Nee bij mijn dochter wisten we het ook niet inderdaad.. En die verrassing vonden we zo leuk dat we het nu ook niet willen weten Kamertje blijft neutraal en voor de 1e tijd hebben we nog de neutrale kleertjes van dochtertje.. Als het kindje er eenmaal is kunnen we alsnog shoppen en je krijgt ook al veel.. Dus voor ons niet echt nadelen
Oh Leo...coeliakie....dus toch....Dat is een pittige diagnose maar wel één die duidelijkheid geeft. Glutenvrij is goed te doen en tegenwoordig zijn glutenvrije producten prima verkrijgbaar. Zoontje van een collega heeft het ook (echter pas veel later gediagnositiceerd, pas rond zijn 6de ofzo) en dat is nu echt een grote stevige gezonde gozer van 18 Zelfs in restaurants is het binnenkort verplicht om aan gasten te vragen of ze ergens allergisch voor zijn. Wel vervelend voor je kleine meid, zeker als ze tussentijds toch weer is terug gevallen. Voor jullie even omschakelen inderdaad, maar zodra je het je eigen hebt gemaakt valt het reuze mee (zo begreep ik het althans ook van mijn collega). Sterkte iig ermee! Dus het geslacht blijft een verrassing...spannend!!
Ja mee eens LWS, er is goed mee te leven en tegenwoordig zijn er goede producten. Er zijn ergere dingen die je kan hebben.. En nu kunnen we toeleven naar het moment dat ons meisje weer de oude vrolijke dreumes is die ze hoort te zijn.. Belangrijkste is inderdaad dat ze nu weer beter kan worden
@Leo, gelukkig zijn er inderdaad heel veel producten te krijgen voor haar! Het is misschien alleen soms even lastig voor haar om te begrijpen waarom ze sommige dingen niet mag eten... Hadden wij hier al een NOD lijstje? Ik ben het overzicht echt totaal kwijt...! Ik zal er weer eentje beginnen... Vullen jullie aan?
Leden: Amy1987: 27 jaar, 1ste kindje Afspraken: Amy1987: 1 december intake in Amsterdam NOD: Amy1987: 22 november Zwanger + uitgerekend:
Ik heb zojuist getest! Hield het niet meer!! Zit op dag 10 na terugplaatsing, dag 13 na punctie! Hier de foto: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...6b4e448289aca2
leden: denanja, 27 jaar, eerste kindje, iui amy1987: 27 jaar, eerste kindje, ivf leo85, 29 jaar, 2e kindje, cryo tp fab, 36 jaar, tweede kindje, iui in gestimuleerde cyclus. Glg: 31 jr., eerste kindje, icsi carmen 35jr voor mij 3de kindje voor ons samen eerste kindje. Icsi 3 cryo tp LittleWoodstock, 38 jaar, 2de kindje, IUI gestimuleerd, nu even rustmaand Moeke1987 : 27 jaar, eerste kindje, ICSI Suzanne87, 27 jaar, 1e kindje, IVF afspraken: fab, even rustmaand leo85, 22 september 2e echo amy1987: 23/9 start decapeptyl - 7/10 echocontrole ivf 1 Moeke1987: 24/9 2de echo denanja: 1 okt iui8? nod: Amy1987: 26 sept. LittleWoodstock: 26 sept denanja: 15 oktober? zwanger!!!!: leo85 (onder voorbehoud ) Moeke1987, 21 april uitgerekend
Ik heb hem gevonden Amy! Alleen nu vergeet ik jouw reactie er in te plakken. Misschien dat iedereen hem even bij wil werken of jezelf erbij zetten als je er nog niet bij staat?
Leden: denanja, 27 jaar, eerste kindje, iui amy1987: 27 jaar, eerste kindje, ivf leo85, 29 jaar, 2e kindje, cryo tp fab, 36 jaar, tweede kindje, iui in gestimuleerde cyclus. Glg: 31 jr., eerste kindje, icsi carmen 35jr voor mij 3de kindje voor ons samen eerste kindje. Icsi 3 cryo tp LittleWoodstock, 38 jaar, 2de kindje, IUI gestimuleerd, nu even rustmaand Moeke1987 : 27 jaar, eerste kindje, ICSI Suzanne87, 27 jaar, 1e kindje, IVF Afspraken: fab, even rustmaand Amy1987: 13-11 belafspraak / 1-12 intake Amsterdam NOD: Amy1987: 22-11 Zwanger!!!!: Leo85 (onder voorbehoud ) Moeke1987, 21 april uitgerekend Denanja:
Van harte gefeliciteerd Beebbie!! Wat heerlijk dat het de eerste keer is gelukt!! Hopelijk is het een plakkertje en mag je over 8 maanden een mooi lief baby'tje in je armen sluiten!! Tunis (ik kort je even af ), jij mag morgen testen toch? Kun je nog wachten?? Gisterochtend weer echo gehad. Had ruim voldoende follikels links en recht EN slijmvlies was nu goed...5 mm dik dus prima uitgangspunt om te beginnen met prikken. Dus gisteravond weer 1ste prik Gonal-F gezet. Aankomende dinsdag volgende controle-echo om te checken hoe de follikels reageren/groeien. Spannende weken gaan het weer worden....
Ik denk dat ik ga testen. Maar ook omdat mijn man er dan bij is. Anders wordt het pas vrijdag. Maar voel nog helemaal niets