Oké spannend Fab!! Goed dat 1 eitje al 16 mm was! Die maakt een zeer goede kans van slagen..en misschien die van 12 ook nog wel. Hoe laat mag je maandagochtend aantreden? En is er nog iets gezegd over die extra Pregnyl ter ondersteuning?
Ik mag me maandag om 8.15 bij het lab melden met "de jongens" En dan rond half 10 de iui. Ja ik heb het zelf nog maar even nagevraagd, want ik heb de extra pregnyl inmiddels wel in huis. Die moet ik een week na de 1ste pregnyl injectie krijgen. Dus volgende week zaterdag. Ik hoop dat het helpt!
Hihi "de jongens".... Maandag wordt het peloton in gereedheid gebracht. Opstellen in rijen van twee en.......voorwaarts!! Ik ga hard voor je duimen, ook dat dit keer de Pregnyl geen vervelende bijwerkingen heeft...
Oh meiden.. Ik ging net naar de wc voor het slapen gaan en heb ineens helderrood bloedverlies.. Ook wat kramperig gevoel in mijn buik.. Ben zo bang dat het mis aan t gaan is Weet niet of ik nu wel kan slapen...
Inmiddels na een onrustige nacht ben ik weer iets gerustgesteld.. Het is nu alleen nog maar bruinverlies.. Dus hopelijk gewoon een vaatje gesprongen o.i.d... Wat een doodsangsten vannacht zeg.. Ik probeer positief te blijven en te denken dat het vaker voorkomt.. Maar heb het bij mijn dochter nooit gehad, dus schrok me wezenloos
pff leo ik snap echt wel dat je geen oog hebt dicht gedaan! dat is gewoon iets wat je echt niet wilt! wanneer heb je je eerste echo? daar zal je nu wel naar uit kijken. hoop echt dat t bruin blijft en niet rood meer word en je krampen ook weg blijven.
De 22e denanja, dus moet nog ff geduld hebben.. Als t vaker gaat gebeuren ga ik wel ff bellen naar t ziekenhuis of ik eerder mag.. Ben dan 7 weken, vorige x met 6 de 1e echo gehad..
@leo pfff zenuwslopend!!!! Ik heb het ook gehad bij mijn zoon dus misschien is dat een geruststelling! Ik duim voor meid!! @littlewoodstock haha en dan niet op zijn plaats... Rust. Nee!!!! Flinke pas vooruit, presenteer geweer, richt, vuur en raak doel!!!! Doet me meteen weer denken aan de eerste keer dat ik voor onderzoek met een potje in mijn bh naar het zh reed.... De jongens en ik kwamen in de file!! En ik ze maar aanmoedigen: hou vol jongens, blijven zwemmen, we zijn er bijna whahaha. Had de grootste lol met de guys
Zo en nu ga ik maar weer eens gezellig naar het zh een pregnylshotje halen.... Je moet wat he op zaterdagavond...
Spannend fab, hopelijk viel de injectie mee! Ik heb vandaag nog wat bruinverlies gehad, maar inmiddels is het weer helemaal over, dus heb nog goede hoop! Vanmiddag op visite geweest met ons meisje, heeft ze daar de nieuwe bank ondergespuugd.. En mama ook Daarna leek het beter, daar lekker geslapen, wakker gemaakt om naar huis te gaan, zijn nog geen 100m weg: weer alles onder, ook in de auto.. Weer ff teruggegaan, schoongemaakt, vervolgens thuis meisje gewassen, schone kleren aan, flesje melk gegeven.. Komt dat er ook gelijk weer uitzetten :x Na nog een schoonmaakbeurt ligt ze nu eindelijk in bed.. Wij ook allebei ff gedoucht (beiden lekker onder gespuugd ) Nu ben ik ook toe aan mijn bedje! Hopelijk gaat het morgen beter..
Ahhh leo samen ziek dus. Hoe zielig. Bij jou is t wel een goed teken, weet je dat t er nog zit. Hoop dat t vandaag wat beter gaat. haha fab moet wel lachen om je verhaal haha
Gatsie Leo wat vervelend! Vind het altijd zo sneu om te zien als een kindje zo beroerd is. Hopelijk gaat het vandaag weer beter! Hoe voel jij je? Bruinverlies weg? Fab, precies! That's the spirit! Voorwaaaaarts en raak doel! Hoe ging de injectie? Wat fijn dat jij het kan laten doen zeg, in jouw ziekenhuis doen ze dat dus ook 's avonds? Ik vond die Pregnyl prik nl superlastig om zelf te brouwen (het zetten zelf niet). Welk ziekenhuis is het als ik vragen mag? Denanja, is Binky al binnen? Of was het eind van de aankomende week dat jullie hem konden halen? Geen gek gevoel (krampjes etc) na de inseminatie? Ik duim dat de HSG de boel lekker heeft doorgespoeld zodat het donorleger hun doel bereikt. Go go go!
ik voel nog helemaal niks soms kleine steekjes maar dat had ik vorige maand ook dusja dat zegt niks. morgen mogen we bellen hoe het gaat met binky en we zouden hem dan dinsdag mogen halen maar we gaan vragen of we hem niet gewoon morgen al kunnen halen als het toch goed met hem gaat waarom dan al niet morgen. alles staat al klaar, zn bench een knuffel erin, een mandje om te relaxen bij ons, zn riem, eten helemaal klaar voor hem .
Alleen de kleine meid was ziek hoor, maar had ons beiden onder gespuugd.. Lijkt vandaag beter te gaan.. Het bruinverlies was gister helemaal over.. Maar net een uur geleden ofzo moest ik iets persen op ontlasting, en daarna weer bloedverlies.. Net zoveel dat het door mijn inlegkruisje heen kwam.. Ook met een stolsel erin.. Dus ik weet het niet hoor.. Ga morgenochtend nog een testje doen en dan het ziekenhuis bellen om te overleggen.. Maar ik vrees dat het niet goed is.. Is nu veel meer bloed dan eergister..
Potverdorie Leo, je wordt wel onder druk gezet zo...zenuwslopend zeg!!! Bloedverlies zegt niet altijd iets maar toch...kan me voorstellen dat je hartstikke ongerust bent nu. Ben benieuwd wat de test morgen laat zien. Welk merk (gewoon met streepje of digitaal)? Sterkte, ik duim!!!!!
Ik denk dat het nu gewoon mis is hoor dames.. Blijf heftig bloeden met veel stolsels erin.. Ik heb nog de 2e Kruidvat-test uit de verpakking, dus die doe ik morgenochtend nog wel ff.. Is met streepje.. Heb ook nog een digitale CB-test, maar die ga ik daar niet aan verspillen, die is 13 euro En dan kijken wat het ziekenhuis zegt.. Maar een per ongeluk bloeding lijkt me niet dat dat zo hevig kan zijn.. Voor mijn gevoel is het nu gewoon afgelopen...