Dames heel veel succes nog in de wachtweken. Ik zit morgen lekker in t vliegtuig naar curacao voor 3 weken dus spreek jullie dan weer. Probeer als k wifi heb te lezen voor goed nieuws!
Fijne vakantie Denanja! Lekker genieten met zijn drieën! Amy, hoe vergaat het je? Merk of voel je iets "anders dan anders"? Bij mij niks geks...die rare gloei-nipples hebben weer de normale temperatuur en verder heb ik gewoon het idee dat ik volgende week ongesteld word. Omdat de zwangerschap van mijn dochter zo onverwacht was heb ik destijds nergens op gelet...wist ik veel. Kan me geen kwaaltjes of vroege symptomen herinneren. Het enige dat ik me nog wel goed herinner was pas bij het doen van de eerste test en die positief bleek..."hè zwanger?? Maar ik ben helemaal niet misselijk!?" Wat een nerd was ik toen haha Sterkte met wachten!
Denanja, fijne vakantie!! Hopelijk valt het mee met de misselijkheid!! Littlewoodstock dat wordt spannend!! Ik ga voor je duimen! Amy ook al bijna op NOD? Ben benieuwd!! Hier heerlijk even geen hormonen. Bevalt goed. Voel me meteen een stuk beter! Parijs en Disney waren super!! Echt van genoten.
Ha Fab, welkom thuis! Fijn dat jullie genoten hebben. Je merkt het echt hè geen hormonen. Een verademing! Hopelijk kun je de komende weken goed opladen voor de volgende behandeling. Heb het gevoel dat de dagen kruipen. Ondertussen negeer ik de gevoeligheid die ik sinds vandaag toch echt wel stiekem voel in mijn onderbuik. Borsten voelen zwaarder. Wie toch bedacht heeft dat zwangerschapsymptomen op menstruatie symptomen moeten lijken pffff. Ik ga proberen te wachten t/m dondedag. Als ik dan geen voortekenen zie dan ga ik testen. Tot die tijd vind ik dat Amy eerst even een knalpositieve test moet komen laten zien!
Hallo allemaal. Mijn man en ik zijn nu 1.5 jaar bezig om zwanger te raken. Na 2 mislukte TESE operaties en 2 IVF cyclussen zijn we nu bezig met KID. I.c.m. Hormonen. Afgelopen donderdag heb ik de eerste inseminatie gehad, als het allemaal mee zit mogen we 10 november testen. Heeft iemand nog tips om de kans op een zwangerschap te vergroten? Ik drink nu een klein beetje granaat appel sap (vind het echt ontzettend vies), slik de mama plus vitamines van Davitamon en neem 1 kinderparacetamol per dag.
Hoi meiden, even weggeweest maar we zijn weer back in business! Waarschijnlijk donderdag punctie van icsi 3... Spannend weer! Hoe is het hier?
Hiii even een berichtje vanaf t zonnige curacao t is hier heerlijk. Bloedheet! Gisteren avond vooral misselijk geweest en last van mm darmen maja kwam ook door de lange vlucht denk k. Ben vooral savonds misselijk niet smorgens maar heb ook gember capsules mee Zijn trouwens nu met zn 7 ofja met mn ukkie erbij 8. Mnschoonfamilie is een week mee dis gaan zondag naar huis en dan blijven mn vrouw en mn schoonvader en ik over en gaan we nog naar een hotel en op cruise. Morgen alweer 6 weken. Hoop echt dat jullie snel oositief testen. Heb hier bij t zwembad wifi dus kom regelmatig ff spieken haha
Hoi Doortje, welkom terug! Laten we duimen voor 3 x scheepsrecht a.s. donderdag! Spannend hoor. Hey Denanja, wel vakantie vieren hè!! Maar leuk dat je ff komt spieken. Heerlijk op een cruise. Fantastisch, dat ukkie van jullie kan lekker gedijen met al jouw ontspanning. @Amy.....hoe gaat het met jou? Heb je al getest??? Ik moet steeds aan je denken, ik hoop ZO op succes!!!
Helaas, ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden... En jij LWS? Nog niets? Hoop het zo! Ik was gisteren echt een soort depri van alles... En ook met de gedachte dat iemand een baby meisje in een ondergrondse container dumpt. Kan dat zo niet begrijpen! Breng het dan bij de politie, of in het ziekenhuis... Lekker Denanja, genieten daar!! Iedereen heel veel succes weer met alles!
Ohhhhh Amy!!!! Damn, ik dacht echt dat ie positief zou zijn bij jou!! Hmmm, tijd tussen ovulatie en menstruatie is dan wel weer netjes, maar ja...dat is niet wat we wilden! Grrrrrrr Balen dat je je er zo depri over voelt, is alleen maar logisch. Even paar dagen op zijn beloop laten en dan weer er tegenaan. Het gaat een keer lukken!!!!! Ja, dat bericht van die ondergrondse container...daar word ik gewoon misselijk en boos van. Geef het kindje dan af bij een ziekenhuis inderdaad. Als niemand het meisje gehoord had...de rillingen lopen over mijn lichaam. Hoe kan iemand een kind letterlijk en figuurlijk bij het vuil zetten? Driedubbel waardeloos.... Hier nog niks! Voelt wel gevoelig daar onderin. Heb ook een cyclus-app op mijn mobiel, die geeft nu aan ''cyclus vertraagd'', maar ik reken er een paar daagjes extra just in case. Ik ga er maar van uit dat het niet gelukt is. Kan niks anders dan afwachten!
Hallo Dames! Ik kom even mee kletsen.. zit vanaf gisteren ook weer voor de 3de x op het wachtbankje.. Groetjes Nina
Nee, dat is ook zo frustrerend, dat de timing en alles perfect lijkt en het toch niet lukt Ja, ben er vandaag alweer een beetje van bijgekomen, het is niet anders helaas... Ja, echt afschuwelijk! Terwijl je in Nederland anoniem kunt bevallen en het kindje kunt afstaan ter adoptie... Die moeder heeft ook echt hulp nodig, anders doe je zoiets niet... Ahhh, spannend!!!!!!!!! Ik zeg, testen!!!!!!!!!!!
Hoi Beebbie en Nina, welkom op de wachtbank! Met de koude dagen op komst is het wel zo warm naast elkaar met al onze bovenbeentjes Beebbie je eerste IUI....gestimuleerd lees ik. Hoe heb je het ervaren? En Nina een tp...ook spannend zeg! Amy ik durf nog niet te testen hoor. Twee weken geleden had ik die knalovu-test, dus ik wacht zeker nog 48 uur. ..je zult zien dat dat ei gewoon laat was en ik gewoon wat later ongesteld word. Jij had zondag een knaltest en exact 2 weken later ongesteld geworden dus ik weet het niet..ben erg bang voor teleurstelling (ben een watje haha)
Hoi.. leuk dat je t vraagt.. ik heb er eigenlijk geen last van gehad alleen van de.pregnyl was ik erg moe.. Ik had 2 mooi eiblaasjes van 17mm bij dag 9 .. ze groeide best vlot.. zaad van ml was naar de wassing ook prima 12 miljoen over gebleven helden hahaha.. naar de iui best wel hevige buikpijn gehad in de loop vd middag.. en jij?? ik zie dat je ook met iui bezig bent?
Hoi Beebbie, Nou, dat zijn mooie waardes hoor, 17mm op dag 9 en 12 miljoen soldaten. Je hebt de IUI gehad op 25-10 dus dan mag je testen rond 8/9 november denk ik? Je bijwerkingen herken ik..had op zich ook niet zo'n last van de Gonal-F, de Pregnyl vond ik een beetje branderig voelen net na de prik en na de IUI inderdaad wat buikpijn maar dat verdween na paar dagen geleidelijk. Ik heb de eerste IUI gehad in augustus, die is mislukt maar was wel kleine week overtijd. Omdat de artsen toen hebben gemonitord of ik uiteindelijk wel goed "schoon" werd was het die nieuwe cyclus te laat om met 2de IUI te starten. De cyclus daarna (daar zit ik nu nog in) kon ook niet omdat we een week vakantie hadden midden in de cyclus. We hebben wel zelf geprobeerd uiteraard. Ik verwacht de menstruatie nu ieder moment maar vooralsnog geen enkel teken op wc papier of onderbroek, dus het is erg spannend! In ieder geval gaan we door naar IUI 2 als de menstruatie toch komt.
Littlewoodstock , Spannend !!! Ga nou testen joh Ik ben nieuwsgierig haha Denanja, oh ik ben jaloers!! Hier is het echt herfst nu.... Welkom Beebbie en Nina!! Oh Amy balen zeg!! Ja die baby in de container.... Vreselijk gewoon!! Ik heb bewust het nieuws steeds weggezapt. Wordt er zo boos van! Hier eigenlijk geen nieuws. Behalve dat ik me beter voel zonder hormonen. Minder gestresst en gejaagd. Ik dacht dat ik niet zoveel bijwerkingen had maar nu ik een maandje zonder ben, merk ik pas dat ik dat dus wel degelijk had. Als het goed is zit mijn eisprong er tegen het weekend aan te komen dus dan gaan we ook maar zelf aan de bak. Wie weet.... Ik ga geen ovulatietesten doen, ik laat het deze keer op zijn beloop. Ik probeer er bewust niet mee bezig te zijn... haha klinkt goed ergens bewust niet mee bezig zijn Lekker tegenstrijdig, en oh wat houd ik mezelf dan voor de gek, alsof ik het los kan laten hahah
Haha Amy en Fab, ik lig dubbel om jullie enthousiasme!! Maar ik durf het echt nog niet. Heb al zo vaak in deze situatie gezeten dat ik pas ga testen als ik echt echt onmiskenbaar over tijd ben...dat alle mogelijke uitstel voorbij is. Meestal krijg ik zo'n 2 dagen voordat de boel goed doorbreekt van dat bruin roze gerommel...de eerste dag alleen bij afvegen en daarna wordt het langzaam meer. maar zelfs dat beginstadium is er nog niet. Als ik niet zwanger ben dan moet dat nu toch wel gaan komen...anders ben ik pas zaterdag ofzo ongesteld...waardoor mij ovulatie dus pas 18-10 was...4 dagen na de ovutest. Jullie begrijpen: deze vrouw is echt zo bizar aan het rekenen en voorspellen pfffffff. Maar ieder uur dat voorbij gaat zonder bruin of rozeverlies doet de hoop een beetje meer leven...