Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leo geliciteerd!!!! Wat een goed nieuws!!!!

2. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Leo!!!!!!!! Ik had al zo'n voorgevoel...afscheiding die kwam en weer verdween, kon bijna niet missen. Van harte hoor, lekker genieten. Je dochter wordt grote zus :)
    Echt een knaltest ook, dat kunnen we wel gebruiken in dit topic!!!

@Fab: succes met HSG vandaag...alles is vast goed...je hebt er ooit al een ondergaan en toen was uitslag ook goed toch? Gelukkig zie je de uitslag meteen en hoef je geen slopende dagen te wachten totdat je iets te horen krijgt.
    Laat je weten hoe het ging? Good luck!!

3. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeeh Leo, gefeliciteerd!! Heel mooi

Wij hebben gisteren de echo gehad en alles was goed. Zit op de juiste plek, hartje klopt heel mooi, en heeft de juiste grootte. Heel erg blij. Was super zenuwachtig, maar heel blij nu.

4. Doortje86

Doortje86 Lid

19 sep 2013
    93
    1
    0
    Gefeliciteerd Leo!

Hier op wd11 nog een negatieve test dus ik bereid me alvast voor op icsi 3...

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    leo gefeliciteerd!!! echt super leuk!!!

fab. succes met de hsg vandaag!

doortje balen zeg :( hoop dat er toch nog een wonder gebeurt.

moeke wat fijn dat je een goede echo gehad hebt! nu lekker proberen te genieten

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Fijn dat alles goed was moeke! Lekker genieten!

Doortje jammer hoor.. Misschien over een paar dagen? Blijven duimen voor je!

Thnx allemaal! Mijn gevoel zat dus toch goed gelukkig :) Heb nog ff een half uurtje geslapen maar ben wel erg duf nog haha.. Hopelijk straks nog ff een dutje doen als mijn dochter slaapt.. Maar moet eerst nog naar het CB dus erg lang slapen wordt het niet..

Fijne dag allemaal!

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.

Ik kom even inbreken, ik zit zelf in de wachtweken van onze eerste verse terugplaatsing. Zaterdag is de terugplaatsing geweest... Spannend.

Leo, ik wilde je feliciteren en wauw! Wat een knaller!!! Super mooi!!! Dus bij deze, gefeliciteerd:D

Dames die nog in de spannende wachtweken zitten, succes en ik duim voor jullie.
    Dames die ongesteld zijn geworden, echt super balen. Geen woorden voor, iedereen zou het geluk mee mogen maken vind ik. Geef niet op!!!

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Thnx baby90! Jij heel veel succes met de wachtweken! Spannend he!

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dankjewel. Ja het is super spannend pff. Haha, we zijn blij dat we vrijdag op vakantie gaan:)

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jeujj morgen middag iui 7 en we mogen onze puppy volgende week al ophalen :)

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Fijne vakantie baby90!

Denanja wat snel al! Hopelijk is dit de geluksronde! En leuk dat Binky al snel komt!

Ik zit hier met een gevoel van onwerkelijkheid op het werk hihi.. Niemand weet het nu verder nog.. Morgen moet ik het wel vertellen op het werk (gevaarlijke stoffen dus mag bepaalde dingen niet meer doen).. Maar ook gek dat familie en vrienden v niks weten, hebben de terugplaatsing geheim gehouden.. Ook leuk om het strx onverwachts te kunnen vertellen :)

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ow leo dat is idd wel echt leuk ja! dan word t echt een verassing!

hier weten wel wat mensen dat we bezig zijn maar niet heel veel.
    enja deze ronde ging echt snel! wel fijn :)

13. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmiddag de HSG gehad en het is me meegevallen. Het was niet prettig natuurlijk, maar inmiddels ben ik wel wat gewend :)

Maarrrr.... Goed nieuws!! Alles ziet er prima uit!! Dus ik ben ervan overtuigd dat ik deze ronde gewoon zwanger raak ;) De gyn zei inderdaad dat het doorspoelen vaak een gunstig effect heeft dus wie weet..... Morgen weer FM

14. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ladies! Ik heb alles doorgelezen in het zonnetje op lanzarote!

LEO!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus wij gaan de gynaecoloog overtuigen om te starten met IVF. Ik ben echt klaar met IUI. Het vertrouwen erin volledig kwijt...

Succes alle dames op het wachtbankje!

15. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef balen Amy!!! Hopelijk nu de artsen overtuigen van IVF!! Maar heb gehoord dat vrouwen die graag een kindje willen heul overtuigend kunnen zijn dus grijp ze!!! (grrrr ;) )

Wat leuk Denanja dat jullie Binky (de naam is te leuk gewoon haha maar dat moet ook wel als man in huis hihi) al zo snel kunnen ophalen. En vanmiddag de inseminatie alweer! Voor mijn gevoel heb je een turbocyclus! Veel succes, hup hup eicel en go go go zaadjes!!!

Fab, wat fijn dat uitslag goed was..kon ook niet anders. Nu alles even
    Schoongespoeld op de eileider-snelwegen dus we gaan voor een zwangerschap de komende ronde!!

Leo, wil het nieuws al een beetje zinken? Gaan jullie het vandaag vertellen? Zou de gezichten wel eens willen zien..zeker omdat jullie niks gezegd hadden.

Ik heb het zwangerschapsbevorderende glijmiddel ontvangen, ik ben benieuwd. Vanaf aankomend weekend starten met de ovu-testjes, gelukkig heb ik altijd mijn piek kunnen opsproren met die dingen dus hopelijk gaat het wonder lukken deze maand! (en fab en denanja ook)

16. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doortje, spannend zeg...nog negatief op wd 11... Maar wie weet alsnog positief straks? Geen afscheiding of iets anders? Hoe voel je je verder?

Moeke, wat een heerlijk nieuws dat hartje klopt en de dame of heer goed groeit! Nu lekker genieten!!!

Baby90, leuk dat je mee komt kletsen. 12 sept testen zie ik in je onderschrift. Over 9 dagen...iets meer dan een week...best wel snel dus!!! ;) Hoe ervaarde je de ICSI? Is dat techisch gezien nou heel anders dan IVF? (voor de vrouw dan)

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha littlewoodstock ik heb een normale cyclus maar idd veel meiden hier hebben een langere dus die zijn 'jaloers' op mijn snelle cyclus. vandaag dag 13 dus deze keer is t wel eerder als normaal bij mij, meestal dag 14,15.
    hoop echt dat t lukt deze keer!! hoop ook dat we er die 2 week wat minder mee bezig zijn maar denk t wel want heb dan vakantie 3 weken :p ivm binky en dan ben je toch met andere dingen bezig ook.

wij doen ook met ovulatietesten en werkt ook goed bij ons dus dat is wel fijn, al kunnen wij natuurlijk niet samen proberen een kindje te maken haha

fab mooi dat er niks te zien was! op naar de voglende ronde die gewoon raak word!

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    wat leuk! Altijd goede afleiding!

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    in principe zou ik volgende cyclus weer mogen. Maar dan zijn we met vakantie dus waarschijnlijk wordt het nu November. Wachten wachten en nog eens wachten. Bah

20. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moeke fijn dat de echo goed was, nu kun je echt gaan genieten!

@doortje oh wat jammer, maar misschien komt het nog!!

@denanja succes vandaag!!!

@Amy ach jee balen zeg!!! Hopelijk mag je inderdaad door met IVF, daar lees ik toch de meeste succesverhalen van.... De kans is dan toch net iets groter.

@Baby Spannend he?! Alvast een fijne vakantie!!

@littlewoodstock Haha ben benieuwd of het glijmiddel de mambo bevorderd ;) Ik ga voor je duimen!! Zou toch heerlijk zijn als het nu ineens raak was!!!

Ik heb straks weer een FM, ben benieuwd... Ik gok dat ik het weekend of begin volgende week weer voor de IUI mag.... Ik hoop alleen niet dat ik er weer zoveel pijn van heb. Nog niet eens zozeer voor mezelf, ik heb het er wel voor over. Maar voor mijn kleine man is het niet zo leuk als mama weer krom op de bank ligt.... Spannend weer.

Succes allemaal!!!

Deel Deze Pagina