Leo, fijn dat het met je dochter steeds beter gaat! Het virus heeft er behoorlijk in gehakt bij dat kleine meisje, brrrr. Hopelijk is ze er deze week echt helemaal van af. Denanja, kan me voorstellen dat je wat nuchterder bent, aangezien de IUI's tot nu toe zijn mislukt. Toch raar dan weer, jouw cyclus is echt een droom, je kunt er de klok gelijk op zetten. De zwemmers zijn ruim voldoende aanwezig...waarom lukt het dan niet vraag ik me af. Die vraag kan niemand natuurlijk beantwoorden, maar de natuur zit raar in elkaar. Hoe gaat het met jullie Binky? Helemaal de oude en goed aan het groeien en donderjagen? Naeema, eind deze week testen! Hoe voel je je? Het Dolfinarium was super, maar wel bere-druk zeg. Was schitterend weer dus het leek alsof half Nederland in Harderwijk zat haha. Het viel me op hoe gestressed veel ouders waren...kids waren het soms helemaal zat en werden huilerig en hangerig, en dan moeten ze gewoon maar volhouden. Toen dacht ik wel even poehee, ga dan lekker naar huis met die kleintjes. Op een gegeven moment is het klaar en genieten ze er ook niet meer van. Toen wij wegreden van de parkeerplaats naar huis lag dochterlief al te slapen, zo moe was ze van alle indrukken en springen op het springkussen en rennen op de stormbaan (Leo, dat zou in jouw huidige toestand niks zijn haha! Ik werd al moe als ik er naar keek) Fab, fijn dat je zoontje ook weer opgeknapt is, als het eten en drinken goed gaat, gaat het snel. En gelukkig maar. Hoe voel je je verder? Straks even met kat naar de dierenarts, ze moet gesteriliseerd worden. Ze mag sinds gisteravond niks eten, en was vanmorgen dan ook zeer beledigd dat er geen brokjes in haar bakje werden gedaan.
Ik duim ook weer mee voor jullie! Ik snap zelf even niet meer hoe mijn cyclus verloopt na 5x IUI met hormonen en nu sinds een maand helemaal niets... Ik denk dat het vandaag mijn NOD is, maar ik weet het niet zeker... De drang om te testen is er al wel, haha. Zou toch bijzonder zijn, dat IVF wordt uitgesteld vanwege mijn eigen gezondheid en dan we dan zelf zwanger zijn geworden... Tsja, was het maar zo'n sprookje...
Amy je weet maar nooit he! Zou wel echt super tof zijn. Hier tot onze verbazing ewn knal positieve ovu test! Zo meteen dus even bellen en dan morgen iui8. Zit in de trein opn foon dus reageren is kut haha lees later vandaag ff alles door
Ik wil me hier graag bij aansluiten. Ik zit op dag 8 na iui. Het is mijn 1e iui en het is echt slopend! Ik voel helemaal niets! Ik doe het in mijn eigen cyclus omdat volgens hen het aan de zaad van mijn vriend ligt en omdat ik al een keer zwanger ben geweest (miskraam). Ik heb alleen ovitrelle gespoten om de eisprong op te wekken. Wij hadden 8 miljoen goede ertussen zitten, het is geen topscore maar toch. Ik wil hierna wel vragen om iui met hormonen te doen, wij zouden eerst ivf doen en iui overslaan maar manlief had ons verbaasd met een 8 miljoen. Ik hoop dat ze hiermee akkoord gaan, want van het advies ivf naar iui zonder hormonen vind ik niet oke! Mij lijkt logisch van ivf naar iui met hormonen, maar goed we wachten het af, nog 5 dagen te gaan.
Spannend Sady, succes! Helaas Denanja, de rode heks kwam gisteren langs... Heb jij vanmiddag weer IUI? Ik ga duimen!!!!
Ahhh balen amy! Ja 16.00u de iui mn ei is al gesprongen (denk ik) dus de zaadjes kunnen meteen op pad haha
Top!!!!! En gaan jullie dan ook informeren wat eventueel de volgende stap zou worden toch? Al hoop ik echt voor jullie dat dat niet meer nodig is!
Sow weer terug. 7.3 miljoen zaadjes!!! hebben even kort gesproken over hormonen maar hij vond t niet nodig. Alles gaatgoed bij me en hij zei dat t alleen maar meer stress met zich mee bracht en we dan vaker op en neer moesten enz. We gaan t een jaar zo proberen of iig nog tm dit jaar zeg maar. Denk dat we 12 iuis doen. Helaas kunnen we volgende maand neit en heeeel waarschijnlijk november ook niet dus sat word dan alleen nog december en dat zou met kerst zijn dus hopen dat ze san ook weer 1 dag open zijn. Dat zou betekenen dat we dit jaar 9iuis gedaan hebben dus dan volgend jaar nog 3 misschien. Ik weet t niet precies. Hoop dat t niet nodig is
Hey dames! Sorry de laatste tijd niet erg veel online geweest... Eerst was mijn zoontje ziek, die overigens gelukkig weer helemaal opgeknapt is. Maar nu zit ik zelf een beetje in een dip.... Moe, hoofdpijn en een beetje depri.... Het idee dat het misschien nooit meer nog een keer lukt bevliegt me ineens af en toe. En neem daarbij een flinke portie werkstress en je hebt absoluut niet de ideale situatie om zwanger te raken. En vervolgens ga ik dan stressen omdat ik stress heb, en stress niet goed is en krijg ik dus nog meer stress.... Cirkeltje rond haha. Ik heb geen idee of dit nu ook bijwerkingen zijn van de hormonen of dat het gewoon even alles bij elkaar teveel is....ik lees wel altijd mee hoor en leef ook zeker mee, maar gewoon niet altijd de tijd en puf om te reageren. Ik heb gister wel weer een fm gehad en had 5(!) eitjes maar allemaal nog rond de 1cm , dus het kan nog alle kanten op.
Ahh sterkte fab. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt want stress is idd niet goed. hier na de iui wat krampen de hele avond al, heb dit nog nooit zo ervaren.
Succes denanja, laten we het hopen!! @Fab ooh neee, niet fijn, hormonen kan t wel erger maken. Je Krijgt toch veel in je lichaam binnen, dus jaa kan je zeker op reageren. Ik was behoorlijk kattig die periode, was snel boos of verdrietig..
Hi Sady, spannende tijden ook voor jou..zeker bij een eerste IUI in eigen cyclus. Mag je eind deze week testen? Denanja, jee krampen...dat heb ik idd nog niet eerder gelezen bij jou als na-effect. Geen gekke dingen bij inseminatie zelf? Iig meer dan 7 miljoen zaadjes..daar moet toch 1 snelle jelle tussen zitten?? Even rekenen, dan mag je 15 okt testen? Amy, vervelend dat de rode heks er is...anderszijds zie ik toch ook een positief pumt, te weten dat je eigen natuurlijke cyclus niet door de war is geschopt door de voorgaande behandelingen. Veel sterkte de komende tijd met het andere traject qua gezondheid, hopelijk is er snel duidelijkheid wanneer jullie door kunnen/mogen met IVF. Fab, jeetje meid...balen hoor...maar je bent geen robot hè. Effe rot voelen...dip...het maakt je alleen maar menselijk. En de hormonen helpen dan ook niet echt mee...en werkstress al helemaal niet pfff. Weer verbaas ik me over hoe gelijk onze situaties zijn. Bij mij ook regelmatig werkstress waardoor je in het cirkeltje komt wat je omschrijft. Heel lastig...je wil niet stressen en toch gebeurt het. Lijkt wel de wet van Murphy. Ik probeer altijd maar zoveel mogelijk te relativeren...we hebben een gezond kind...en hoewel een tweede ZO welkom en gewenst is prijs ik me ook gelukkig met 1...Er zijn teveel vrouwen die zo hard werken en strijden voor dat ene kindje. Maar ik ben er van overtuigd dat het ons gaat lukken...We hebben het al een keer gepresteerd dus waarom een tweede keer niet? Blijf erin geloven hoor..het komt goed!!! Dikke knuffel!!
Sterkte fab! Ik sluit me aan bij little woodstock. Je bent zeker geen robot. En echt, het gaat over zodra je van de hormonen af bent. Ik kan het weten, want ik heb de afgelopen maand geen hormonen gebruikt. Voel me stukken beter! Niet zo gejaagd meer, en niet zo labiel. En inderdaad, daar ben ik ook blij mee dat mijn cyclus nog nor.aal is. Maar ja, wat koop ik daarvoor? Denanja, dat klinkt veelbelovend!!!!! Weer twee spannende weken!
Wij zijn nu aan 't wachten op de nieuwe terugplaatsing.. maar dát wachten duurt ook lang pff..! Ik heb mijn vriend gevraagd een ovulatietest te kopen, kunnen we alsnog zelf eens proberen rond mijn eisprong... Ik wil niet zolang wachten! hahaha!.. Dinsdag naar de gyn gesprek hoe 't is gegaan enzo, evaluatie gesprek, ben benieuwd
Ik begrijp je Amy, fijn zo'n normale cyclus maar inderdaad...in deze situatie koop je er uiteindelijk niks voor helaas. Ik ben heel benieuwd hoe het voor jou allemaal gaat lopen, ik hoop echt dat jullie snel weer verder kunnen zodra je algehele gezondheid onder controle is zeg maar. Suzanne, uit mijn hoofd mocht je vandaag testen maar lees nu dat jullie wachten op een terugplaatsing...klopt het dan dat je helaas de afgelopen cyclus ongesteld bent geworden?
LittleWoodstock: jupss! Ben afgelopen zaterdag helaas ongesteld geworden.. Helaas dus een mislukte kans.. Anders had k inderdaad vandaag mogen testen..
Littlewoodstock k mag 14 oktober testen. Gisteren ook nog wel last gehad van mn buik. Een druk ofzo. Maar vandaag niet meer gelukkig. Nu dus weer lekker wachten haha. Gaan morgen weekendje naar center parcs wel leuk dus en heb woensdag examen en daarna weer aant werk na 3 weken vrij blehhhh haha . hoe gaat t met de rest? suzanne balen dat je ongi bent geworden zeg, hopelijk snel weer een terugplaatsing.
Thanks voor jullie lieve reacties! Op het moment wil het gewoon even niet lukken om positief te blijven. Terwijl ik normaal gesproken wel positief ingesteld ben. Herken mezelf gewoon even niet. Hopelijk gaat dit snel over!! Bah.... Het lukt me ook gewoon niet te relativeren terwijl ik weet dat sommige dames het echt veel zwaarder hebben als je al zolang bezig bent voor een eerste. @suzanne balen zeg dat het niet gelukt is!! @ denanja spannend weer!!! Ik ga duimen!
Heel erg balen ja, maar ja, was pas poging 1 hé.. En hebben 3 cryo's dus m'n hoop is niet weg.. Eens lukt 't.. @ Denanja: Spannende tijden hoor! Kun je een beetje leren voor je examen..? Pff ik kon stiekum nergens anders aan denken dan dat ik evt zwanger zou kunnen zijn hahaha! denk als we een weekendje weg zouden gaan dat ik 't alleen daarover had kunnen hebben..!! Heel veel sterkte in deze moeilijke wachtweken!! @ Fab: Jaa moeilijk hé positief blijven! Maar ja, eens komt 't goed!.. Misschien is je negatieve instelling zo slecht nog niet.. Zo maak je je tenminste niet al te druk hé..!