Owww wat balen! Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Morgen heb ik mijn meting. Benieuwd of mijn eitjes zijn gegroeid. Nog even afwachten
Jammer dat t niet gelukt is Denanja. Spannend morgen littlewoodstock. Misslove, dat gaat snel bij jou zeg, gelijk een nieuwe ronde in, wat fijn dat t zo snel kan. Succes voor morgen, hoop dat t allemaal volgens plan groeit.
Dames ik ben toch nog niet ongi. Was ewn beetje oud bloed/slijm maar super kleik beetje. Haha sorry werd vanmiddag een beetje gek. Maja ga morgenvroeg dus gewoon testen als ik geen rood zie
Oh nee Marizje! Jammer!! Denanja, je weet de spanning er wel in te houden hihi. Ik duim voor je!! Littlewoodstock succes morgen!!! Ik ben benieuwd!!
Oh wauw Denanja, wat spannend! Oud bloed verliezen (zeker een klein beetje) kan alle kanten op zeg....pffff!! Ik vanmorgen bloed laten prikken, hopelijk vandaag uitslag. Als ik voor 14:00 uur nog niks heb gehoord ga ik zelf even bellen. Ook nog niet ongesteld!!
Nou hier is t nu echt over. Vanacht hevige kramoen en vanmorgen ongesteld geworden. Moet vanmiddag naar de kliniek om de hsg te plannen.
Ahh wat naar denanja.. Balen zeg.. Hopelijk voor de volgende ronde meer succes! (Meer kan ik helaas niet zeggen ) Littlewoodstock, spannend! Ben benieuwd naar je uitslag! Vandaag nog maar 11 dagen te gaan voor mij Weekend gaat meestal lekker snel, dus dan is de 1e week zo om
Jeetje Denanja! Niet te flitsen toch! Eerst een klein beetje, dan ineens weg, en dan toch ineens doorbreken. Kl%%$#te! Op naar de HSG dan maar. Nog geen telefoontje gehad, over 1,5 uur zelf bellen. Ben wel benieuwd eigenlijk, want nog steeds geen bloed. Gevoeligheid van borsten en krampjes heb ik ook amper. Leo: fijn dat de tijd gevoelsmatig snel voor je gaat, hopelijk gaat alles de goede kant op!!
Succes ladies!! Ik zal de komende twee weken niet zoveel meelezen, want ik ga zondag heeeel vroeg in de ochtend om 05:40 heerlijk naar het zonnetje, naar Lanzarote. Mocht ik goed nieuws hebben, dan zoek ik een WiFi cafeetje en deel ik het meteen met jullie!!! Ik hoop mooie verhalen te lezen als ik terug ben!!!!!
Alvast fijne vakantie Amy! Heeeerlijk in de zon, ben een beetje jaloers! Net gebeld met poli: uitslag is ook in bloed negatief (had ik al verwacht, dus wat dat betreft geen teleurstelling). Moet wachten tot na het weekend. Als menstruatie niet doorgezet is, dan maandag weer bellen en wordt er met arts(en) overlegd. Feitelijk dus nog maar weinig wijzer.
Zo hehe, er lijkt een menstruatie aan te komen!! We kunnen weer door! (shake hands met Denanja en Marizje)
Amy heeeel veel plezier op vakantie!!! littlewoodstock toch wel wat balen hoor dat ie dan negatief is. hier vanmiddag naar kliniek geweest, donderdag hsg. Dus op naar een nieuwe ronde, vanavond lekker uit eten en savonds toastjes met wijn jamjam