oh bah niet leuk.. hopelijk blijf je overtijd en mag je positief testen! ja ik mag 9 nov testen en 10 nov bloedprikken ook als ik ongesteld wordt.
Goodmorning ladies! LWS, hopelijk nog steeds geen rode heks en dan testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D Spannend!!!!!!!!!
Hello ladies, Nog steeds geen rode heks hier, maar wel af en toe gevoelige boobies en/of tepels. Als mijn ovulatie uiterlijk 16-10 was (rekenend vanaf 14-10 met de knapositieve ovulatietest) dan is het nu 14dpo. Maar omdat ik wel vaker later ongesteld werd dan ik had berekend, probeer ik nu uit te gaan van mijn langste cyclus ooit en die was 40 dagen. Daar van uit gaand zou ik moeten wachten tot zondagochtend 2 november. Ga ik dat volhouden? Ik kan gewoon niet geloven dat ik voor die tijd niet gewoon ongesteld ga worden. Dus dames, jullie moeten me even door de spannende dagen gaan slepen... Weet iemand nog een goeie mop?
PS: de onderbuik is wel gevoelig...niet pijnlijk. Kan er niks van maken pffffff gewoon afwachten maar (met excuses voor de opgebouwde spanning bij diegenen die zo lief met me mee meeleven)
Serieus respect voor jou dat je zo geduldig bent! WAUUWWW!!! Ik had allang 10 testen versleten, haha!! Ik heb wel goede hoop voor je meis! En moppen, nope, niet voor mij weggelegd
haha Amy ik weet het! Maar ik ben te vaak op mijn bekkie gegaan om nu te durven testen. Zonde van de test ook. Maar ik hou je op de hoogte! Ieder toiletbezoek ga ik met hoop en vrees tegemoet brrrrrrr
Ja, kon me niet schelen van die testen. Maar de teleurstelling was echt erger inderdaad! Zou echt super tof zijn al ben je echt zwanger!!!!!
Oehw spannend! Duim voor je (jullie) mee.. Met mij alles goed, morgen afspraak bij verloskundige en ben dan alweer 16 weken, met 10 weken laatste controle gehad dus ben ook wel weer ff aan een check toe, had gehoopt dat de onzekerheid over zou gaan, en de ene dag gaat ook beter dan de ander, maar blijf nog een beetje bang.. zaterdag geslachtsbepalingsecho, maar doe t meer omdat ik het leuk vind om ff weer te kijken hoe het eruit ziet.. Dames ik duim voor jullie, en hoop zo dat het lukt!
ik zou ook even wachten.. want de teleurstelling met zo'n omo witte test komt vaak harder aan.. tiketaketiketak..
Ik zou ook wachten als ik jou was LWS.. Dan doe je gewoon maandagochtend 3 nov de test en dan wel gelijk hier laten weten he Gaan wij tot die tijd heel hard voor je duimen!!
@littlewoodstock... Poeh je houdt de spanning er wel in hahah.... Maar ik begrijp het wel. Ik heb ook al veel te vaak de teleurstelling van een witte test gehad... Dan liever nog even wachten. @moeke wat fijn dat alles goed gaat. Alweer een eind op weg! Wat gaat het snel zeg... Ik dacht dat alleen Denanja in een andere tijdzone leefde @Denanja, hoe is het op het mooie curacao?? Erg misselijk? @Leo, ook de 12 weken voorbij zie ik!! Jeah, mijlpaal 1 gehaald!! Ben je al minder moe? Op naar de volgende mijlpaal!!
Tja dames......update...nog steeds geen rode heks...wel gevoelig onderin t.h.v. bm maar meer ook niet. Ondertussen lees ik natuurlijk ineens allerlei verhalen over spontaan lange luteale fases, een laat ei...of dat een positieve ovulatietest niet hoeft te betekenen dat je daadwerkelijk een ovulatie krijgt. Lastig hoor! Je denkt je lichaam een soort van te kennen maar ondertussen doet het gewoon wat het wil.
Ja vandaag alweer 13 weken.. Gaat hier weer redelijk goed, ik ben een stuk minder moe, deze week weer wat meer gewerkt en dat gaat redelijk. Maar de stijgende lijn zet wel door naar boven gelukkig Voel me inmiddels ook weer een beetje mens ipv vaatdoek hihi
Wauw Leo en Moeke wat gaan jullie snel, niet te flitsen! Moeke is over een maand alweer op de helft! Ga je het geslacht van de kleine nog met ons delen of blijft het een verrassing? Leo, fijn dat er een stijgende lijn in zit! Als ik morgen nog niet ongesteld ben wip ik even de Kruidvat in voor testjes...heb ze niet eens in huis zag ik hihi.
Haha lws spannend zeg!!! Hier is t ecjt genieten! Lig nu lekker aan t zwemvad. Ben al 3 dagen niet misselijk geweet yes! Komt misschien door de gember apsules die ik neem als k t word. Wel zuur gehad en gisterenavond goofdpijn. Maja dat is zo erg niet. Moe ben ik wel maar niet extreem maja de nachten zijn hier kort. Elke dag 7u wakker doordat er ligt onze kamer in schijnt grrr. Vandaag alweer 6 weken en 3 dagen kan me niet snel genoeg gaan haha Nou ik duik er nog ff in haha
Ik ben even goed in de war...... Het lijkt dat ik zonder het te weten op t wachtbankje heb gezeten. Mn eisprong was gemist, hierdoor geen inseminatie bij iui ronde 5. Nu dacht ik eergisteren ongesteld te zijn geworden na 17dgn cyclus. Maar omdat ik maar een keer bloed had bij afvegen en gisterochtend een bloederig slijmdraadje (ik ben vaak amper ongesteld ook binnen de iui rondes) heb ik vanmorgen 2x een kV test gedaan. Binnen twee minuten dubbele duidelijke strepen. De digitale die ik ook probeerde had een leeg scherm na toch echt even geknipperd te hebben...... Wat nu??? Ik weet het even niet. Ben ik nu wel zwanger? Zijn het toch nog hormonen van de stimulering (geen pregnyl gebruikt)? Wat is het nu???
Welke digitale heb je gedaan? Weken indicator? Die zoi dan wel zwanger aan moeten even maar als je kv 2 dikke strepen geeft zou ik toch echt zeggen zwanger. En dan een ongeldige diitale en die nog een keer doen