Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Dames bij mijn zoon heb ik 14 dagen na de iui getest. Hij was toen ook heel vaag. 2 dagen later knalde hij ervan af!
    Duimen duimen en nog eens duimen
    :)

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ja precies anita, daarom heb ik ook nog hoop :) en die hoop word elke dag meer haha. Maja ik bedenk ook dat de heks ook nog 1 dag heeft om langs te komen. Heb mn nod nog nooit gehaald dus als ie morgen nog niet is geweest is mn hoop 80/20 haha

3. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anita, kijk dat geeft de burger moed!!

@denanja, die CB testen zijn idd duur, ik ga eerst ff voor idd kruidvat test mits ik vannacht/morgen "wit" doorkom.
    Je rugpijn is verdwenen,evenals buikpijn...het zou me toch niks verbazen hoor....

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Zou echt leuk zijn als we alle 3 positief testen! Dan is ditnecht een goed forum haha

5. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook weer wat bij te lezen ;)

@littlewoodstock Ik hoop zo dat het raak is voor je! De kansen worden wel steeds groter nu... Pff dat je je kan beheersen om toch niet vanavond te testen. Knap hoor!
    @denanja Oh bij jou worden de kansen ook weer steeds groter na de domper van van de week. Nog even die rode heks buiten de deur houden.
    @Marizje jij ook morgen testen. Wordt een spannende dag op het forum morgen!!! Ik hoop voor je dat het raak is!!
    @Anita zo dat is inderdaad al een pittig traject! Hoe ga je dan steeds met die teleurstelling om. Dat lijkt me zo moeilijk! Ik denk dat ik bij de eerste twee 2 a 3 keer nog wel mezelf kan oppeppen en doorgaan ( natuurlijk zwaar teleurgesteld, dat wel) maar daarna lijkt het me steeds lastiger worden om hoop te houden dat het goed gaat komen.
    @Moeke Beetje laat, maar ik klets pas net mee, maar gefeliciteerd met je zwangerschap!! ik hoop voor je dat de echo een prachtig geluid laat horen! ( en zien). Van mijn zoon had ik ook helemaal niet het gevoel zwanger te zijn. Ik had totaal nergens last van, niet moe, niet misselijk, helemaal niets. Werd er ook onzeker van. Ik ben alleen rond de 10 weken heel even misselijk geweest. Maar dat was ook maar 2 dagen. Dus ook wel boffen natuurlijk, maar af en toe een klein symptoompje maakt je er toch meer van bewust. Helaas bleef het niet zo rooskleurig en kreeg ik met 16 weken flinke bekkeninstabiliteit. Maar dat kon me eigenlijk niet zoveel schelen, zolang mijn kind maar gezond was.

Nou meiden zet m op allemaal! Hou die witte wc-papiertjes!! Rode heksen niet welkom! Het zou toch wat zijn als het straks 3 keer raak is deze week!!

6. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Ik test sowieso morgenvroeg. Bah, geen zin in maar ja moet maar weer!

Denanja wanneer mocht jij officieel testen??
    Hoop dat jij de nacht "wit" doorkomt little Woodstock!!!!

7. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Moeke en mya: hoe keken jullie naar het testen?? Dachten jullie dat je zwanger was

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Moeke, ik heb de echo op 8 september, mocht vanaf 5 sep, maar dan ben ik op vakantie. Ook hard aan toe.

Alle testers voor morgen heel veel succes, ik duim mee en kom morgen zodra ik wakker ben ff kijken ;)

Marizje, ik ben een altijd vroeg tester, had geen symptomen of iets, naja misschien dat reuk toen ook al sterker werdt, maar dat lijk ik te hebben met elke tp. Had een week na tp duidelijk positief gestest al. Heb ook niks gevoeld van een innesteling of iets, had wel last van buik, maar dat kwam door punctie dacht ik. Met de zwangerschap van mijn dochtertje voelde ik heel duidelijk de innesteling, deed echt zeer, dacht toen of t is innrsteling of t is afstoting. Gelukkig was t dus innesteling.

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Veel succes dames die morgen gaan testen!!

Hier alweer een dag voorbij.. Nog 13 te gaan :D

10. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes voor de testers morgen! Hoop het zo voor jullie.

Marizje: Uhm ik dacht eerst elke keer dat ik misschien wel zwanger zou zijn, had veel hoop vd embryo (de arts zei, zoo deze heeft er zin in want het vloog erin haha). maar symptonen konden ook door utrogestan komen, maar kreeg 2 a 3 dagen voor testen erge ongesteldheidskrampen! Dus dacht nee wordt het niet meer, maar natuurlijk de hoop echt gehouden, totdat de test aangaf: zwanger (kon het toen nog niet geloven en dacht dat er later niet boven zou komen te staan). Maar het is dus echt zo.
    Hoop dat jullie deze uitslag ook heel snel te zien krijgen.

Spannend Mya, maar eerst lekker vakantie. Geniet ervan!

Liefs

11. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Wat zijn er een hoop verhalen voorbij gekomen. K heb alles even snel gelezen. Lees morgen wel even terug:)

Spannend allemaal morgen! Ben benieuwd naar de resultaten. We gaan voor 2 strepen natuurlijk.

Ik mag vrijdag voor een folikelmeting. Ben benieuwd.

12. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Leo, bij ons mag je na een cryo tp al op dag 12 officieel testen en met een verse embryo pas na 14 dagen. Scheelt toch weer twee dagen wachten :)!

Meiden heel veel succes met testen morgen! Ben ook super benieuwd en hoop het beste voor iedereen!! Slaap lekker allemaal! Liefs

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Sandra ik heb als testdatum 2 september doorgekregen.. Dat is 15 dagen na de terugplaatsing, was hier hetzelfde na de verse TP, ook 15 dagen erna.. Ik hou dat maar gewoon aan, ik hou van knaltesten :D

14. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ladies, bij mij valt er weinig te knallen helaas, ja...hooguit een knalnegatieve test. :( Witter dan wit is de teststreep.
    Maar ook geen menstruatie. Vandaag maar bellen met poli om te horen wat het advies is, afwachten of langskomen.

Marizje: mijn hoop is op jou gevestigd!!

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ahhh meen je niet!!! Echt vet balen. En je bent nog wel overtij!!! Snap er niks van!!!

Hier de nacht zonder krampen doorgekomen :) nu vandaag nog overleven.

16. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bizar toch...overtijd maar ook niet ongesteld. Lijkt wel de Wet van Murphy zeg...waar ik bang voor was dat gebeurt ook nog...Heb ik weer!!!

Goed dat jij de nacht kramploos door bent gekomen! Nu alleen vandaag nog!!
    Verboden voor rode heksen!!

17. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen zeg littlewoodstock!! Gek dat je cyclus dan ineens langer is...
    Ik had het zo gehoopt voor je!!

En marizje al getest??

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ja is echt gek, wantnals je cyclus langer is, komt dat vaak/meestal doordat t voor de eisprong langer is en niet erna.
    Hoop dat t zo niet bij mij is, van de spanning ofzo.

19. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohw nee little woodstock. Schrik er ook van.
    Laat je even weten wat ze zeiden na het bellen?

20. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    #280 LittleWoodstock, 21 aug 2014
    Laatst bewerkt: 21 aug 2014
    @Fab, ja ik vind het heel raar dat de cyclus ineens langer is. Maar het een gestimuleerde cyclus, dus alles is getimed.
    Dus het is precies wat Denanja zegt, een langere cyclus wordt vaak vooraf veroorzaakt (door stress oid) en niet na de eisprong. Als de eisprong heeft plaatsgevonden duurt het hooguit een dag of 14-16 voordat menstruatie doorbreekt.
    Tenzij mijn lichaam totaal niet gereageerd heeft op de Pregnyl, en alsnog ''zelf'' een eisprong heeft gerealiseerd....ik geloof dat dit de enige theorie is die ik kan bedenken.
    Offfff: ik val ineens in een categorie dames die pas superlaat positief testen....maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.

En heb ook zoiets van: laat nu maar doorkomen ook, want die onzekerheid heb ik geen zin in, dan kunnen we net zo goed naar de volgende ronde.

@Moeke: uiteraard laat ik weten wat de poli zegt!
    Lief dat jullie zo meeleven hoor

Deel Deze Pagina