Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja Fab, nou weet ik het weer! De eerste zwangerschap was juist best snel.
    Gek dat het dan nu ineens langer duurt hè.
    Goed te horen dat je er een goed gevoel bij hebt nu, dat heb ik ook :) Zaterdag nog een injectie en dan 22 sept testen zie ik.
    Spannend weer hoor die wachtweken.

2. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend fab, veel succes.
    Leo, ook spannend succes morgen!

Met mij alles goed, voel me super! Beetje last van mn darmen, maar dat is ook t enigste. Nog niet moe en misselijk, dus heerlijk! :D

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Pff wat een onzekerheid leo! Maar morgen gelukkig zekerheid.

Fab goed broeden nu. Hopelijk zonder al te veel pijn.

hier morgen binky halen om 12u :)
    net mn laptop gecrashd met fotoos van de bruiloft. Grrrrrr de fotgraaf fotoosmhebben we gelukkig wel maja de rest niet, hopen dat iemand hem nog kan halen of iig de bestanden eraf kan halen.

4. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leo hoe voel je je nu? Heb je pijn of krampen? Nog bruinverlies? Ben erg benieuwd naar wat er morgen te zien is...vind het verloop zo raar. Laat je weten hoe het is gegaan? Sterkte weer!

Denanja, wat balen van die laptop zeg!! Even off topic: zolang je je laptop nog "aan" kan zetten (even los gezien van of ie daarna nog wat doet) is ie te redden qua bestanden. Een handige ICT-er kan er dan afhalen wat nodig is. Heb je iemand in kennissen/familie/werksfeer?
    Leuk van Binky morgen! Toch een soort kindje in huis...een mannetje haha.

5. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah ik heb zelfs visoliecapsules besteld nu. Wie weet helpt het :)

@denanja Oh leuk!! een pup was het toch nog? Dat wordt 's nachts je bed uit hihi.

@littlewoodstock ja alle voorzorgsmaatregelen die ik kon bedenken zijn genomen :) Dus het moet goed komen nu!

@moeke fijn dat je geen kwaaltjes hebt! Laat de beeb nu maar lekker groeien.

6. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Leo, gelukkig mag je morgen dan al een echo, bij t vu doen ze dat niet. Ik moest bloedprikken, en de hcg waarde was toen nog torenhoog, maar ik voelde gewoon dat t over was. Hoop zo dat t toch allemaal goed is voor je. Hoelaat heb je de afspraak? Heel veel sterkte meis.

7. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Ik had vandaag idd de echo, we zagen een heel mooi kloppend hartje, met 151 slagen per minuut, dat was perfekt volgens de echo vrouw :). 26 ste is de volgende echo alweer.

Alle meiden die al de nieuwe iui gestart hebben, heel veel succes ik duim met jullie mee :).

Moeke, wanneer heb jij de volgende echo? Fijn dat je je zo goed voekt, lekker van genieten ;)

8. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mya, fijn dat alles goed is. Super
    Hoe voel jij je?

Wij hebben de 24e ook de volgende echo, gewoon bij de verloskundige.

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Heb morgen half 11 een afspraak, zal het 's middags wel even laten weten.. Ff tussen t werk door ZP-en hihi.. Ik ben inderdaad nogal nuchter aangelegd dus dat scheelt wel.. Hopelijk morgen duidelijkheid.. Ben wel blij dat ik gelijk mag komen, anders zo lang onzekerheid lijkt me niet fijn..

Mya fijn dat je echo goed was, lekker genieten!

Moeke fijn dat je je zo goed voelt, hopelijk blijft dat zo!

Denanja plaats je morgen wel ff een foto v Binky? :D

Weltrusten dames!

10. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Leo, dat je nuchter bent is wel fijn...en ook wel merkbaar in je posts. Vandaag 10:30 uur dus. Zal duimen...ben echt heel erg benieuwd. Ook wat het vervolg beleid is mocht het foute boel zijn.

@Denanja, plaats je idd een foto van Binky?

@Fab, visolie capsules zijn prima, ook goed voor bms dacht ik. Ik slik ze ook (in een multivitamine dan)

Zit nu te kloten met het plaatsen van een foto hier, maarreh....voor het geval jullie niks zien: zojuist een smiley bij de ovulatietest! Let the games begin haha

Bijgevoegde bestanden:

11. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Leo vandaag!

Littlewoodstock, een hele duidelijke smiley :D. Succes!

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha littlewoodstock veel plezier ;) haha

leo heel veel succes vandaag!!!!

en ja hoor plaats vanmiddag wel even een foto van ons schatje :)

dames met een goede echo echt fijn! geniet ervan!

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Nou dames, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. De echo zag er prima uit voor deze termijn.. Dooierzakje te zien, mooi dik baarmoederslijmvlies.. Vruchtje niet te zien maar zit in de wand vd baarmoeder.. Als ik niet het verhaal v bloedingen had gehad zou ze zeggen dat het er allemaal perfect uit ziet..

Blijft nu afwachten tot onze afspraak die al stond de 22e.. Dan moet er een kloppend hartje te zien zijn.. Houden nog een slag in de arm.. Maar voor nu zit het er nog :D:D:D:D

14. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Leo! De wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit. Wat goed!!!! Ik had wel stille hoop maar toch....je weet wat je ziet in het toilet natuurlijk.
    Wat verklaart dan die (tijdelijke?) bloeding?

Op naar 22-9 in ieder geval...volhouden kleintje!

15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Moeke, ik voel me ook heel goed hoor. Alleen iets meer moe dan normaal, maar kan ook nog door lange auto reis komen. Wanneer is jou uitgerekende datum?

Littlewoodstock, have fun ;)

Leo, wat ontzettend fijn dat je tot de wonders behoord :). Momenteel helemaal geen bloedverlies gehad meer? Wat duurt wachten dan nog lang he....

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ja echt verklaring voor die bloeding is er dan niet.. De standaard 'er zal wel een vaatje geknapt zijn' o.i.d... Echt zekerheid is er nog niet, het kan bijv. ook dat de daadwerkelijke miskraam nog op gang moet komen of dat het vruchtje niet verder groeit o.i.d..

Maar het had ook zo kunnen zijn dat er nu alleen een lege baarmoeder te zien was met een dun slijmvlies, dan was het nu al zeker weten over geweest, en dat is dus niet zo..

Dus nog even een slag om de arm tot de 22e dan.. Maar de arts zei dat als ze niet beter wist het er nu voor deze termijn prima uit zag, dus dat geeft wel wat hoop..

Heb in de tussentijd geen bloedingen meer gehad, dus dat is ook wel fijn.. En ik voel me rete-misselijk de hele dag haha, dus dat zie ik ook maar als een goed teken..

We blijven nu voorzichtig positief en dan zien we wel hoe het de 22e is.. Heel hard duimen voor dan een kloppend hartje, dat ukkie mooi blijft zitten en groeien!

17. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    @Leo; Ik heb op 6 weken ook een heftige bloeding gehad. Bij mij wilde 't uiteindelijk niets zeggen. Had toch een aantal inlegkruisjes vol. Toch zagen ze 2 kloppende hartjes.
    Op week 11 alweer hetzelfde scenario, althans bloedde ik die keer minder lang...
    Blijkt dat bij nazicht, tijdens de laatste echo, ik een placenta praevia zou hebben... dat eventueel voor die bloedingen kan zorgen.
    Ervoor konden ze mij ook geen juiste oorzaaak geven. Vond dat idd ook beangstigend (kon 't dan toch nog mislopen?)

Als er bij de volgende echo hartactiviteit te zien is, zou ik mij geen zorgen maken.
    De gyn zei tegen mij, als er hartactiviteit is, is 't voor ons in orde (zelfs ondanks bloedingen).

Ps: Met testen te doen na een bloeding (als controle voor jezelf) hebben ze mij gezegd voorzichtig te zijn, aangezien HCG nog enige tijd in je lichaam blijft (ook al zou 't mis gaan).

Veel succes;)!! Ik duim mee!

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    #518 denanja, 9 sep 2014
    Laatst bewerkt: 9 sep 2014
    Pff tik dit bericht nu voor de 3de keer haha gaat steeds fout.

Leo wat fijn dat alles gewoon goed is. Zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

binky is inmiddels hier, de autoreis ging super goed hij heeft bijna alleen maar geslapen :). Ligt nu ook lekker op de bank te slapen bij ons.

ganog keer proberen foto te plaatsen

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@ Yaamke ja ik weet dat een test niks zegt.. Meer andersom controle; als ie nu minder positief was geweest had het wel wat gezegd.. Dat is nu met de echo ook eigenlijk.. Dat het er nu goed uit zag hoeft nog niks te zeggen, maar als het er slecht uit had gezien had ik daar wel gelijk duidelijkheid in gehad..

Fijn dat het bij jou ook goed is gegaan, dat zijn altijd goede verhalen :)

Ik ben ook niet van plan nu nog meer te testen hoor, we wachten gewoon de volgende echo af.. Ben voorzichtig positief :)

Oh wat leuk denanja, fijn dat de autoreis goed ging, ik hoop snel op een foto! :D

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Soow gelukt als het goed is :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina