Littlewoodstock, wat ontzettend jammer zeg! En zeker raar wat betreft je cyclus, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Marizje, nu jij nog
littlewoodstock, ik had ook na mn negatieve test dinsdag zoiets van breek dan maar door ook ja dan kan ik verder. maja tot op heden nog niks en ook geen tekenen. geen bruinverlies, geen rugpijn, geen krampen niks meer! dus ik hoop dat ik gewoon langzaam hcg aanmaak. hoop dat jij dat ook hebt alleen dat je dan heeeele langzame hcg hebt
Bah Littlewoodstick, niet leuk! Hoop dat het klopt wat Denanja zegt.....hebben jullie misschien alsnog een poitieve test in handen over een aantal dagen! Waarom is een vrouwenlichaam ook zo ingewikkeld ! Blijf nog voor jullie duimen hoor.
He dames ook hier geen goed nieuws helaas Maar had t ook wel verwacht ergens. Balen ook voor jou little Woodstock! Op naar de volgende ronde dan maar!
niet leuk! balen zeg mariszje! had t zo gehoopt! dan moet ik de eer maar hoog houden in dit topic... ben benieuwd morgen...
Marizje, wat ontzettend jammer, ook bij jou niet gelukt, bah. Meiden veel sterkte met de terleurstellingen, hoop dat t snel wel raak is voor jullie.
Jeetje Marizje...balen hè....pfffff Stom lichaam....alle energie die iedereen (ziekenhuispersoneel, jij, de partner) erin steekt, allemaal voor niks! Bah bah bah @Denanja: hmmm dan zou ik idd wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam HcG aanmaken. Tot nu toe nog niks doorgebroken...verder niet echt klachten. gevoelige borsten een beetje, maar geen krampen/buikpijn/rugpijn ofzo....
Nou...gebeld met de poli. Plan de campagne: morgenochtend bloed laten prikken, als ik dat voor 11:30 uur doe is de uitslag dezelfde dag nog binnen. Afhankelijk van de waarde die eruit komt qua HcG hoor ik dan weer meer morgen, de assistente kon er verder niks over zeggen. Misschien volgt er dan een echo ofzo...geen idee. Wordt vervolgd dus!
Oh wat jammer Marizje & Littlewoodstock!! Hopelijk toch nog positief nieuws voor jullie.. Nog geen ongi toch? Ik heb sinds gister wat lichte krampjes.. Ben benieuwd of het heftiger wordt, bij vorige keer was dat het enige wat mij opviel waardoor ik dacht dat het wel eens zo zou kunnen zijn.. Aan de andere kant probeer ik me daar niet teveel op vast te pinnen, want het kan nu natuurlijk ook anders zijn.. Maar voor mijn gevoel gebeurd er van alles in mijn buik.. Pff.. Nog 12 dagen geduld
Erg dat wachten he Leo. Ik haal me ook iedere keer van alles in mijn hoofd, heb sinds de tp al erge lage rugpijn, brandend maagzuur, hele lichte buikkrampjes, andere afscheiding dan normaal (doorzichtig en dunner)...maar dan lees ik weer de verhalen van an de andere meiden en dan moet ik toch wat realistischer zijn dat mijn lichaam ook erg goed is in mij voor de gek te houden. Pfff irritant dat wachten.... Hoe oud is jullie dochtertje?
Duurt lan littlewoodtock! hier denk ik een lichte druk op mn buik te voelen maar door de spanning weet ik t allemaal niet zeker haha kan ook de spanning zijn dus we wachten nog af. Nog ongeveer 17 uur te gaan dan ben ik wel wakker denk k
Hier game over net een ietiepietsie beetje bloed gespot denk ik. Zag eruit als een stofje haha een mini draadje maar was wel rood dus game over helaas