Word gek hier haha de krampjes zijn eigenlijk niks bjj wat ik normaal voel haha nu ook echt niet aanwezig meer. Spanning haha
Je moet je nog niet gek maken heb ik gelezen, want na 2 weken kun je pas verschijnselen hebben van een eventuele zwangerschap!..
Ja is ook zo. En weet ook na 7 iuis dat je elke keer andere dingen voelt. Heb er 2 weken niet veel aan gedacht maar nu komt t wel heel dichtbij. Steken in mn eierstok weer maar geen krampen meer gehad. Maja forige keer begon t ook pas snacht/smorgens. Ben benieuwd dus
Jaa spannend man! Wij hebben vanavond rompertjes met tekst besteld voor de aankomende oma's.. Eens komt 't er (hopelijk) toch van, en dan hebben we ze in ieder geval in huis... Is 't al 2 oktober? :-D kan niet wachten
Denanja spannend. Ik dacht dat ik ook ongesteld zou worden, zulke heftige ongestelheidskrampen, maar bleek toch anders te zijn . Ook ik voelde altijd tijdens het wachten 100.000 dingen, en nu ik zwanger ben voel ik niks meer haha. Leo, pfff wat zal het spannend zijn voor de echo, maar we gaan uit vh positieve, alles goed .
Denanja!! Hoe is het testen gegaan? Of is de rode heks vannacht langs geweest? Zit hier met kloppend hart haha...bizar hoe je kunt meeleven met iemand die je niet live kent. Had stiekem al een berichtje verwacht. ik hoop dat je nu onder de tafel ligt van verbazing, Binky die vrolijk om je heem springt en een positieve test in je handen!! @Moeke, raar is dat toch hè...al die verschijnselen. Nu je zwanger bent is dat allemaal weg, terwijl in de aanloop naar die NOD van alles voelt wat van alles kan betekenen maar tegelijkertijd niks hoeft te zeggen @Fab, hoe voel jij je nu? Balen voor de dames die ongesteld zijn geworden zeg..bah bah bah. Trouwens, weet iemand hoe het met Marizje is afgelopen? Ze heeft niet meer gepost sinds 24-8...Hoop zo dat het goed gaat...
Nou littlewoodstock geen goed nieuws . Vanmorgen naar wc gegaan en niet ongi dus ik dacht, yes. Ook geen tekenen geen beetje rood ofzo. Maja test was negatief. net nog naar de wc geweeet en nu beetje roze slijm bij afvegen dus denk dat t in de loop van de dag doorkomt. Helaas
Denk dat t door de stress met binky was waardoor t nu wzt later is. Hoop dzt t snel doorbreekt want ik he vanmiddag een sollicitatie gesprek haha
Balen zeg, iedere maand die spanning... Succes bij je sollicitatiegesprek! laat dat dan iig succesvol worden Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden tenminste normaal gesproken. ik ben ook op van de zenuwen...
Tjee Denanja!! Ik had zulke goede hoop!! Zeker na de HSG... Nou, ben benieuwd of het dan door gaat zetten vandaag Met Binky gaat het nu goed hè? Cillaatje spannend!!! Kan me voorstellen dat je helemaal gespannen bent. Ieder toiletbezoek is weer kleine crisis.
Met binky gaat t goed ja, rebels issie haha. ja hoop echt snel wil nu ook gewoon door. Nog 1 poging voor onze vakantie.
Poehh vanmorgen werd ik wakker met menstruatie krampen..! Ik kon niet snel genoeg bij de wc zijn om te kijken of 't echt menstruatie was, maar gelukkig, NIKS...
Ohh denjanja !!! Weer niet?!?!?! Klote zeg... Ga je nu weer door met de volgende ronde? Is het misschien niet een optie om het met een gestimuleerde cyclus te proberen? Wie weet heb je dan iets meer kans... Cillatje Spannend zeg!!! littlewoodstock, Ik voel me wel goed, maar ik heb nu wel sinds gisteren steeds krampen... Ik hoop maar niet dat het een slecht teken is... Aan de ene kant verwacht ik door de extra pregnyl niet nu al weer ongi te worden, maar ja ik heb er geen ervaring mee, dus wie weet kan het wel gewoon. Maar de krampen zouden ook heel goed weer een bijwerking kunnen zijn, aangezien ik eerder op de pregnyl/eisprong al heftig reageerde... Maar nog geen bloed of afscheiding, dus zolang ik dat niet zie is de hoop nog niet vervlogen
Ik zie trouwens ineens dat mijn status van junior member naar member is gegaan.... Jeee promotie Ik vroeg me al af hoe dat zat, met junior, senior en vip... Maar blijkbaar moet je gewoon flink posten om te promoveren. Jij bent al VIP denanja , goed bezig ( Maar eigenlijk in dit onderwerp natuurlijk niet zo'n goed teken)
Fab. Ik heb van mezelf een super cyclus dus dan doen ze niet met hormonen en daarbij is hormonen spyiten natuurlijk geen pretje. We gaan t nu deze cyclus zoiezo nog zo doen en ik ga als we dan voor iui8 gaan wel vragen of er niet bog iets edaan kan worden met hormonen ofzo. Ga dan nog eerst lekker op vakantie en daarna dan eventueel dus met hormonen. Even kijken wat ze zeggen. Hoop voor jou dat die krampen een goed teken zijn ipv een slecht teken hoor.
@Fab, met die krampen weet je het maar nooit. Maar idd, zolang er geen bloed is, is er hoop!! @Denanja, succes met je sollicitatie! En je vrouw was toch ook bezig? Was ze daar nog aangenomen eigenlijk? Dat je een supercyclus hebt is mooi maar van wat ik heb begrepen niet altijd een vrijbrief om eerst ongestimuleerd te beginnen met IUI. Mijn cyclus doet het ook goed (goeie eisprong en hormoon verhoudingen) maar toch koos de arts voor gestimuleerde IUI. Zwemmers van mijn man zijn ook prima, en hebben bovendienal een kind. Mijn voorstel was zelf om oongestimuleerd te starten maar dat vond arts onverstandig. Nou ja....jij gaat iig door naar ronde 8 met IUI (waar blijft de tijd!)...
De hondjes hier lopen me continu achterna, overal waar ik ben zijn zij.. Ook is t SUPER weer sinds mn terugplaatsing.. Zouden dit allemaal voortekenen zijn? Ik HOOP het!