Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja zeker balen... Gelukkig was ik een weekendje weg, dus genoeg afleiding. En nu vol goede moed op voor de volgende ronde....

2. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL

Wij hebben hem toen een step gegeven, een loopfietsje is ook leuk en heel handig ter voorbereiding van het fietsen zonder zijwieltjes. Of een garage, werkbankje, keukentje, een dagje weg ( dolfinarium, efteling, dierenpark enz.) is ook altijd leuk. Of naar een leuke kindervoorstelling.

3. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw!!! Gefeliciteerd wat een goed nieuws!!!

4. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja helaas heeft het gisteren doorgezet.... Vandaag gebeld en ik begin vanavond weer met de puregon en moet nu 75 eenheden spuiten ipv 50. Verder gewoon hetzelfde weer door, als ik de volgende keer weer te vroeg ongesteld word moet ik het aangeven en dan misschien nog extra medicatie voor na de eisprong.

5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Marizje, ben erg benieuwd hoe t met jou gaat nu? Hoop zo dat t allemaal oke is en blijft.

Doortje, ook bij t vu toevallig, ik moet ook altijd bloedprikken namelijk.

Fab, gelukkig mag jij snel weer verder, fijn hoor dat ze t goed in de gaten houden voor volgende ronde.

De nog wachtende dames, heel veel succes, duim voor jullie.

Wij gaan morgenochtend beginnen te rijden naar loret de mar, dus zal af en toe proberen bij te lezen, maar ben een dag of 11 weg dus. Hoop veel goed nieuws te mogen lezen :)

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    mya je leest dit waarschijnlijk niet meer op tijd maar veel plezier op vakantie!

mariszje ben ook benieuwd hoe t nu met je gaat!!

verder weer genoeg mensen op t wachtbankje, hier wachten tot donderdag, de hsg, best spannend maar kijk alweer uit naar de volgende poging :)

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Fijne vakantie Mya!

Spannend denanja, hopelijk heb je niet veel last van de hsg en kan je snel door met de volgende poging!

Hier is de tijd doormidden, 8 dagen gehad, nog 7 te gaan :D

8. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Zondag heeft menstruatie echt goed doorgezet, dus vandaag dag 3 en vanmorgen weer een eerste echo gehad.
    Aan beide kanten voldoende eiblaasjes/follikels, maar het bms blijkt nog te dik.
    Ze willen me overmorgen weer zien om te kijken of het is geslonken, zo nee: dan moet ik na het weekend terugkomen voor een waterecho! Nog nooit van gehoord.
    Ik hoop maar dat het donderdag geslonken is, want de uitleg wat een waterecho is vond ik niet zo lekker zeg maar.
    Zal niet pijnlijk zijn, maar goed.

Vooralsnog mag ik dus nog niet starten met prikken.....

Marizje, hoe gaat het nu?? Alles nog onder controle?

@Fab, leuk je weer te lezen, en fijn dat je er even een weekendje uit bent geweest, wel lekkere afleiding.
    Wanneer krijg je de HSG?

9. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier Mya, geniet ervan :).

Hier ook nog even wachten en dan maandag de eerste echo, spannend hoor.

10. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mya, Fijne vakantie!!

Marizje, hoe is het nu? geen bloedverlies meer gehad?

Littlewoodstock, Waterecho? Ook nog nooit van gehoord... Spuiten ze dan water in of zo? Wat vreemd dat je BMS te dik blijft.... Hopelijk mag je ook snel weer door!
    Ik krijg dinsdag de HSG. Spannend... Het blijkt toch opdezelfde afdeling te zijn. Ik moet me alleen een kwartier van te voren melden op de poli zodat ze alles klaar kunnen maken.
    Ik ben benieuwd hoor.... Heb eens terug zitten kijken op mijn kaart van na de bevalling van mijn zoon. maar ik heb dus al eens een HSG gehad :) Dat was toen om placentaresten te verwijderen. Maar dat ging op dezelfde manier. En was inderdaad niet heel prettig, maar lang niet zo erg als de pijn na de pregnyl/iui dus ik laat het maar over me heen komen.... Hopelijk is alles gewoon open. Ik ben gister weer begonnen met spuiten.
    Ik heb trouwens nog gevraagd of ik geen uitgangsecho moest. Maar dat doen ze alleen als er bij de laatste fm veel eiblaasjes zijn gezien, en dat was niet het geval dus gaan ze er van uit dat alles goed is. Wel raar want zo weet je dus nooit of het bms misschien te dik blijft. Maar ja ze zullen het wel weten daar....

11. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeke, hoe voel je je nu? Al last van kwaaltjes? Spannend hoor maandag de echo!!

12. Doortje86

Doortje86 Lid

19 sep 2013
    93
    1
    0
    Mya: nee ik zit bij Elizabeth in Tilburg

Even een vraag voor degene die thuis mogen testen, na hoeveel dagen mogen jullie dat na een cryo terugplaatsing?
    Ik ben een vroeg tester maar nu met die cryo ben ik even kwijt op welke dag de embryo dan is... Bij onze zoon (verse tp) testte ik 10 dagen na tp positief.

13. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Doortje, ik mag na 12 dagen testen van een cryo en 14 dagen na een verse.
    Ik had op dag 7 negatief getest, nu ga ik morgen op dag 10 testen van onze cryo. Op welke wachtdag zit jij nu?

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier dag 15.. Maakt niet uit of het verse TP of cryo TP is.. Nog 6 (+ een paar uurtjes :p) dagen te gaan! :D

15. Doortje86

Doortje86 Lid

19 sep 2013
    93
    1
    0
    Ik zit 'nog' maar op dag 5, over 2 uur 6 :p

16. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Haha Doortje.. Erg he dat wachten. Ik kan er ook echt niet tegen. Had met dag 4 en 5 ook al getest terwijl ik vantevoren al wist dat het geen zin had, zo stom. Ik ben er ook zo mee bezig. Denk iederE keer te weten zwanger te zijn en dan weer zeker te weten ongi te worden. Mijn vriend wordt er gek vn hihi.

17. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal voor jullie, ik duim voor jullie mee.

Ik voel me super, beetje last van obstipatie maar verder perfect. :).

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja spannend is het altidj om te moeten wachten he. ik moet zeggen met de eerste week heb ik nooit zo'n probleem, vooral die 2de week.

hier morgen de hsg om 15.30 maar moet me om 2 uur op de poli melden. ben niet heel zenuwachtig maar vooral benieuwd of ze wat zullen zien of niet.
    ook de ovulatietesten besteld dus vanaf volgende week weer testen wanneer mn eisprong is.

19. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, een aantal van jullie nog volop aan het wachten....spannend hoor!!

@Fab, inderdaad, ze spuiten de baarmoederholte dan mbv katheter-slangetje vol met steriel water zodat ze de binnenkant goed kunnen controleren. Het water geeft meer contrast dan een "gewone" echo.
    Morgen om 09:20 uur eerst nog een controle..duimen dat alles nu goed dun(ner) is.

Je had dus al eens een HSG gehad? Hopelijk valt het dan een beetjemee omdat je een beetje weet wat je kan verwachten. Zo erg als na de Pregnyl zal het zeker niet zijn, want die buikpijn vond ik gewoon opvallend heftig en lang aanhouden.
    Je moet je een kwartiertje eerder melden las ik....Denanja moet er 2 uur van te voren zijn...zijn dus ook weer verschillende richtlijnen per kliniek.
    @denanja, inderdaad heel spannend wat ze zullen zien of niet. Als het goed is kun je zelf meekijken op de monitor dus weet je meteen of ze uit hun nek zitten te l*llen hi hi. En als je wat opvalt gewoon vragen! De meeste artsen zijn een ster in het zddanig formuleren van conclusies dat je als je thuis bent denkt van ehhhhh was het nou zus of zo? Gaat je vrouw mee? (en hoe ging haar tweede gesprek gisteren?)

@moeke: goed dat je geen kwaaltjes hebt of andere ongemakken...volgens mij had Marizje dat ook niet en die had uiteindelijk een positief resultaat! :)

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jaah gelukkig gaat mn vrouw mee :) en ze is verpleegkundige dus zij weet vaak wel waar ze t over hebben. haar 2de gesprek ging weer super goed dus nu afwachten, ze zou zo spoedig mogelijk gebeld worden :).
    nu ik nog een leuke baan vinden haha

ben benieuwd of jou bms afgeslankt is! hoop t wel!

Deel Deze Pagina