Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Denanja, dat was eerste wat ik ook dacht: alcohol! ;)
    Mijn dochter is morgen jarig dus kan ik iig een alcoholische versnapering nuttigen!

Eetze vanavond!
    (ps heeft je vrouw al iets gehoord over haar sollicitatie?)

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jaaah little woodstock dat is zeker wel een positief punt, ze heeft dinsdag haar 2de gesprek ze waren echt super positief over dr!

3. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlewoodstock balen zeg! Had toch mooi geweest als het toch zo was geweest. Alvast gefeliciteerd met je dochter!

@ denanja oh dus toch.... Nu dus Hsg... Sterkte!

Ik ben lekker een weekendje weg... Gaan er tenminste weer 3 wachtdagen wat sneller om ;)

4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Blijft jammer dat t niet gelukt is, jullie kunnen wel weer lekker aan de alcohol en rood vlees enzo mjammie.

Littlewoodstock alvast gegeliciteerd met je dochtertje!

Denanja, lekker extra genieten van t etentje hoor!

Amy, hele fijne vakantie, wordt voor jou dus testen op vakantie! Hopenlijk brengt dat extra geluk :)

Fab, lekker weekendhe er tussenuit, veel plezier.

5. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nu vuurwerk kijken in Scheveningen!!

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Amy fijne vakantie alvast! Hopelijk kom je nog even goed nieuws brengen :D

Littlewoodstock balen voor jou zeg.. Morgen lekker aan de wijn!

fab veel plezier met je weekendje weg!

Ik heb nog niet echt kwaaltjes.. Nou ja, ik voel wat in mijn onderbuik.. Btje gevoelig.. Krampjes kan ik het niet echt noemen.. Maar goed, ik voel 'iets', zeurend gevoel.. En ik moet wat vaker plassen.. Maar niks om over naar huis te schrijven hoor. Kan ik me ook inbeelden allemaal.. Desondanks heb ik er wel een positief gevoel over.. Maar we wachten 'rustig' af..

7. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slecht nieuws hier.... 4,5 dag te vroeg, en de rode heksen kondigen zich al aan. Nog niet helderrood maar dat volgt snel ben ik bang... Dus ook op naar de Hsg. Kan nu alleen pas op dag drie gaan spuiten ipv dag 2....

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Balen meis.. Elke keer weer een klap he?
    Sterkte.

9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Leo, ik had ook dat ik veel moest plassen meteen na de tp, vooral snachts. En dat gevoel in onderbuik heb ik nu nog, als ik nies of hoes krijg ik een steekje, had ik bij me zwangerschap van me dochtertje ook. Hoop voor je dat dat net zo positief is als bij mij.

Fab, wat een ellende zovel dagen te vroeg ook nog! Veel sterkte.

10. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte voor degene die weer verder gaan

Amy fijne vakantie gewenst

Littlewoodstock: gefeliciteerd met je dochter :D
    Geniet ervan vandaag!

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh balen fab.. Zeker zo vroeg al.. :(

Ik hoop het Mya.. Ik probeer me niet teveel erop in te stellen, maar merk toch dat ik er in mijn hoofd wel veel mee bezig ben hihi.. Vandaag 1/3e van de wachttijd voorbij :D

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Ik probeer heel realistisch te blijven. We hebben al een kind. Dat is al een wonder. Als er geen tweede komt gaan we reizen. En positief blijven. Moeilijk maar het houdt je op de been.

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    we mogen een dag na elkaar testen! Spannend. Ik heb ook last van veel plassen. En af en toe van de buikkrampen. Maar ik zat de bijsluiter van de fijne doos medicijenen te lezen. Krampen van de baarmoeder is een bijwerking net als moeheid en misselijkheid. Fijn! Weg was mijn hoop. En zere borsten was ook een bijwerking. K*&%$#@T medicijnen. :D Letterlijk en figuurlijk. Of heb jij die niet?

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Even een totaal andere vraag:

De kleine man wordt bijna 3 maar we weten echt niet wat we hem moeten geven. Jullie nog orginele leuke ideeen?

15. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    #335 Marizje, 23 aug 2014
    Laatst bewerkt: 23 aug 2014
    Lieve allemaal

Er is een wonder gebeurd...
    Ik keek net in de prullenbak naar de test van donderdag en zag een heeeel dun streepje staan. Maar goed, ik dacht, het zal wel niet maar omdat we vanavond feestje hebben denk ik: test nog even voor de zekerheid. Dikke streep. Geen ontkennen aan!!!
    Ik vriendlief gebeld, was al bij de buren.... We waren allebei in shock.
    Dus ik vraag m snel nog een test te halen voordat de winkels dichtgaan. Het zal toch niet echt zo zijn?? 2e test.... Ja hoor, geen ontkennen aan. IK BEN ZWANGER!!!!

Bizar bizar bizar. Ik heb het idee dat ik droom!!!!!

16. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Kijk dit zijn ze....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      10
  17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wauuwww, Marizje!!!!! Van harte gefeliciteerd meis!!!!!!! Yeaahhhh, wat een super goed nieuws!!! Laat het een goede plakbeeb zijn!!!! :) :) :)

18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh Marizje wat fijn! Gefeliciteerd! :D

anita spannend inderdaad! Ik heb eigenlijk nooit bijwerkingen van de medicatie, dus daar kan het bij mij niet van komen in ieder geval.. Maar goed, ik weet nog van de 1,5 jaar proberen zonder resultaat dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden, dus ik hou sowieso een slag om de arm.. Ik geloof het pas als ik een test in handen heb met 2 roze streepjes ;)

19. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wauw Marizje! Wat een fantastich super nieuws! Van harte Gefeliciteerd meis! :)
    Wanneer was je officiele testdatum dan?

Leo, dat had ik ook met die symptomen, is zelfbescherming, knap hoor dat je nog niet getest heb. Ik begon al 5 dagen na tp, na 6 dagen kwam er superlicht streepje, maar na precies een week echt duidelijke streep al ;)

20. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Mya afgelopen donderdag mocht ik testen maar toen niks. Ja toen ik vanmorgen in de prullenbak keek zag ik ineens iets maar dat zat er echt niet donderdagochtend!

Deel Deze Pagina