JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Denanja...grappig dat je het al een beetje ''voelde''...ik had ook zo'n idee dat het wel es raak zou kunnen zijn bij je. 8 x is scheepsrecht haha Van harte gefeliciteerd! Opdat hij/zij maar lekker mag blijven plakken. Wauw, zeg echt goed nieuws!! Goed begin van de dag!
Nou Denanja, hoe wil het nieuws bezinken?? Ik heb er de hele dag aan gedacht zeg..hoe bizar...dat je 's nachts nog denkt dat de test negatief is en de ochtend ineens heel ander nieuws brengt. Leo!! Hoe gaat het met je? En met je kleine meid? Hoe verloopt de zwangerschap..10 weken alweer! Na gedacht te hebben dat ik mijn eisprong gemist had....heb net ovulatietest gedaan en die is zomaar ineens knal! De teststreep nog donkerder dan de controle streep. Dus vroeg naar bed hihi
Haha little woodstock weet niet of je al op bed ligt haha iig veel plezier haha. En hebben de hele dg tot nu net in de tuin moeten werken blehh zijn op. Maar ja t nieuws is gezonken maar nog steeds vind ik t echt raar haha had t nooit verwacht ooit een positieve test te hebben is gewoon heel raar. Hebben echt zin om t onze ouders te vertellen kan niet wachten haha. En ja neem al vanaf januari foliumzuur
Hallo iedereen, Ook ik lees nog steeds met jullie mee! Denanja, wat een super nieuws! Van harte gefeliciteerd! Hoop dat t voor de rest ook snel raak zal zijn! Littlewoodstick, have fun Hier inmiddels de 12 weken voorbij al . Gisteren de echo gehad, en uk loopt nog steeds 3 dagen voor op alles, dus wordt waarschijnlijk een grote jongen
Haha, littlewoodstock, veel plezier met de horizontale mambo!!!! En gelukkig dat de zwangere dames ook mee blijven schrijven!!! Leuk!!
Haha Denanja, we lagen om 21:00 uur bed...en onze oerdriften goed laten gaan haha! Ik snap zo je gevoel over ineens die positieve test. Een aantal berichten eerder schreef je nota bene nog dat je dacht dat het niet gelukt was en voila! Maar echt ontzettend leuk!! Heb je foto gemaakt van de CB? Heb ik destijds wel gedaan en in geboortealbum geplakt (boekje gemaakt via Albelli - oeps, sluikreclame hihi) Mya, wat leuk dat je nog meeleest! Precies wat Amy zegt, het is echt een fijn idee dat de zwangeren onder ons nog steeds meelezen en meeleven (Leo, Moeke, jij en nu ook Denanja!) Wat heerlijk dat 12 wkn echo goed was..en maar liefst 3 dagen voor op schema. Wordt flinke knul inderdaad (of meid) Wanneer is de volgende echo/controle? @Hoceima, ik neem ook foliumzuur, al vanaf dat we aan het proberen zijn (halverwege vorig jaar). Had eerst een mulitvitamine met foliumzuur van Davitamon maar nu alleen losse foliumzuurcapsules. Zodra het raak is, dan weer de multivitamine.
Hier gaat alles 'goed' hoor.. Wat de zw-schap betreft wel tenminste.. Beebje doet het supergoed! Maar maakt het mama wel erg moeilijk.. Ben nog steeds extreem vermoeid, al 3 weken thuis van het werk, ik werk nu 3x per week 2 uurtjes en dat red ik net.. Hopelijk is het met de 12 weken beter! Met mijn dochter gaat het gelukkig wat beter.. Sinds 2 weken op advies van de kinderarts lactosevrij dieet en sindsdien spuugt ze minder. Nu al 5 dagen niet meer Gister zijn we op consult geweest bij de kinderarts, was een hele fijne man, die gelijk al zei dat hij kon zien dat ze veel heeft ingeleverd met haar smalle koppie. Ze is onderzocht, ontlastingsonderzoek heeft niks opgeleverd. Gister bloed laten prikken, dat gaan ze onderzoeken op Coeliakie (glutenallergie), leverwaardes en afweerstoffen. Over 3 weken moeten we nog een keer terug en dan hebben ze daar de uitslag van. Evt. volgt dan nog verder onderzoek. Hij was in ieder geval duidelijk dat ook al gaat het nu beter het zeker zaak is om te kijken wat erachter zit. Dat was voor ons een hele opluchting.. Niet zo van: oh het gaat nu beter, dus laten we het maar zo.. Voorlopig blijft dat lactosevrije dieet nog omdat ze het daar goed op doet. Ze knapt nu echt langzaam weer op, is weer wat vrolijker en speelt weer wat meer. Sorry voor het lange verhaal Ik vind het inderdaad fijn om nog mee te lezen, je bent toch een cluppie zo samen en dan hoop je toch te lezen dat jullie allemaal zwanger zijn.. Dus ik leef zeker nog met jullie mee! Duimen draaien hier voor jullie allemaal!
Ik heb altijd de vitaal zwanger van kruitvat ehad en nu nog dus . En ja heb een foto gemaakt kijk er nog vaak naar haha. Leo wat fijn dat t met je beeb goed gaat. Balen dat je zo vermoeid bent! Hoop niet dat ik dat ga krijgen. Ik ben wel veel misselijk maar niet kotsmisselijk gelukkig. Kan ik op vakantie niet hebben haha. Wat een verhaal zeg van je dochter!!! Hoop echt dat ze weten waar t vandaan komt want is niet niks. Fijn dat het nu iets beter gaat. Hier nog steeds druk in de tuin. Was toch te weinig zand pff dus zand gehaald rn nu is mn neef de bandjes aant zetten. Ik hoef niet mee te helpen want ben zwanger haha mn vrouw zorgt goed voor me en ik nu voor hun
Wat lees ik nu???!!! Denanjaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd!!!!! Paar dagen niet mee kunnen lezen en goed nieuws!!!! Super voor jullie!! dat wordt op een roze wolk op een mooi eiland!! Heerlijk!!! @Leo jeetje dat is ook wat met je dochter! Heftig hoor. Wel fijn dat ze nu alles goed onderzoeken. Beterschap! Oh en balen dat je zo last hebt van die vermoeidheid... Hopelijk bruis je over een paar weekjes weer van de energie!!
Hier begint het ook weer een soort van spannend te worden. Maandag mag ik testen. Maar ik ben bang dat dat weer niet nodig zal zijn. heb al weer krampen.... En ik heb er sowieso weinig vertrouwen in deze ronde. Teveel stress en te druk gehad. We gaan hierna ook een maandje rust in lassen. Ik loop de laatste 3 weken ook erg te kwakkelen met mijn gezondheid. Waarschijnlijk als gevolg van te veel stress.... Dus eerst even orde op zaken stellen en dan fris weer door. Anders heeft het toch geen zin, en is het zonde van de poging. En om te beginnen vertrekken we maandag naar Parijs!! Leuk met een dagje Disney erbij. Als dat niet ontspannend werkt weet ik het niet meer
Yeeeeh Denanja, supergoed nieuws, gefeliciteerd!! Wooow Kun je het al geloven? (Ik in het begin ook niet, pas bij 10 weken iets maar nog steeds niet helemaal haha) Met mij alles goed, af en toe moe, maar verder super! Ben vrijdag al weer 14 weken! Heb 31okt afspraak bij verloskundige, hartje horen En 1nov een geslachtsbepaling echo! Ben benieuwd.. Blijf duimen voor jullie allemaal!
Hallo iedereen, Littlewoodstock, ik weet nu al voor 90% zeker dat het een jongen is. Ooit gehoord van de nub theorie? Bij de 12 weken echo gevraagd, of de gyn bekend was met de nub theorie, en die ging meteen vol enthousiastme kijken, en ze was erg overtuigd van een jongentje, en ik zelf vond het ook echt op een jongen lijken. Met 16 weken ongeveer, gaan we voor pret echo. Moet nog steeds afspraak met verloskundige maken, ik werk deze weken erg veel, dus heb er gewoon geen tijd voor/vergeet het ook. Leo, wat fijn te horen, dat je zwangerschap ook goed verloopt . En wat vervelend van je dochtertje, dat ze zo ziek was. Hopenlijk blijft het nu goed gaan met haar.
Nou de nieuwe spuiten liggen weer klaar. Heb wel de raarste menstruatie ever!! Maandag 1x bij afvegen echt bloed, toen 's nachts niets. Dinsdagochtend weer bloed bij afvegen. En sindsdien zeer licht roze af en toe bij afvegen en wat afscheiding in het maandverband. En dan echt weinig. Was moet ik hier toch mee, pfff. Als je denkt je lijf te kennen..... Realiseerde mij vannacht ineens dat ik ip volgende week alweer op het wachtbankje zit, jeetje.