuwwit is, isdie bubble weg...(slaat nergens op maar toch...vrouwen zijn complexe wezens hahaha)
    Dus....ik wacht toch nog af...minstens tot morgenochtend of misschien wel donderdagochtend.

Zolang Denanja nog geen rode heksen voorbij heeft zien vliegen maakt zij ook nog kans...want officieel mag je pas vrijdag testen toch?

Vind het ook echt heel fijn dat we zo meeleven met elkaar...ik heb nog nooit meegedaan (of hoe zeg je dat) op een forum maar ik ben aangenaam verrast :)

7. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Little Woodstock ik herken je bubble dus zeker niet raar!!! Nu leef je in hoop en een witte test laat die hoop varen.
    Maarrrrr daar gaan we niet vanuit!!!!

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hallo allemaal,

wij zitten in het ivf traject. Vorige week woensdag de punctie gehad en zaterdag de terug plaatsing. De punctie vond ik zo mee vallen. Alleen ben ik twee dagen aan het slapen geweest van de medicijnen. Bah. En nu wachten, wachten en nog eens wachten.

Any way mag ik met jullie mee kletsen?

9. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, een omowitte test is niet wat ik wil. Pffff voel me dubbel in de bubble haha.
    Er gaat ook van alles door me heen, wat ik wel en niet denk te voelen...is die Pregnyl wel goed aangeslagen, is er wel een eitje gesprongen überhaupt...zoja dan geen idee wanneer ik dan ongesteld zou moeten worden etc etc.
    Heb de angst dat er iets niet goed is gegaan waardoor de cyclus langer duurt dan verwacht en ik nu valse hoop heb/krijg. Dus mijn redenatie is hoe langer ik zonder bloed zit dan is er nog kans...Ik ga geen twee weken wachten uiteraard, het wordt sowieso deze week haha. Sommige klinieken geven ook vaak aan om te testen 16 dagen na inseminatie..dus als het morgen nog rustig blijft durf ik donderdagochtend wel aan om te testen

10. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Tuurlijk Anita! Gezellig :)
    Hopelijk gaan de wachtweken je goed af. Had je een mooie embryo teruggeplaatst gekregen?

11. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Dan testen we tegelijkertijd Little Woodstock! Wellicht brengt dat geluk :)

12. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad dat is helemaal waar. Ik ga dan altijd al helemaal uitrekenen wanneer ik het iedereen kan vertellen, wanneer ik uitgerekend zou zijn en zelfs wanneer ik met verlof ga.... Maar zodra die test weer wit is, is die droom weg....

Ik vind het trouwens ook erg fijn om er hier gewoon over te kunnen praten! Ik heb ook nog nooit op welk forum dan ook gezeten, en had er ook nooit echt behoefte aan. Maar dit is toch wel erg fijn. Ik ben iemand die niet heel snel laat merken hoe ik me echt voel, maar hier kun je gewoon lekker "klagen" wanneer je daar behoefte aan hebt, je gevoel uiten zonder dat het gek gevonden wordt. Tuurlijk praat ik ook wel met vriendinnen, maar die snappen het toch niet helemaal. En mijn man praat ik ook wel mee natuurlijk, maar ook voor hem is het toch anders, hij doet zijn best hoor. Maar hij voelt niet wat ik voel. Het is gewoon prettig om met meiden te kletsen die dezelfde pijntjes, verwachtingen en onzekerheden hebben.

13. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marizje mag je ook morgen testen??? Spannend!!

Allebei veel succes!!!!!

14. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Anita
    Spannend ook zeg! gelukkig viel de punctie mee, daar zou ik echt enorm tegenop zien. Ik vond de IUI al geen pretje.... Van de terugplaatsing voel je niet veel toch?
    Zit je al lang in de mmm?

Sterkte met wachten!!! Wat moeten we allemaal toch een geduld opbrengen he?

15. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Anita!

Spannend ook voor jou. Eerste kindje via IUI en nu voor de tweede via IVF (kon dat niet (meer) via IUI?)
    Als je zoontje het kindje in je profielfoto is dan wat een geinhoofd zeg..de pret straalt er van af!

@Fab, ja bizar eigenlijk hè...je bent hier vreemd voor elkaar maar toch ook niet want we begrijpen ieders pijntje kwaaltje of onzekerheid. Met de vriendinnen in het "echte" leven is dat toch anders, ook idd met mijn man..kan goed met hem praten maar die echte vrouwendingen en hoe je die ervaart deel je toch het best met de andere ervaringsdeskundigen.

@Marizje, samen testen is misschien wel een plan ja! Dubbel geluk! Hoe voel jij je verder?

16. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Ik voel niet zoveel...'af en toe wat buikkramp, vooral na het sporten. En last van m'n borsten maar dat heb ik ook met m'n menstruatie.
    Voor de rest niks. Vergeet t soms zelfs...!!! Wel lekker hoor!

17. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Marizje en Littlewoodstock, super spannend! Hoop zo op dubbele streepjes voor jullie :)! Wordt het nu vandaag testen? Hou de site in de gaten haha

Fab, ben het helemaal met je eens. Hier kan je lekker klagen, onzeker zijn, alles aan elkaar vragen mbt het traject, erg prettig (ook al schrijf ik net met jullie mee).

Anita, spannend zeg. Nu die irritante wachtweken. De eerste dagen zitten er al op. Wat was de opbrengst aan embryo's? Hoop een paar goede, maar misschien heb je aan een al wel gezien genoeg :).

Denanja, hoe gaat het met je? Nog steeds die rode draak niet gezien?

18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Fab, je bent niet de enigste met uitrekenen hoor ;). Ik keek nog voor de punctie, op website om de uitgerekende datum te bepalen, toen wist ik echte punctie datum, weer opnieuw berekenen, dan tel ik verder wanneer eerste echo zou zijn, en tweede, en 12 weken echo en dan wanneer pret echo voor geslacht ongeveer kan en zo maar door. En idd lukt t niet, dan is de droom over.

En idd omgeving snapt er niet veel van, ik heb er trouwens ook geen geheim van gemaakt, op mijn werk weten al mijn collegas het, en zelfs sommige ouders van de kinderen ook, zo ongeveer iedereen in mijn omgeving weet het.

Ben ook benieuwd hoe het met Denanja gaat hoor, hoop toch zo dat er nog steeds hoop is.

En hoe is t met de rest, Moeke, hou je t wachten tot de eerste echo nog vol?

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ja hij was netjes naar 8 cellen gedeelt. Nu alleen nog hopen dat het plakt en verder zn werk doet.

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Toen onze zoon 1 werd is alles de deur uitgegaan. We hoopte dat het nu natuurlijk zou gaan. Maar helaas. Na een jaar toch naar de gyn. Dus nog niet zo lang. Maar we hadden het voordeel dat we al bekend waren en ze wisten wat de reden was. Dus we konden meteen met iui beginnen. Alleen lukte dat niet. Hihi

Deel Deze Pagina