Ik vanmorgen opgestaan met een dipje.. Elke keer de gedachte van "het zal toch wel niet zo zijn, 'T is al zovaak mis gegaan".... Pff word er niet goed van die gedachte!!
Ahhh suzanne, t rotte is sat je niks andes kan dan dan wachten wachten wachten. sterkte. Ennuh baaldag mag hoor
Leo wat goed om te lezen dat alles goed gaat . Fijn sat je kloppend harthe zag en 8 mei is idd mooie datum . Net voor de zomer eruit haha. ook fijn dat t met je dochter ook goed gaat.
JSuzanne, balen is dat gevoel hè...bah. Enige dat je kan doen is wachten helaas.... Hier net een roze veeg bij het toiletbezoek..voel ook wat druk onderin dus ik vrees dat de rode heks eraan komt op haar stolselbezem, pfffff.
Ohnee gelukkig ik nog niks roze/roods dus das een geluk, maar pff wachten zou verboden moeten worden. 'T maakt je zooo onzeker!! Volgende week donderdag testen pff
Helaas wel Denanja, het wordt almaar meer. Vanochtend goede rode afscheiding...nog niet heel hevig maar zal vanmiddag/vanavond wel echt goed doorbreken... Door naar ronde 3 dan maar... We starten nog niet met 2de IUI want we hebben een weekje vakantie gepland op een onhandig tijdstip van de cyclus. Dus we starten de 2de IUI pas eind oktober.
@leo jeah!! Wat een goed nieuws!! Ben heel blij voor je!! @littlewoodstock ah nee!!! Balen zeg!!!! Je hebt nog wel zo je best gedaan.... Sorry even een paar dagen niet online geweest. Mijn zoontje heeft nu ongeveer hetzelfde te pakken als de dochter van Leo. Nu al een dikke week buikgriep. ( overigens niet meer spugen maar nog flinke diarree) En wil maar niet drinken. Kom net bij de huisarts vandaan. Hij moet nu echt gaan drinken en ORS nemen anders wordt het een ziekenhuisopname Zelf ben ik vanmorgen bij de Osteophaat geweest. Heel bijzonder, maar ik geloof absoluut in wat hij vertelde, en het verklaarde ook een hele hoop pijntjes. De rechterkant van lichaam ( en alle organen daarin) zitten vast. Zo ook mijn baarmoeder en eierstok. Ik had dat zelf nooit zo gemerkt maar inderdaad mijn rechterenkel bv draait minder ver naar binnen dan mijn linker. En zo was het met al mijn ledematen. Maar nu is alles weer los en moet alles weer in balans komen . Dat geeft natuurlijk nog steeds geen garanties maar het zou de kans wel optimaliseren. Dus ik ben benieuwd.
Wij hebben maandag 5e iui gehad en nu dus ook wachten wachten wachten wachten Heb nu vanmiddag ineens wat heeeeeeel licht bloed verlies gehad... wij kunnen niet bedenken waar dat door gekomen is.. iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Het is echt heel minimaal bloed.
Hoi Chntl, welkom! Raar idd dat lichte bloed. Heb het zelf niet ervaren, misschien een innestelingsbloedinkje, maar dat lijkt me wel vlug na 4 dagen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik zie aan je handtekening dat jullie al een tijdje bezig zijn...en 4 IUI's achter de rug hebben. Is het in een natuurlijke of gestimuleerde cyclus? @Fab, ja balen hè? Het heeft ook echt doorgezet, dus de rode zee vloeit hier rijkelijk. Graaf Dracula zou blij met me zijn haha. Hoe is het met je zoontje? Bijzonder verhaal van de osteopaat zeg...zo zie je maar! Ik geloof daar best wel in. Hoe meer je lichaam in balans is, des groter je een kans op zwangerschap kan zijn. Onze situaties zijn best frappant eigenlijk...een eerste kindje spontaan, en de tweede die dan ineens zo lang op zich laat wachten. Frustrerend soms!! @Suzanne, en....hou je het wachten nog vol??
Welkom Chntl! Ja de enige verklaring zou inderdaad innesteling zijn. Wat vroeg, maar zou kunnen. Laten we het hopen!! Sterkte met wachten!! @littlewoodstock Ja he onze situaties lijken erg op elkaar. Ik snap er ook nog steeds niets van en ik kan me er ook niet bij neerleggen. Ik probeer almaar een reden te bedenken waarom het ineens niet meer werkt.... Maar goed hopelijk heeft de osteophaat me weer hormonaal in balans gebracht en is het deze ronde raak. Het heeft nu alles bij elkaar wel lang genoeg geduurd... Maar goed ik wil niet klagen, ik heb een gezonde zoon en daar ben ik natuurlijk heel gelukkig mee. HIj is gelukkig ook weer aardig opgeknapt. Hij is sinds woensdagavond goed gaan drinken en knapte rap op. Vandaag zelfs al weer naar school geweest.
Oohwnee little woodstock, niet leuk! Hier de 2de echo gehad, alles was goed en geloof nu eindelijk vh eerst dat we een kindje gaan krijgen. Geweldig om te zien.. Ga allemaal weer voor jullie duimen..
Ik lees nog wel met jullie mee hoor dames, maar ben te moe om te reageren.. Zit niet zo vaak op internet nu.. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak! Moeke gefeliciteerd met je goede echo!
Mag ik meedoen dames? Week 2 begint morgen voor mij, heb op 19 september een cryo tp gehad (van ons enige overgebleven embryo). In juni een verse tp gehad maar is helaas in juli met 5,5 week mis gegaan. Ik merk wel dat ik wat minder symptomen heb nu dan ik bij de verse tp had, maar dit kan natuurlijk komen doordat ik toen ook Pregnyl icm Utrogestan heb moeten gebruiken. Nu is het "alleen" Progynova en Utrogestan, wel last van zware borsten maar niet zo gevoelig als de tp hiervoor. Toch ben ik bang dat het deze keer helemaal niet gelukt is, maar dat is denk ik meer de angst na de vorige keer. Ik probeer er moed in te houden en vind het leuk om met jullie mee te lezen /leven ! Op naar 3 oktober voor mij, als ik het vol kan houden om niet te testen
Hallo iedereen, Moeke, wat fijn van de goede echo, is de jouwe nu ook een soort van beertje geworden? Hier vandaag ook de tweede echo gehad, is net een beertje, loopt nu 1 dag voor, vorige echo, nog 3 dagen achter.,. Dus gaat super Hoop zo dat iedereen dit snel mag meemajen, duim voor jullie allemaal
Ik ben ook 4 dagen vooruit gezet! @Mya gelukkig bij jou ook alles goed. De baby die op een beertje lijkt? Haha ik vond een alien nog het meest id buurt komen hahaha. Maar het bewoog druk, was aan het trappen, dus geweldig om te zien. Hoop zeker dat iedereen dit mee mag maken.
Hoi Naeema, welkom! Spannende tijden voor jou dus zeg. Zeker aangezien het het enig overgebleven embryo is. 3 oktober is al best snel...aankomende vrijdag al! Heel rot om te horen dat het de vorige keer mis is gegaan...we duimen met je mee dat deze blijft plakken!! Moeke en Mya, fijn om van jullie te horen!! Heerlijk van die goeie echo-beertjes In dat stadium bij mijn dochter was ze idd ook een beertje, zo'n Haribo-beertje hihi. Blijft bijzonder om de ontwikkeling zo te zien via echo's. Iedere echo denk je wow wat is het gegroeid! Fab, fijn dat je zoontje aan de beterende hand is! En laten we hopen dat de positieve behandeling bij de osteopaat ook een positieve test geeft straks!!! Hier nog lekker ongesteld, haha. Wel heerlijk twee weken vrij! Straks gaan we naar het Dolfinarium...de Dora en Diego fandagen. Mijn dochter stuitert nu al door de kamer van enthousiasme maar mijn man en ik moeten straks maar even verstand op nul haha. Maar no problem, zolang zij plezier heeft hebben wij het ook, en dolfijnen kijken is altijd mooi. Leo, is jouw dochter er ook weer een beetje bovenop? En lekker aan het genieten van je zwangerschap. Geen probleem als je wat minder online bent toch...die vermoeidheid van het eerste trimester moet je gewoon aan toegeven voor zover mogelijk...daarna word je weer wat fitter. Denanja, jij mag aankomende week weer op IUI audientie...hoe voel je je erover? Met goede moed er tegenaan?
Mijn dochter begint langzaam weer iets op te knappen gelukkig, lief dat je ernaar vraagt Littlewoodstock! Ze spuugt nu niet meer zoveel (gisterochtend heel klein beetje, voor de rest gaat t nu al 3 dagen goed) en ze is ook weer iets vrolijker en spraakzamer aan het worden. Eten lijkt ook wat beter te gaan, dus gaat langzaam de goede kant op! Ja, die vermoeidheid geef ik wel aan toe, heb niet zoveel keus, anders krijg ik duizeligheid erbij. Maar wel vervelend om nu al thuis te zitten. Volgende week ga ik wel wat uurtjes proberen te werken, kijken of dat gaat, zo niet, dan niet. Heb al telefoon gehad van het UWV en ze bellen anders pas eind november weer, nou dan hoop ik toch wel dat ik weer aan het werk ben
Sow weer even een berichtje van mij. Is hier kermis en mn ouders zij weekend in hier vakantiepark dus druk druk druk. Ovulatietesten lopen mooi op! Denk woensdag iui weer. Ga er zeker met volle moed in al geloof k er steeds minder in maja elke iui is weer een kans. verder moet ik druk zijn met sollicitere maar heb er echt geen zin in dus dat komt hopelijk aankomende week. Ben 3 weken vrij waarvanmnu nog 1 maar heeft niet gevoeld als vrij pff. littlewoodstock leuk dolfijnen kijken!! Leo fijn dat t beter gaat met je dochtertje