Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mya super zeg!!! Geniet er van.

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik begrijp zo goed wat je zegt! Moedeloos word je van die slechte berichten steeds. Iedereen leeft mee, maar ook dat is soms vervelend als het weer niet is gelukt. Ik begrijp je helemaal. En iedere keer die teleurstelling... Maar houdt moed! Ooit komt het goed!

Mya, gefeliciteerd!! Een jongetje! Prachtig!!!!

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Mya wat leuk een jonegtje! En heeft de nub theorie toch gewwerkt he.

Lws wat ontzettend kut gewoon! Had t je zo gegund :(

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg

proficiat!!

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ja ik vind het ook echt zo vervelend voor jullie als het niet gelukt is.. Weet nog zo goed hoe dat voelt, elke maand weer die teleurstelling.. Dat gun je niemand..

Hopelijk voor jullie allemaal snel goed nieuws.. Maar dan meeleven kan ik helaas niet doen, maar ik blijf zeker meekijken en duimen voor jullie allemaal!

6. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Mya! Een jongetje! Gefeliciteerd, lekker hè...beetje gericht kunnen shoppen enzo. Al ideetjes voor de kinderkamer?

Ja Denanja, kut is het zeker! Ondanks dat ik het wonder van een zwangerschap en het in je armen kunnen sluiten van je baby'tje heb mee mogen maken, is de wens voor die tweede er niet minder om.

Maar goed, we gaan er weer voor. Vandaag gebeld met poli, a.s. woensdagochtend om 08:10 uur weer de echo van dag 3 vd cyclus en waarschijnlijk (hopelijk) meteen ook de start met Gonal-F 75E.

7. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    heeeeeel veeel succes toch weer spannend zo'n echo vind ik elke keer weer haha..

8. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik zit ook op de wachtbank na IUI. Kan helaas pas over 10 dagen testen. "zucht"

9. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Tunisiana! Is dit je eerste IUI ?

10. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ja dit is de eerste IUI. En jij al 5 gehad zie ik. Wat ga je op 1 december doen dan? Is dat voor de IVF?

11. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, klopt! Helaas al 5 mislukte IUI pogingen achter de rug. Dus nu de hoop gevestigd op IVF :)

12. Doortje86

Doortje86 Lid

19 sep 2013
    93
    1
    0
    Ik meld me ook weer aan dames! Afgelopen zondag terugplaatsing gehad van 1 embryo.. Icsi 3 alweer... En 6e terugplaatsing... Laten we hopen dat het dit keer raak mag zijn!

13. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw dames, de spannende tijden breken weer aan!

Tunisiana dus 1ste IUI! Spannende periode die wachtdagen..wat is je testdatum?

Doortje, ook weer wachten..wanneer mag jij testen? Duimen draaien voor jullie!

@Amy, ja moedeloos word je er idd van. Maar het moet een keer lukken!
    Straks echo 3de cyclusdag..hopelijk is bm schoon genoeg en kan ik starten met prikken. Woensdag is mijn vrije dag dus dochterlief moet mee...eens kijken of ze zich netjes gedraagt ;)

14. moeke1987

moeke1987 Lid

18 mei 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohhwww nee little woodstock, ontzettend balen!! Hmmm

Mya gefeliciteerd, een jongetje leuk.

Hier de echo ook alles goed, en ook een jongetje :). Ook een drukke baby, die gulzig is (had de hik ;)). En zoals ze snel kon zien op de echo zag alles er goed uit, het belangrijkste.

15. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Donderdag 30 oktober de inseminatie gehad. Dus eigenlijk twee weken later testen. Ze geven zo weinig info in mijn ziekenhuis. Moet alles zelf maar zoeken. Ik denk dat ik op 11 dagen test. Dat las ik ergens op dit forum. Dus zondag a.s.

16. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, terug uit het ziekenhuis.
    Eiblaasjes genoeg en qua eierstokken geen gekke dingen of bijzonderheden.
    Wel (weer) nog te dik bm-slijmvlies...moet overmorgen terugkomen voor tussentijdse echo en dan kijken of ik kan starten met prikken.
    Het zou toch wat zijn dat ik elke keer een IUI behandeling zou mislopen omdat ik te "langzaam" menstrueer. :-S
    De verpleegkundige zei nog heel nonchalant: "het is niet erg hoor, het is dan gewoon iets dat bij jou past"
    Hmmmmm.
    Dochterlief was verder lief en zei op het laatst "hee mama je hebt bloed op je bil!" hihi.
    Kortom, vrijdag 10:40 uur mag ik weer.

@Tunisiana, zondag 9 november dan testen. Vreemd dat ze je zo summier informeren in je ziekenhuis! Welk ziekenhuis is het? Bizar hoor, als patient moet je al zo vaak overal zelf proactief in zijn...Maar hopelijk is het gewoon raak!

Moeke wat leuk, ook een little boy!! (je hebt al een dochtertje toch? Net als Leo?)
    Proficiat in ieder geval, lekker genieten!

17. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gek LWS, dat dan steeds weer zo is. Kunnen ze daar eventueel iets aan doen?

Spannend Amy, 1 december intake. Succes!

Leuk Moeke en Mya!! Allebei een jongetje! Jongetjes zijn zoooo leuk ;)

Hier eigenlijk geen nieuws... De eisprong is volgens mij maandag geweest. En uiteraard toch ook deze kans niet laten lopen en zelf maar aan de bak gegaan. Nu dus twee weken afwachten... Wie weet is het na 3 mislukte IUI pogingen, wel ineens op de normale manier raak. Ik ga er niet van uit maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

18. Sofia86

Sofia86 Lid

30 okt 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tunisiana, mijn TP was op 29 oktober en moet op 13 november pas testen. Maar ik doe ICSI, misschien voor de zekerheid wat later? Betekent wel langer wachten en in spanning zitten. Wel raar dat ze het niet aangeven, welk ziekenhuis zit je?
    Meiden, allemaal veel sterkte deze dagen! lfs

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Leuk moeke en Mya, wij willen het geslacht niet weten.. Maar we denken beiden ook een jongetje :p

Ff kleine update over mijn dochtertje.. Voor degenen die het zich nog herinneren, die was zo'n tijd aan het spugen.. Uit de testen in het ziekenhuis is gebleken dat ze Coeliakie heeft.. Glutenintolerantie dus.. We zijn vooral blij dat er een oorzaak is gevonden (ze is nog meer achteruit gegaan in de tussentijd) zodat we nu met een glutenvrij dieet kunnen starten en ze hopelijk snel opknapt.. Nadeel is wel dat het een chronische ziekte is waar ze nooit meer vanaf komt.. Dus ze zit levenslang vast aan een glutenvrij dieet.. Ff omschakelen voor ons ook, maar goed, er is zicht op verbetering en dat is het belangrijkste, dat ze weer beter wordt..

20. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Iedereen bedankt voor de leuke/lieve felicitaties! Zijn nu druk bezig namen te verzinnen, en zijn er geloof ik nog lang niet uit, maar goed dat we t zo vroeg weten ;)

Moeke, wat leuk! Ook jij van harte gefeliciteerd met je jongetje!

Littlewoodstock, hoop dat vrijdag alles gewoon goed is en je weer mag starten!

Fab, je weet t nooit! Zal wel extra leuk zijn een natuurlijk wondertje!

Leo, wist je t bij je dochter ook niet, dat ze een meisje zou zijn of toen wel? Ik kan nooit zolang wachten, en 2 namen bedenken is helemaal moeilijk hoor. Wat zielig van je dochtertje, zo jong en dan al een chronische ziekte. Ook wel fijn dat t niks ernstigers is natuurlijk en en dat ze straks, met t juiste dieet weer de oude is. Veel beterschap voor der!

Deel Deze Pagina