Ohhh ze is verpleegkundige! Nou, dan sta je iig weer wat sterker Ben heel benieuwd wat de HSG zal laten zien...! Laat je het even weten?
haha wat je noemt heeft hij allemaal al Maar een kindervoorstelling vind ik ook wel een erg goed idee. Ga die zeker meenemen. Dankje.
@ mya Fijne vakantie! @ Leo wahhaa ik moet lachen om je. Ik ben ook zo aan het rekenen. BIJNA maandag!!! JEEJ. Maar ga lekker eerder testen. Ik moet ook voor een bloedtest naar het zh. Altijd!
Hè wat jammer Sandra!! Ik dacht ook dat je iets later je nod had...anderszijds...je menstruatie is er ook nog niet...Misschien is de test toch te vroeg. Maar ik begrijp je teleurstelling ook...na een negatieve test heb je zoiets van "kom maar door" zodat je vooruit kan kijken.
Ah Sandra wat naar! Misschien over een paar dagen een beter resultaat? Anders hopelijk snel meer succes! Is er een oorzaak dat jullie nu op ICSI aangewezen zijn? Aangezien jullie eerder wel een zoon hebben gekregen, zo maak ik op uit je onderschrift? Als je het niet kwijt wilt ook prima hoor! Hihi anita ja, het aftellen is het enige wat ik heb, aangezien ik echt niet eerder test, dus daar klamp ik me aan vast.. Weer een dag voorbij, en weer een, en weer een Nu gaat het al best wel opschieten Het zeurgevoel in mijn onderbuik blijft aanhouden.. Ik heb er zelf nog steeds wel een positief gevoel over.. Maar wel spannend!!
Oh balen Sandra!! Hopelijk is het voor jou net als bij Marizje!! Uiteindelijk over een paar dagen toch een vet postitieve test.
Meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Nog steeds niet ongi, denk dat het met de stres te maken heeft. Onze zoon is spontaan geboren, na een jaar voor de tweede geprobeerd te hebben zijn we naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek mijn vriend traag zaad te hebben waardoor we zijn verwezen voor Icsi. Onze zoon was dus een lucky shot !
sow sandra dan was je zoon idd een lucky shot. hoop dat je ongi snel doorzet. hier terug van de hsg, ik vond het allemaal meevallen, de eendenbek was nog het vervelends! het is echt zo voorbij allemaal. alles was ook goed, hadden ook niet anders verwacht. morgen ook nog lekker vrij dus ik heb lekker weekend
ahhh anita, balen zeg!!! het is toch niet gek dat je teleurgesteld bent... mag ook best als je maar weer met volle moed aan de volgende ronde begint komende week
Ik weet niet wanneer we weer mogen. Is er 1 ingevroren maar of die er lekker uitkomt??? Laten we het hopen.
@Denanja, heb aan je gedachten vanmiddag maar kon niet op internet...storing op werk...Maarrrr goed te horen dat HSG meeviel en alles oké was! Lekker weekend vieren idd!!! @Anita, wat jammer zeg....balen dat het niet gelukt is. Hopelijk vliegt die rode heks snel weer door zodat je door kan met de volgende ronde. @Sandra, raar dat menstruatie nog niet doorzet. Heb je nog getest tussentijds just in case? Maar wat je zegt..misschien idd stress... Ik vanmorgen controle-echo gehad. Bms was goed geslonken naar 8 mm op 1 stukje na...aangezien ik nog vloei verwacht de arts dat ook dat stukje nog zal slinken maar omdat er links een cyste zit wilde ze voor de zekerheid toch even checken op oestradiol...om uit te sluiten dat die cyste niet zelf hormonen aan zit te maken. Vanmiddag uitslag gehad en alles was goed. omdat er blijkbaar toch een vertraagde menstruatie was vermoeden ze dat er toch iets bevrucht is geweest en zelfs misschien een innesteling maar dat het niet is blijven plakken. Aangezien ik nu op dag 5 zat vond de arts het verstandiger om deze ronde even over te slaan qua IUI...en bij de volgende menstruatie weer te starten...ook om het lichaam wat rust te geven. Moet zeggen dat ik dat wel een prettig idee vond. Maarrrr komende cyclus gaan we uiteraard wel zelf lekker aan de horizontale mambo...dus het worden alsnog wachtweken.
Pfff littlewoodstock wat fijn alles goed is zeg. Is toch even schrikken een cyste toch. Wel balen om dan te horen dat t net niet goed is gegaan. Idd je lichaam krijgt nu wat rust. hier nu krampen alsof ik ongesteld ben zeg maar, hopen dat die morgen over zijn.
Balen Liittlewoodstock, maar wie weet wat de horizontale mambo doet haha. Anita, wat ontzettend rot! Ik kan van alles schrijven maar het is gewoon een rot gevoel waardoor je de hele dag wel kan janken. Zo oneerlijk! Hoop dat je snel weer verder mag met een positieve afloop! Denanja, hoop dat je krampen inmiddels over zijn. Hier nog steeds niet ongi, wel nog steeds ontzettend last van lage rugpijn. Mocht het morgen nog niet doorgezet zijn maar weer een testje wagen. Wij gaan morgen ook lekker twee weken naar zuid Frankrijk ! Ik zal dan niet meer zo vaak op het forum zitten. Als ik over twee weken terug ben hoop ik op een hoop mooi nieuws voor allemaal!