Wat jammer denanja.. Knap dat je er zo rustig instaat.. Hopelijk is het snel voorbij en kunnen jullie weer verder.. Sterkte voor jou en ook voor je vrouw!
@Denanja, hoe gaat het nu met je? Zet miskraam door? Ik hoop dat jij en je vrouw ee samen sterk in staan en je gauw weer door kan naar een volgende stap. Op een bepaalde manier zijn dit ook wachtdagen waar je niet echt blij van wordt. @Leo, hoe is het met jou en je kleine meid? Lukt het een beetje met het glutenvrije dieet? Hopelijk gaat het de goede kant op met haar! Hier zit ik de tijd maar uit..over 10 dagen pas testen. Voel niks...echt nikser dan niks...heb het idee dat het dus weer is mislukt but all I can do is wait...
@LWS het gaat nu iets beter met mijn moppie.. Ze is nu na 1,5 week glutenvrij dieet weer wat vrolijker en onderneemt wat meer.. Ook heeft ze minder pijn bij de ontlasting, deze is ook wat minder hard. Dus al met al wel tevreden.. Vandaag heeft ze toevallig goed gegeten voor haar doen, maar dit wisselt nog wel sterk. Maar goed, als ze actiever wordt krijgt ze ook meer honger ga ik vanuit.. Alleen de nachten zijn drama hier.. Ze gaat tussen 7 en half 8 naar bed, is dan rond half 10/10 uur wakker, daarna rond middernacht nog een keer (dorst, honger, poepbroek, noem maar op..) en vaak ergens tussen 1 en 3 ook nog en helaas wil ze rond dat tijdstip dan ook niet meer slapen en duurt het vaak 1 tot 2 uur voor we haar weer in bed kunnen leggen.. Verlatingsangst, buikpijn, doorkomende kiezen, geen idee waar het aan ligt, maar het is lastig.. We hebben al van alles geprobeerd, wel laten liggen, niet laten liggen, tussen ons in, maar niks helpt eigenlijk.. Dus we wisselen het af met wiegen, in bed leggen, even laten huilen, troosten, wat drinken, en dat herhalen tot ze slaapt. Pasgeboren baby was makkelijker en toen was ze ook al geen gemakkelijke slaper Sorry voor het lange verhaal Korte versie: Overdag gaat beter, 's nachts is hel
Hier gaat t wel goed. Het is nog njet doorgezet. Alleen nog steeds soms klein beetje bruin. Ook geen buikpijn. Vanavond naar de vk. Kijken of t nog leeft, heb echt t gevoel dat t aant vechten is. Als t hartje gestopt is vraag ik om een tablet. Wil dan zo snel mogelijk weer verder. Leo fijn dat t iig overdag beter gaat. En die nachten klinken idd als hel!! Hopleijk word dat ook snel beter. Vind t zo sneu
Succes vanavond denaja! Spannend! Pff is het 100% zeker dat het niet overleefd of zit er nog wel een kleine kans in dat ie het toch red en nog steeds een hartslag heeft? Heftig zeg!! Sterkte x
Uhmz nou gisteren toch even gaan zoeken naar positiebe verhalen en er is wel een kans ja. Zoiezo is er een kans dat t hartje nog klopt maar toch een miskraam word. Vind t iig super spannend! Kunnen nergens anders aan denken. Over half uur aan de beurt... ookal weten we dat de kans vele malen grote0r is dat t mis is toch hoop je toch nog op goed nieuws
Durf het bijna niet te vragen Denanja, maar hoe was het in het ziekenhuis? Ik hoop zo ontzettend op goed nieuws! X
Amy we zijn terug en hebben voor ons gevoel wel positief nieuws gehad, ukkie is overleden. Vonden wij fijner nieuws dan dat t nog gegroeit was... ze zei ook als dit was door gegroeit was t hoogst waarschijnlijk een kindje met open ruggetje of hartproblemen geworden. Dys hebben er vrede mee. ga morgen naar de gyn voor tabletten en dan hopen dat mn cyclus weer goed word. en t was ook waar dat vrouwen na een miskraam makkelijker zwanger worden dus heb met de verloskundige afgesproken dat ik binnen een half jaar weer zwanger ben, dat vobd ze een goed idee haha. Was echt een super leuke vrouw!
Ow Denanja....ontzettend balen...pfff...maar er is nu wel zekerheid. En "fijn" dat jullie er vrede mee hebben...is ook de enige optie denk ik...precies wat je zegt, als het toch was doorgegroeid dan waren er andere complicaties ontstaan. Nu dus medicatie om de afdrijving te versnellen? @Leo, wat fijn dat je dochter aka moppie zich beter voelt...althans overdag. Ht begin is er! De nachten zijn dus nog zeer pittig...poeh. Hopelijk gaat ook dit gauw de goede kant op. Ze is nog jong natuurlijk en begrijpt misschien ook niet alles. Het zijn lastige beslissingen..wel laten liggen niet laten liggen. Bij jullie in bed of niet. Niks lijkt dan te helpen. Bij ons helpt/hielp het consequent zijn erg goed. We nemen haar nooit in bed maar blijven bij haar. De eerste driekwart jaar was onze dochter een slechte slaper..snel wakker en dan ontroostbaar. Het kostte wat energie en veel geduld maar we houden tot op de dag van vandaag hetzelfde ritme aan. Na avondeten nog even spelen, dan naar boven, pyjama aan, tandenpoetsen, voorlezen en knuffelen en slapen. Grote licht uit, mini lampje op de babyfoon aan. Uiteindelijk helpt het echt...het geeft zekerheid. Dus als ze nu een zeldzame aanval van peuter-hysterie heeft (toevallig gisteravond nog) vlak voor het slapen dan is ze dankzij die routine sneller gekalmeerd. Nu heeft het nacht-avontuur bij jouw mop net een andere oorzaak waarschijnlijk maar toch...misschien het proberen waard. Het gaat sowieso goed komen. Zolang ze groeit en bloeit wordt haar lijfje steeds sterker, plus het glutenvrije dieet...dan gaat het ook goed komen met de nachten. Veel succes! Qua zwangerschap alles oké?
Denanja fijn dat je nu zekerheid hebt, dan kan je in ieder geval verder.. Maar toch, vreselijk als het eindelijk zo ver is en dan alsnog misgaat.. Nogmaals veel sterkte hoor.. LWS ja we houden dezelfde routine aan met haar, dat is altijd goed. Vannacht was weer drama, half 3 voor ze sliep (was wakker vanaf middernacht ongeveer en daarvoor ook al 3x).. Maar ja, buikkrampen, keer gepoept.. Je kan het haar ook zo moeilijk kwalijk nemen.. Ze associeert slapen gewoon met buikpijn, dus dan wil ze daarna niet meer in bed.. Uiteindelijk ging ze wel weer rustig in bed liggen, kletste wat en viel toen in slaap. Is zo lastig als ze niet kunnen uitleggen wat er is, en wij dus andersom ook niet..
Hmm Leo, ik begrijp het helemaal. Arm schaap....ze associeert slapen/naar bed gaan met buikpijn. Vermoeiend, ook voor haar. Slaapt ze ook overdag, en zoja hoe gaat dat? En hoe geeft ze het aan als ze overdag een bruine beer moet loslaten? Zo te lezen pakken jullie het supergoed aan met haar, je voelt haar goed aan is mijn indruk. Sterkte met de kleine meid, hopelijk komt ze gauw in goed ritme zodra het ook in de nachten stabiel is.
Overdag is gaan slapen geen probleem, en 's avonds ook niet in het begin, maar als ze later op de avond wakker wordt dan is het opnieuw gaan slapen wel lastig.. Eerder wist je dat ze moest poepen omdat ze dan eerst gilde van de pijn, dat gaat nu gelukkig veel beter. Haar darmpjes moeten natuurlijk nog veel verder herstellen voordat het helemaal goed is, vandaar nu ook nog ontregeld met 's nachts poepen enzo.. Maar ook doorkomende kiezen dus lekker zure tandenpoep, dat doet ook pijn.. We moeten hier ff doorheen, maar het is wel zwaar.. Vannacht was ze ook v 12 tot half 3 wakker
OCh, die doorkomende kiezen...brrrr...dat zijn echt zure luiers dan ja! Stinkt ook echt. Nou ja, zeer schrale troost: beter allemaal tegelijk dan dat ze net goed zit qua ontlastings-ritme en ze er ineens zure luiers achteraan krijgt. Oef, zwaar die gebroken nachten. Maar het gaat goedkomen, echt! Nog even volhouden...sterkte!!
Thnx amy. De eerste tabletjez zitten erin. Maandag 4u weer terug voor controle. Hoop dat k niet teveel pijn ga hebben.
Jeetje Denanja, wat heftig.... Maar echt diep respect voor je dat je er zo nuchter mee om kan gaan. Ook al weet je nu dat het geen kans had op een normaal leven, het lijkt me toch behoorlijk zuur als je na al die tijd eindelijk zwanger bent en je dan al heel snel keihard van je roze wolk wordt af gegooid... Ik hoop voor je dat de pijn meevalt en inderdaad dat je binnen een half jaar weer zwanger bent... Wat zeg ik? Bij de eerst volgende poging moet je gewoon weer zwanger zijn, en dan van een kerngezonde baby die je 9 maanden later in je armen kunt houden. Heel veel sterkte!! x Leo, ah blijft nog een beetje tobben met je kleine meisje... Ik hoop dat haar stoelgang snel weer regelmatig wordt en vooral geen pijn meer doet. Ze is ook nog net te klein om haar het goed uit te kunnen leggen. Gelukkig dat ze overdag wel weer langzaam aan haar energie terug krijgt. Zo frustrerend, als je kleintje ziek is en je er zo weinig aan kunt doen. Hoe voel jij je verder? Die gebroken nachten komen bij jou nu vast ook dubbel zo hard aan.... Littlewoodstock, Nog steeds geen "vage" symptomen? Nog een week toch? Ben benieuwd!!! Amy, jij had toch binnenkort intake in Amsterdam? Heb je deze maand nog wel ovulatietesten gedaan en ge-doe-het-zelfd ? En hoe gaat het met de rest? Ik ben wel weer eens toe aan positief nieuws hoor Met mij gaat alles goed. Helaas denk ik wel dat onze mambo deze maand niets heeft uitgehaald. Gisteren al weer de eerste roze veeg gezien, gevolgd door wat bruinverlies. Vandaag weer niets, maar zo begint het bij mij 9 van de 10 keer. En ik heb ontzettende rugpijn... Dus ik heb weinig hoop. Maar goed had er ook niet op gerekend dus geen dip deze keer.
Ja de gebroken nachten zijn zwaar, maar er zitten nu wat meer goede nachten tussen.. We doen 's ochtends beetje om en om uitslapen, dat kan nu nog gelukkig En in het weekend dan ruilen we daarna om zodat de ander nog even kan bijtanken.. En gelukkig ook opa's en oma's waar ze soms een nachtje bij kan logeren, dat gaan we binnenkort ook maar weer ff doen denk ik.. Maar gelukkig gaat het over de hele linie steeds beter, vandaag heeft ze voor het eerst weer wat stapjes los gelopen Dus gaat de goede kant op! fab jammer dat het weer niet gelukt is.. Volgende keer weer met hormonen? Sterkte alvast!