Mees, wat een rot bericht! Veel sterkte, en dikke knuffel. M676, zolang je ongi niet doorbreekt is er hoop hoor. Soms voelt t netalsof je menstruatie doorbreekt, maar gebeurt t niet, hoop dat jij daarbij hoort. Hoe oud is jullie kindje, als ik vragen mag? Moeke, ik had 1-8 de punctie. Hier vanmorgen een duidelijke donkerdere streep, toch nog zenuwen voor de bloedtest voor morgen hoor
Bah Mees, vervelend nieuws Bizar dat het dan twee dagen te vroeg komt!! Sterkte, en hopelijk met goede moed naar de volgende poging. Denanja, zeker weten duurt het lang. We moeten er maar voor zorgen om veel te doen te hebben, en als het weekend achter de rug is gaat het snel. Jouw testdatum is 22 aug? Ik had gistermiddag toevallig nog even contact met de poli over de test-periode, en ik kon 14 dagen aanhouden vanaf IUI. Dus testdatum is in mijn geval 19 augustus (zelf had ik het iets ruimer genomen) Mya, wat leuk dat die testen steeds zo'n mooie tweede streep geven hè?! Toen ik zwanger bleek van onze dochter heb ik de eerste week een stuk of 6 testen gedaan haha. Was toen 10 dagen overtijd en had geen enkel symptoom. Niets waardoor ik kon vermoeden dat ik zwanger was. Hooguit het gevoel in mijn onderbuik dat ik ongesteld moest worden. Beetje wee, heel licht zeurend. Maar niks aan misselijkheid of gevoelige/pijnlijke borsten.
Misslove en sweetheart, hebben jullie inmiddels al getest? Littlewoodstock, jij hebt dus ook al een dochtertje, wat leuk! Hoe oud is ze, en was zij via de natuurlijke weg gekomen? Als ik vragen mag hoor. Qua symptomen, heb ik bijna niet. Vind alleen dingen vies ruiken, en alles ruikt sterker. Had ik bij mijn dochtertje ook hetzelfde en bij de miskraam ook. Nu heb ik er nog bij, dat ik gewoon brood niet wil eten, bah. En vleeswaren ook niks vind. Eet veel volkoren cracottes nu en tosties.
Mees, wat rot! Ons kindje is ruim 3 1/2. We wilden graag drie kinderen en dan wat vlot op elkaar, maar dat gaat niet meer lukken... Nu al heel blij met ons eerst wonder natuurlijk (3,5 jaar wachten voor ik zwanger was)
Mya, tuurlijk mag je dat vragen! Mijn dochtertje is ruim 2 jaar, ze wordt eind deze maand 3. Ze kwam volkomen onverwacht, na 2,5 jaar proberen, via de natuurlijke weg. Bij haar had ik overigens tijdens de zwangerschap ook die brood-afkeer! Inderdaad toen veel crackers/cracottes enzo. En enooooooorm veel zin in Oosters eten steeds. Geloof dat ik toen voor een weeshuis aan nasi heb gegeten hihi
fijn om te weten dat niet iedereen symptonen heeft! littlewoodstock als t weekend voorbij is gaat t idd snel. mijn testdag is idd 22ste, al zegt de kliniek meestal later maar ik hou altijd 2 weken na iui aan. meestal ben ik dan ook al ongesteld dusja. oeh de jouwe 19de, dat is zo na t weekend
Hmmm, de 22ste is ook al volgende week! Maar het is idd wat je zegt: je zult altijd zien dat die menstruatie eerder komt, net zoals bij Mees jammer genoeg. Het zal mij benieuwen. M676: jij hebt ook een dochtertje die na lang wachten spontaan kwam? En nu de wens voor broertje of zusje...we zitten in dezelfde situatie dus!
Littlewoodstock, grappig dat jij toen ook die brood afkeer had. En oosters eten vind ik sowieso altijd lekker, jammie. Hebben jullie nog dingen gelaten of juist gedaan in deze of andere pogingen? Ik zelf heb wel veel dingen gedaan, tijdens elke poging hetzelfde ongeveer.
Mya, ik heb geen dingen gelaten of juist bewust wel gedaan. We hadden bij onze dochter de hoop eigenlijk een beetje opgegeven, en toen kwam plotsklaps ineens toch een zwangerschap tevoorschijn. In die tijd totaal geen foliumzuur geslikt ofzo (wel meteen gedaan toen ik het wist natuurlijk). Bij onze huidige ''missie'' houd ik wel rekening met foliumzuur, wat gezonder eten in het algemeen (verse groenten en fruit enzo), en voldoende water drinken. Meer dan dat kun je niet doen denk ik.. Hebben de andere dames nog tips en trucs?
Nee was helaas niet meet nodig. Werd de dag dat ik mocht testen ongesteld. Morgen weer aan clomid beginnen. We gaan voor drie maal is scheepsrecht (hoop ik).
Oohw nee miss love, niet leuk! Hoe gaat het met je? Of wij er veel aan hebben gedaan: Vanaf terugplaatsing leven als zwangere vrouw (met eten en drinken). Ben met auto op vakantie gegaan (ipv vliegen, is niet bewezen dat het slecht is maar lopen onderzoeken naar,,dus zekere vh onzekere). Balletjes netjes op vast tijdstip ingenomen (ook op vakantie) En niet zwemmen op vakantie.
Ik heb afgelopen woensdag mijn eerste iui gehad en zit nu dus ook in de wachtweken. Maar ik heb sinsd woensdagnacht zo'n ontzettende buikpijn. Ik had altijd wel last van mijn eisprong, maar dit is echt veel erger. In het zh zeiden ze dat dit erbij kon horen. Ik heb nu nog steeds last, weet iemand hoe lang dit kan duren? Succes allemaal!! Volgens mij las ik ook bij iemand dat de eerste spontaan is gekomen en die nu in de mmm zit voor de tweede. Bij ons is het ook zo. We hebven een zoon van 4 van wie ik spontaan binnen t half jaar zwanger was en voor de tweede zijn we al 2 en een half jaar bezig en nu dus met iui gestart.
MissLove...pffff wat jammer zeg!! Voelde je het al aankomen? Balen hoor. Alle succes in ronde 3....3 x is scheepsrecht!! Hi Fab, klopt inderdaad...Ik heb een dochtertje van bijna 3 en nu dus in IUI-traject. En M676 ook, alhoewel haar dochtertje iets ouder is. Pal na mijn IUI (5-8) had ik ook best wel wat krampjes, maar niet zo hevig dat ik 's nachts wakker werd van de buikpijn. Het hield een dag of twee, drie aan en toen ging het al een stuk beter. Je merkt echt dat die Pregnyl zit te rommelen in het lichaam. Sterkte! Maar als je het niet vertrouwd gewoon de poli bellen!
@littlewoodstock Ja ik wacht het nog even af. Ik heb nu het idee dat de pijn aan mijn eierstokken afneemt maar mijn hele bekkenbodem is nu nog gevoelig. Ook mijn darmen rommelen, maar dat heb ik vaker gelezen. En anders bel ik idd gewoon weer. Beter een keer te veel bellen dan te weinig.... Oh dus bij jullie ook de eerste gewoon spontaan en nu niets... Frustrerend he? Natuurlijk ben ik ontzettend gelukkig met mijn zoontje maar de wens voor een tweede wordt er niet minder om. Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is!!
Hallo iedereen, Misslove, wat ontzettend balen, hoop met je mee dat 3x scheepsrecht is. Gelukkig mag je meteen verder. Fab, wat vervelend dat je er zo een last van hebt, hopenlijk betekend het iets goeds. Vanmorgen nogmaals getest, streepje is nu gelijk aan controlle streep, knal dus Vanmorgen ook bloedgeprikt, de hcg waarde hoor ik vanmiddag. Hier heb ik wel veel gedaan en gelaten na tp. Foliumzuur, zo ong week voor tp verruild voor complete zwangerschapsvitamines van dragavit. Vanaf de tp begonnen met dagelijks 2 of 3 glazen granaatappelsap. Vanaf tp als non geleefd . En uiteraard als zwangere geleefd qua eten en drinken. Oja na tp ook nog gezorgd voor warme voeten.Alles van internet bij elkaar gevonden. En rustig aangedaan, niet gewerkt meer na punctie. Amper huishouden gedaan, stofzuigen helemaal niet. Ik zal nooit weten of het anders ook had gelukt, maar zo heb ik in iig het gevoel dat ik er alles aangedaan zou hebben, ook als t niet gelukt was.
Nou Mya, zo te lezen heb je alles uit de kast getrokken om de TP zo goed mogelijk te laten slagen. En zie het resultaat! @fab: ja het is zeker frustrerend!! Iedere maand/cyclus duurt lang, en je hoopt het gewoon zo, ondanks dat je dan al een gezond kind hebt. De wens voor een broertje of zusje wordt er niet minder om.