Ja hoor ik had vanmiddag heel verhaal getypt en zie nu dat t helemaal niet is doorgekomen! amy ik hoop dat je gezondheid snel weer vooruit gaat. Is misschien idd wel goed om even een pauze te hebben. hier ging 1 deel van mn examen heel goed en 1 deel kut haha dus voor dat ene deel heb ik 99% zeker een her. Ging ook over iets dat niet in de lesstof zat dus kan mezelf niks kwalijk nemen. Enige vervelende is dat t weer iets va 200 euro kost ofzo. Maja moet maar weer. Verder vandaag weer misselijk geweest ofja kut gevoel in mn buik, dacht dat t van de spanning van t examen kwam maar had t erna in de trein ook nog nou had ik t ook niet. Ag nog 6 dagen wachten dan weten we t he zal leuk zijn zo voor huwelijksreis maar moet zeggen dat t ook geen ramp is als t niet zo blijkt te zijn want mn schoonvader belde van de week dat we businessclass vliegen onbeperkt drinken en eten whawha en natuurlijk lekker coctails op curacao enz. Al zou ik liever zwanger zijn
Whhaaaaaa, vriendin van mij zei precies hetzelfde over Curaçao. En ja hoor, zwanger!!!!!!! Ze deed daar een test! Let's hope dat Curaçao geluk brengt!!!! Wanneer gaan jullie? Balen van het examen! Kan je geen bezwaar indienen? Omdat het geen eens in de lesstof zat?
Oh laat curacao dan idd geluk brengen!! Waar kun je lekkerder op een roze wolk zitten dan op een mooi eiland!! Balen van je examen zeg!!
Grrr had hier na amy bericht al iets getypt maar is weer eens niet doorgekmen, rot telefoon haha. maare ik mag testen voor ik naar curacao ga. Mag djnsdag testen en ga pas 26 okt. Heerlijk op vakantie. verder ook geen klachten ofzo. Last van mn borsten maja dat is altijd rond dezd tjjd dus nu hopen dat de rugpijn weg blijft maja t aller belangrijkste is dat de rode heks weg blijft. Hebben redelijk druk en leuk weekend dus t is zo maandag gelukkig iui op dinssag vind ik echt fijn
@denanja, op welk tijdstip test jij je LH piek? En hoeveel dagen van te voren begin je daarmee? Wij gaan natuurlijk wel gewoon zelf klussen nu we tijdelijk zijn uitgeschakeld qua ziekenhuis hulp. Maar wil voor de zekerheid wel die test doen, dat we dan zeker op die avond klussen! Hihi...
ze zeggen dat je met een cyclus van gemiddeld 28 dagen op dag 10 moet beginnen. dat doen wij meestal ook of soms dag 11. ik test altijd om 12u en dan vanaf 10 uur niks meer drinken. het moet tussen 12 en 15 zeggen ze bij mijn kliniek maar veel vrouwen doen het savonds/ eind van de middag nog een keer. enja amy niet geschoten is altijd mis he
Ziezo, net thuis gekomen van weekje Limburg en bijgelezen. @Fab, ja wie weet komt het wel door de ostheopaat! Je lichaam is hoe dan ook wat meer in balans gekomen door de behandeling, dus het zou me niks verbazen als de naweeën van de IUI daardoor ook minder aanwezig zijn. Ik ben heel benieuwd naar je test-resultaat. Testen op 20-10? @Denanja, wat een heerlijk vooruitzicht, Curaçao!! En wat zou het mooi zijn om daar zwanger en wel op huwelijksreis te zijn! Wel balen van je examen...raar dat er vragen werden gesteld over onbehandelde stof! Daar zou ik zeker nog wat van gaan zeggen..wat Amy ook al zei. Off topic: ben aantal jaren geleden op Aruba geweest, het strand-zand is HEEEEEEET!! Dus denk aan slippers @Amy, wat een goede instelling heb je zeg! Rustpauze is op zich zo gek nog niet. Je gaat hoe dan ook sterker beginnen aan de volgende fase straks...maar wie weet lukt het jullie gewoon met de tussendoor-klus! Voordat het IUI circus bij ons begon gebruikte ik ook ovulatie-testen. Mijn cyclus is iets langer dan die van Denanja, rond 32 dagen. Mijn eisprong is meestal rond dag 17/18 van de cyclus. Ik begin met testen vanaf dag 13/14..dan zat ik altijd goed. Ook de afgelopen rustmaand weer testjes gebruikt en wederom de piek goed kunnen opsporen. Volgens de bijsluiter springt je ei 24-36 uur na de opgespoorde piek, maar mijn idee is altijd dat dat per vrouw verschillend kan zijn. Let ook op je eigen lichaam en kenmerken. Als je dat weer combineert met de testuitslagen kom je zeer dicht in de buurt van goed getimed de horizontale mambo uitvoeren. De beste tijd om te testen is tussen 10-12 uur, dwz niet met de eerste ochtend-urine maar met de tweede sessie. Maar: de digitale van CB (dubbele indicator) heeft juist dat je wel die eerste ochtendurine mag/kan gebruiken. Ongeacht welk merk doe ik ze meestal met eerste ochtendurine (ben eigenwijs hihi) en de uitslagen kloppen altijd met het moment waarop ik ongesteld wordt, zit altijd 14 dagen tussen.
En lekker kunnen relaxennin het mooie limburgse land? ik ben ook al in de caribien geweest, vaker zelfs, zit bij de marine maar vaar nu niet meer. je bent wel eigenwijs wij testen nooit mer ochtend urine haha maar moet zeggen waren deze maand maar net optijd, hij was opeens van echt niet positief naar heeeel positief en de ochtend erna (dus nog geen 24u erna) is mn ei gesprongen gelukkig die middag iui gehad dus niks aan de hand. Gelukkig een leuk en redeljjk druk weekend want kan niet wachten tot dinsdag haha
Thanks voor de tips ladies! Hoop dat je het leuk hebt gehad in Limburg, LWS! Ik ga straks rond half 2 eens testen. Eén bakje thee kan geen kwaad toch zeker? Nou ja, we doen ook gewoon om de dag de horizontale mambo. En ja, er zit niets anders op dan positief proberen te blijven toch! Bijna dinsdag Denanja!!! Ik hou geen duimen meer over, zo hard duim ik voor jullie!
Wauw Amy, dit is een hele goede knal ovulatie testuitslag!!! Maak er een gezellige zondagmiddag van zou ik zeggen! Welk merk is het? Mijn eigen testjes laten vreemd genoeg niks zien momenteel...als ik deze cyclus wederom 31-32 dagen heb zou de test allang iets moeten gaan vertonen qua oploop maar ik heb nog niks gezien. Heel raar...vraag me af of ik de eisprong gemist heb :-O Limburg was leuk by the way..de bungalows zijn nog steeds mega jaren '80 maar de bossen en het zwembad waren heerlijk. Denanja wat is het spannend...overmorgen al testen..pffff..waarom gaat de tijd altijd zo snel bij jou? Je leeft niet in een andere tijdzone toch? Wat stoer dat je bij marine hebt gezeten...dat zijn niet de minsten!!
Haha, vanavond gaan we het ff 'regelen' hahaha! We krijgen zo visite, gezellig! Van de action, 5 voor 2,50. Was het proberen waard, en zo te horen van jullie, met goed resultaat! Ohh nee, dat zal toch niet zo zijn! Moet jij zelf je ei opzoeken? Of krijg je echo's in het ziekenhuis? Of zit je nog steeds in de wachtperiode? En lekker weer is het geweest! Lekker hoor, leuk zijn zulke huisjes! Vind het ook snel gaan bij Denanja!
Oh de Action...5 voor 2,50 is geen geld eigenlijk. Ga deze week meteen eens kijken of ik wat kan inslaan. Gebruik al sinds maanden de CB en die bevallen goed, maar mijn portemonnee is er minder blij mee haha. Ik hoef mijn eisprong niet zelf te traceren, zijn inmiddels in de wondere wereld vanIUI beland maar door omstandigheden moesten we in eerste instantie 1 cyclus rust houden van de arts, en omdat ons weekje Limburg net verkeerd viel in de erop volgende cyclus starten we met de 2de IUI pas eind deze maand. Maarrr we wilden geen kansen laten liggen dus had ik de ovulatie testen er weer bij gepakt. Voordat we überhaupt in de mmm terecht kwamen gebruikte ik ze ook altijd. Zonder uitzondering kon ik steeds de LH piek opsporen maar nu ineens niet. Dus ik heb hem of gemist of hij is later dan ik gewend ben. Ik test voor de zekerheid nog ff door. Ja de Center Parcs huisjes zijn leuk maar een midweekje was echt genoeg...was een beetje een klein bunkertje. Hoe voel jij je eigenlijk verder qua gezondheid? De eerste uitslagen komen over 2 weken toch?
Amy dat was zeker een goede test! jaah bijna dinssag . Maaf vandaag toch wel beetje last van mn rug al heb ik wel in de tuin gewerkt vanmorgen en vrijdag. Ook zuurbranden vanavond zeg pff. Maar we hebben er geen vertrouwen in eigenlijk, maja de meeste zeggen van dan is t juist nu raak zul je zien. Mn aangetrouwde nicht gaat binnen paar dagen bevallen dus ben daar meer met mn hoofd. Zijn zo benieuwd wat t word en naar de naam. Komen we ooknnet vanaf mn petekindje is 2 geworden (hun zoon). Sow super leuk! Kan niet wachten om zwanger te zijn!
Nou het ziet er naar uit dat deze ronde weer de prullenbak in is. Vanmiddag bloedverlies en test is neg. Dus gelijk maar weer gemaild voor de volgende ronde. Pffff waardeloos. Hopelijk hebben jullie wel geluk, ik duim voor jullie.
Yippie jeeeeeej ben zwanger!!!!!! Dacht t stiekem al, veel last van misselijkheid werd er vanacht zelfs wakker van. Maar toen was de test negatief dus ik ging weer slapen. Komt mn vrouw me wakker maken smorgens dat ie wel positief is! Meteen clear blue gedaan en ja hoor zwanger 1-2 zo blij!!!