Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cillatje84

Cillatje84 Actief lid

15 sep 2014
    100
    0
    0
    Oh spannend zeg!

Denanja hoe is je sollicitatie gesprek gegaan?

Hier nog niets te bekennen gelukkig. Wel iets meer gezeur in mijn buik. Ik mag aanstaande zaterdag testen als het er dan nog niet is. Nog een paar daagjes afwachten dus...

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Sollicitatie ging bet goed. Weet alleen zelf nog niey zeker of ik t wel wil maar de sollicitatieprocedure isbheel lang dus heb nog alle tijd om te bedenken of k t zelf wel wil. Als ze met me verder willen.

Alles is hier goed doorgezet dus weer 2 weken wachten en weer iui

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Heb trouwens overlegd met mn vrouw en willen idd na iui 8 gesimuleerde cyclus doen. Het er iig over hebben met de arts.

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wat jammer denanja! Succes dan maar weer in de volgende ronde!!

En uiteraard ook voor de rest vd wachtende dames!

Hier begint de spanning te stijgen, kruipen langzaam richting maandag! Als t goed is gaan het we daarna eindelijk de familie en vrienden vertellen :D

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Oww dat is altijd leuk leo!

Iemand vroeg trouwens naar de sollicitatie van mn vrouw. Ze is aangenomen :) zelfde bedrijf dus soort van promotie gemaakt :) nu ik nog een leuke baan. Maar heb nog een jaar om een nieuwe baan te vinden dus dat komt wel goed.

6. Cillatje84

Cillatje84 Actief lid

15 sep 2014
    100
    0
    0
    Oh dat is fijn! voor jouw komt het ook vast snel goed, gelukkig heb je nog een tijdje om iets passends te zoeken lees ik :)

Hier nog niets te bekennen, af en toe wel het idee dat ik "vloei" (ja hoe leg ik dat anders uit) dus rennen naar de wc maar nog niets te vinden, vandaag wel ietsje steken in de buik...

7. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohw nee Denanja, succes weer bij de volgende ronde

Cillatje, spannend!

Fab, spannend!

Leo, maandag komt steeds dichter bij, kun je de spanning nog aan?
    Ik duim voor je!

8. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer is je nod Cillatje? Spannend he?!?

Ik ben sinds vannacht met vlagen enorm misselijk en af en toe duizelig ... Dat maakt het er niet makkelijker op om mijn hoofd koel te houden...
    Zou het dan toch?? Of is het gewoon het virus wat hier in huis rondwaait....

9. Cillatje84

Cillatje84 Actief lid

15 sep 2014
    100
    0
    0
    Die was gister... Er is nog steeds niets... Nog steeds beetje last vd buik. Zaterdagmorgen testen als t er nog niet is.... Ik hoop 't zo

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik duim nog steeds voor jullie meiden!

11. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fab, spannend zeg!!! Zeker als je je bij vlagen ineens misselijk voelt. Zou het dan nu toch???? Hoe was je nacht gegaan?

@Leo, wat heerlijk dat het bloed wegblijft!! Ik heb echt supergoede hoop...ik leef mee naar de 22ste!

@Cillatje, ook bij jou kneiterspannend. Zolang er niks is....wanneer mocht je ook alweer testen...zaterdag toch? Ik ga morgenochtend meteen kijken :)

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Cillatje spannend!! Ben benieuwd morgenochtend!

fab ook spannend voor jou.. Hopelijk is je misselijkheid een goed teken!

Ik ben inmiddels thuis van het werk, ben de hele dag door erg duizelig en slap.. De misselijkheid lijkt de laatste 2/3 dagen wat beter te gaan, maar veel verder dan op bed of op de bank hangen kom ik niet overdag.. Best lastig met een dreumes in huis.. Maar mijn dochter is al 2 weken ziek (overgeven) dus die is ook wat rustiger dan normaal en hangt veel bij mij voor de tv..

Spanning stijgt zeker wel nu! Het is al bijna maandag :) Maar ben er niet heel veel mee bezig, omdat ik daar geen energie voor heb haha.. Kijk er wel naar uit om het de familie en vrienden te vertellen.. Is ook fijn dat je dan lekker van je af kan klagen bij iedereen.. Nu heb ik jullie daar nog voor hihi :D

13. Cillatje84

Cillatje84 Actief lid

15 sep 2014
    100
    0
    0
    ja morgen inderdaad, nog steeds niets te bekennen. ik kan t me bijna niet voorstellen dat het raak is omdat ik al zolang bezig ben. ik hoop het wel ontzettend natuurlijk... ik hou jullie zeker op de hoogte :D

14. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Leo, nu zijn wij nog je klaagbaak, maar vanaf maandag mag ook familie lastig gevallen worden ;)
    Hoe laat heb je de echo maandag?

Cillatje, zolang er niks te bekennen valt is het goed. Maar het wordt zo steeds spannender!! Ik ben erg benieuwd naar het testresultaat. Is het dan precies 14 dpo?

@Fab, hoe gaat het met jou? Over drie nachtjes slapen mag je testen!!
    Nog steeds misselijkheidsvlagen?

Hier merk ik niet veel...als ik 10-9 eisprong heb gehad (had positieve ovu-test op 9-9) dan zou ik in theorie misschien 24-9 kunnen testen ipv 26-9. Maar ik hou toch maar slag om de arm. Verder weinig kwaaltjes...alhoewel ik wel een continu drukkend gevoel heb rondom mijn blaasgebied zeg maar...kan het moeilijk omschrijven. Herken het iig niet als een pre menstruele kwaal dus ik probeer het een beetje te negeren om valse hoop te voorkomen..

15. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh de spannend loopt steeds meer op... Vandaag was ik niet misselijk ( en gelukkig maar, want ik ben mee geweest op schoolreis) Wel af en toe duizelig. Maar ik heb echt geen idee meer wat ik kan verwachten. Nog geen afscheiding en meestal begint dat twee dagen voor ik ongesteld wordt. Vorige maand begon dat al 6 dagen voor NOD en brak het de dag erna al door. Maar nu natuurlijk die extra pregnyl. Dus komt alles wat ik denk te voelen daarvan of..... Zou het dan nu na dik 2 en half jaar toch echt raak zijn...

@littlewoodstock voor jou gaat het dan toch ook al opschieten. nog max een week en dan weet je het.

@leo wat fijn dat het bloeden nu gestopt is! En die misselijkheid is op zich ook een goed teken. Volgens mij gaat het helemaal goedkomen!!

@cillatje wat knap dat je je kunt beheersen om nog niet te testen!!

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Fab en cillaatje spannend!!!!

hier vakantie maar pff wat hebben we t druk. Willen de tuin aanpakken maar met 2 vrouwen is t toch best zwaar. Hadden een klimop als afsxheiding met de buren en die is eruit maar die wortels zitten diep pff uurtje eraan gewerkt en nu al spierpijn haha. Wel stenen uitgezocht vandaag dat is dan weer wel leuk haha. Morgen maar weer verder werken, vlonders stenen er moet nog vanalles weg haha blehhhhh

17. Cillatje84

Cillatje84 Actief lid

15 sep 2014
    100
    0
    0
    Morgen iig lekker dagje weg met mijn man naar amsterdam oa artis :) hij vond dat ik wel wat afleiding verdiende! haha schatje

Dus jullie horen morgen zeker van mij maar kan zijn dat het wat later is ;)

18. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Endan heb je plots zin in een worstebroodje met satesaus 😒 hoezo rare combi haha! Vroeg ineens aan mn vent: zou dat smaken? Hij zo ja probeer t.. Maar nee.. Niet goed voor mn lijntje.. Haha!

19. Cillatje84

Cillatje84 Actief lid

15 sep 2014
    100
    0
    0
    Kruidvat 2 voor 10 euro test en ik heb een dikke plus....

20. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt waar?!!!!!!!! Cillaatje wat goed! Gefeliciteerd :)
    Heb je ook een foto?
    Super begin van het weekend zeg!

Deel Deze Pagina