Denk dat het voor de meesten hartstikke moeilijk is om te wachten met testen, zeker als je van alles voelt. Jammer dat we niet in onze buik kunnen kijken hè? Zit ook in de wachtweken, 5 aug IUI inseminatie gehad. Eerste keer....Spannende tijden dus..... Sterkte met wachten aan allen!
Moeke, succes met je laatste wachtkamer. Hopelijk wordt het wachten beloond.... Fingers crossed!! Ik mag pas de 21e testen en voel helemaal niks! Daardoor vergeet ik het ook wel eens, dat is wel fijn!
Voor diegenen die trouwens een punctie ondergaan hebben, hoe hebben jullie dit ervaren? Ik twijfel nl behoorlijk of ik die weg zou willen bewandelen mocht IUI geen succes blijken....Het lijkt me zowel geestelijk als fysiek een stuk zwaarder...
Ik vond de punctie wel meevallen. Het is niet prettig maar op zich zo voorbij en ik had er niet veel last van daarna.
Spannend hoor, ik duim ook zeker voor jullie mee. Ik voel van alles, haha. Maar zal vast de balletjes zijn die ik moet gebruiken.
Hallo iedereen, Ik heb vanmorgen weer getest, en ik geloof t nog niet echt, maar er kwam een duidelijk tweede streepje . Toch twijfel ik, want het zou toch ovitrelle misschien nog kunnen zijn. Gisteren namelijk met tweede plasje getest, eerste plas was al om 5.00, vond ik nog te vroeg om wakker te blijven. Dus tweede plas was om ong 8.30 die test was wit, had toch bewaard en nu staat daar ook een super licht lijntje op. Blijft spannend. Moeke, superknap van je, dat je t volhoudt . Littlewoodstock, punctie viel uiteindelijk erg mee hoor. Ik hoop dat je nu gewoon zwanger bent, en er niet meer over hoeft na te denken
oww mya wat fijn!!! hoeveel dagen na ovitrelle zit je? zou best van een zwangerschap kunnen zijn hoor! vooral als ie duidelijker is dan gisteren. als ie van de ovitrelle zou zijn zou die lichter zijn als gisteren namelijk .
Oh Mya, dat klinkt hartstikke goed, het is idd wat Denanja zegt; als het nog de Ovitrelle was geweest had t streepje lichter moeten worden... Hoop het voor je!
Wauw Mya, gefeliciteerd! Als het tweede streepje nog van de Ovitrelle zou zijn zou ie inderdaad lichter moeten worden. Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor! Dank jullie wel voor de info over punctie! Zo te lezen is het goed te doen. Mochten we voor de keus staan, dan is dit heel fijn om in het achterhoofd te hebben. (en uiteraard hoop ik dat het niet zover hoeft te komen en dat ik na 1 x IUI gewoon zwanger ben! hihi)
Volgens mij zit 't tot 10 dagen in je lichaam heb ik wel s gehoord... Nou morgen maar weer testen dan! Spannend!
Klopt, na 10 dagen is het je lichaam uit. Dus je zou zeggen dat de Ovitrelle sowieso na 10 dagen niet meer zo 'krachtig'' kan zijn dat het zo'n duidelijke streep zou kunnen veroorzaken. Anders idd morgen morgen nog een testje wagen! Ik duim voor je!
Mya gefeliciteerd! Lijkt er echt op dat je zwanger bent! Wat ontzettend fijn voor je!! Hopelijk volgen we je allemaal!
Ik ga morgen nog eens testen hoor, en overmorgen weer, tot t vrijdag is iig. Dank jullie voor de felicitaties, ik ben voorzichtig blij . Ik hoop dat iedereen snel volgt, morgen mag Moeke testen, duim mee voor positieve testen.
Oohw woow, gefeliciteerd! Zou heel mooi zijn, hoop voor je dat de testen de hele week dik positief blijven!