Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh Anto wat raar? Een digitale die eerst knippert en vervolgens een leeg scherm toont??? Teveel of te weinig urine? Wat zegt de bijsluiter van een dergelijke uitslag?
    Ik zou er sowieso nog 1 doen.
    En als KV 5x2 twee niet te missen streepjes heeft...dan zou je zeggen zwanger toch? Bij blijvende twijfel kun je altijd bloed laten prikken.
    Wel lastig zo net vlak voor het weekend! Of kun je ook in weekend terecht in jouw ziekenhuis? Succes! (En voorzichtig gefeliciteerd)

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wauuwww, anto! Hoop het zo voor je!!

Wij hebben 1 december intake in Amsterdam! :) :) :)

3. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Amy!!! Lekker uitzicht op hopelijk weer een stap in de goede richting! Is het voor IVF?

4. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb die met weken indicator gebruikt. Morgen maar eens opnieuw kijken.

5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Anto, wat ontzettend spannend zeg, zou erg mooi zijn! Morgen idd nog eens opnieuw testen, maar al 2 positieve testen, zeg ik voorzichtig gefeliciteerd :)

Littlewoodstock, jij houdt t ook erg spannend hoor ;). Hoop zo dat t gelukt is voor jullie!

Denanja, heerlijke vakantie hebben jullie zo te lezen, fijn hoor! Nog even lekker van genieten ;). En fijn dat de zwangerschap zo goed verloopt.

Leo, fijn dat t met jou ook weer beter gaat, en de magische grens alweer voorbij :)

Moeke, heel veel plezier met de echo morgen. Hoelaat heb je m ?

Amy, fijn dat jullie ook weer van start mogen, ga je naar t vu toevallig?

Hier gaat alles ook prima :). Vandaag 15 weken zwanger alweer. Ook wij hebben morgen de geslachtsbepaling echo, belde vandaag voor afspraak dacht volgende week, maar toen zei de telefoniste dat er morgen om 11.15 een gaatje was. Waren mensen die de afspraak hadden verzet, net 10 min voordat ik belde zei ze. Dus erg spannend ook. Al zei de nub theorie voor 80/90 % een jongen, toch vind ik t erg spannend, ook benieuwd hoe due er nu uitziet, kan niet wachten :)

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, voor ivf! We gaan naar het AMC.

Oehh, spannend morgen Mya!! Let us know!!!

7. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ leo fijn dat je je wat beter voelt

@ denanja geniet er nog van!

@ anto wat spannend

@ littlewoodstock, voor jou ook, ik duim mee.

@ mya, leuk en spannend.benieuwd of de nub gelijk heeft

Jaa hoor ik ga zeker met jullie delen wat t wordt :).
    Ik zelf vind het ook voornamelijk leuk om even weer te kijken.

8. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Moeke en Mya dat jullie beide vandaag weer een echo hebben met een geslachtsbepaling! Ben ook heel benieuwd of de NUB theorie klopt bij jou Mya! Alvast veel plezier!

Anto, heb je al een nieuwe digitale test kunnen doen?

Hier is de rode heks nog steeds op vakantie. Mijn boobies voelden gisteren ineens aan als ballonnen, vanochtend weer wat minder "bol". Het gevoel dat ik ongesteld moet worden (was begin deze week toch wel bij tijd en wijle te voelen) is minder.
    Heb gisteravond iig 2 testverpakkingen gehaald bij het Kruidvat, dus heb 4 testen thuis. Nu komt het er op aan om eraf te blijven tot a.s. maandagochtend, hoeiiii!

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ohh ik vind t zo spannend voor je LWS!! Duimen draaien hier!! :D:D:D

10. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik vrees slecht nieuws...net bij toiletbezoek rozig slijm bij afvegen...zucht.....is altijd voorbode rode heks bij mij.
    Afhankelijk van hoe het vandaag verder gaat (ik zal niet de eerste of de laatste zijn die ondanks een zwangerschap toch een beetje roze verliest) ga ik morgenochtend testen dan weet ik waar ik aan toe ben.
    Wat een teleurstelling zeg.....:( :(

11. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje littlewoodstock, hopelijk is het niets. Pff sterkte.
    Ik heb net opnieuw getest (weer twee) en zowel de zwanger&kids als de cb digital geven toch echt zwanger aan! (3+)
    Ik ben echt in shock omdat ik dacht dat deze ronde voor niets was omdat ik een te vroege eisprong had. Dus toch stout geweest op het juiste moment.... Jeetje

12. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg

Weet je al wat meer...??? zou wel erg balen zijn
    xx

13. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje lws! Balen zeg!!! Hopelijk breekt het toch niet door!

Anto gefeliciteerd!!!!!!! Wat een goed nieuws!!!

14. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, roze zet gewoon verder door..nog geen heftig bloeden maar goed, je weet genoeg zeg maar. Voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en uiteraard ultra negatief. Dus tja..deze week start met IUI 2.....

15. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah! Had toch zo leuk geweest als die tweede iui niet nodig was....

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh nee LWS, wat jammer! :(:(

17. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Leo, ik baal er ook ontzettend van...had het zo gehoopt.
    Maar ik probeer maar vooruit te kijken...het zal toch een keer lukken?
    Weet je wat ook door mijn hoofd gaat...dat je niet alleen zelf hoopt op goed nieuws maar dat je ook een keer aan je omgeving positief nieuws te melden hebt...
    Anderhalf jaar vertel je iedere maand dat het weer niet gelukt is....pffff.

Ik wil gewoon dat 2015 ons jaar wordt....van Fab, van Amy en mezelf en uiteraard alle anderen in hetzelfde schuitje.

@Mya en Moeke: vertel eens even heel vlug hoe jullie echo's waren!!!

18. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Littlewoodstock wat erg voor je. Hopelijk mag deze ronde wel goed nieuws brengen, voor jou en de anderen!!!!

19. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    06]Ja Leo, ik baal er ook ontzettend van...had het zo gehoopt.
    Maar ik probeer maar vooruit te kijken...het zal toch een keer lukken?
    Weet je wat ook door mijn hoofd gaat...dat je niet alleen zelf hoopt op goed nieuws maar dat je ook een keer aan je omgeving positief nieuws te melden hebt...
    Anderhalf jaar vertel je iedere maand dat het weer niet gelukt is....pffff.

Ik wil gewoon dat 2015 ons jaar wordt....van Fab, van Amy en mezelf en uiteraard alle anderen in hetzelfde schuitje.

@Mya en Moeke: vertel eens even heel vlug hoe jullie echo's waren!!![/QUOTE]

aah gossie!!! wat balen zeg!
    :( :(
    ga je verder met iui?

20. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Littlewoodstock, wat ontzettend jammer zeg! Hoop zo dat de volgende iui een uk wordt!

Hier gister de echo gehad, en zoals de nub theorie al aangaf, is het een jongentje :). Die trouwens zwaar actief was en geen sec stil lag ;) alles zag er verder ook prima uit en hij was nog steeds 3 dagen groter als dat hoort. Gelijk daarna gaan shoppen, en vandaag weer, al hoop leuke dingetjes gevonden.

Deel Deze Pagina