Nou ik weet het niet hoor...voel me gewoon goed en niet echt symptomen?! Maar had ik in die 2 wachtweken bij zoontje ook niet. Nog 3,5 dag en dan testen, maar denk dat het negatief is. Ongesteld wordt ik ook niet voor donderdag. (Kunstmatige cyclus) de vorige keer werd ik 2 dagen na testdatum ongesteld. Hoop nu niet natuurlijk! Ik gebruik 2x p/d progynova en 3x daags 2 bolletjes utrogestan. Is er nog iemand die dit heeft?
@carla, ik heb geen ervaring met Progynova en de Utro-bolletjes. Maar ik hoop dat de symptoomloosheid betekent dat je straks een positieve test hebt!! @amy, ben inderdaad gisteren nog voor een echo geweest, pas om 17:05 uur, want heb gisterochtend zelf maar gebeld voor de afspraak want zondag waren ze me vergeten! Hoe dan ook, eitjed werken niet mee. Allemaal nog te klein en die cyste zit er ook nog. Bm-slijmvlies weer gegroeid. Arts snapt er niks van, dus toch nog even bloedprikken vlak voordat het lab sloot om 17:30 uur. Vandaag krijg ik hiervan uitslag en op basis daarvan wordt weer verder beslist. Ze wil zelfs HCG gaan testen om zwangerschap uit te sluiten (stel je voor zeg!!!) Ik vind het zelf ook heel vreemd, de vorige cycli reageerde ik goed op de hormonen in deze dosering, had ik op dag 8 al mooie resultaten maar nu???
huh wat raar allemaal lws! ben benieuwd naar de bloeduitslagen zeg. ja zal wat zijn dat je zwanger zou zijn haha dat is dan een wonder baby
Hirr vandaag erge rugpijn, meestal ongi teken dus hoop dat die er snel aankomt dan kan ik verder voor een echte iui
Lws, wat vreemd zeg! Heb je de uitslag van je bloed al? Hopelijk idd een wonderbaby!!!! @Denanja, bij jou is het ook raar verlopen deze maand.... Wel ei/geen ei/ extra ei.... Hopelijk kom je nu weer goed in je cyclus. Carla, Welkom! DOnderdag heb ik de IUI weer gehad en heb daar weer tot gisteren goed last van gehad. Niet zo erg dat ik niets meer kon, maar lekker was het ook niet. Nu voel ik helemaal niets.... Straks mag ik nog even de extra pregnylshot halen. En dan nog een dikke week wachten....
Hadden jullie dat nou ook? De eerste keer IUI stond ik zenuwachtig onder aan de trap te wachten tot manlief zijn klusje geklaard had... Durfde ik niet te roepen of ie nou al klaar was, omdat ik bang was dat de druk dan te groot zou worden ( nooit gebeurd overigens ) Onderweg naar het ziekenhuis had ik het gevoel dat iedereen aan mijn neus zag dat ik een potje zaadjes tussen mijn boobs had.... Om al maar niet te spreken van de ongemakkelijke momenten op de stoel. En nu bij de vierde ronde, boeit het me nog weinig. Ik loop het ziekenhuis in alsof het de normaalste zaak van de wereld dat je met zaad tussen je borsten rondloopt. Dat er in de stoel voor de zoveelste keer een gyn naar binnen zit te gluren, die ik nooit eerder heb gehad kan me ook niet meer schelen.... Het enige dat keer op keer even spannend blijft zijn die wachtweken..... En dan met name 4 dagen voor NOD. Die eerste week is nog wel te doen.
Hahabfab dat heb ik ook ja. Nou loop ik niet met zaad tussen mn boobs maar dat met die benen wijd boeit me echt niks meer. Had t er laatst met mn nicht over die van ons weet, ze moest ook voor dr eerste echo met de benen wijd maar wilde ze niet dus ging ze week later terug voor itwendige echo. Ik zei van nou heb al zo vaak met mn benen wijd gelegen dat t me echt niet meer boeit. Enja de wachtweken blijven kut. Ookal heb ik t idee dat t nu voor niks is toch blijft t spannend haha maja nog een week te gaan
Best wel vreemd LWS! Hoop dat je dat hormoon hebt, dat zou toch wat zijn! Fab, wat rot dat je er zo'n last van hebt, hopelijk gauw beter. Spannend weer dat wachten! Haha nee dat met de benen wijd liggen boeit me ook niet meer, je raakt er wel aan gewend he?! Ondertussen is het 2.45 en zit klaarwakker in de kamer en ben ineens van plan om ipv donderdag vandaag te testen! Ik droom al 3 nachten dat ik zwanger ben kon nog weleens een teleurstelling worden...wordt er gek van. Wil gewoon zekerheid. Is dat verstandig om te doen of wat denken jullie? Iemand ook weleens eerder getest? (Bedoel het zou toch geen verschil maken met de uitslag)
Och Carla, dat is balen!!! Heb je een streepjestest (kruidvat 2v5) gedaan of een digitale? Zo lang je geen bruin of roodverlies hebt....Geen keus dan afwachten jammer genoeg. Voel je je anders? Ik duim voor je!!! @Fab, ik begrijp je helemaal. In beginsel voel je je een beetje opgelaten, maar nu stap ik zo die stoel weer in, hup benen in de beugel, menstruerend of niet. Gevoelsmatig heb ik al wel 50 echo's gehad. Je verlegt je grenzen zogezegd. Onderhand hebben ze alles al zo vaak gezien...Die eerste wachtweek is inderdaad nog wel te doen, maar de tweede helft van de tweede wachtweek is vreselijk. Heel jammer dat dat niet anders kan. Vervelend dat je nu weer wat meer last had van de inseminatie! Hopelijk snel weer over. Maandag heb ik weer echo gehad, daaruit bleek dat eitjes nog steeds niet goed reageren op de prikken..geen uitschieters. BM-slijmvlies blijft wel groeien (20 mm al ) dus moest weer bloed laten prikken. Om in ieder geval een zwangerschap uit te sluiten en om te kijken of de hormonen die ik prik wel goed in het bloed terecht komen. Gisterochtend de uitslag, uiteraard niet zwanger (dan zou het bijna een onbevlekte ontvangenis zijn haha) en de hormonen schijnen wel ''iets'' te doen. Moest dus doorgaan met zelfde dosering prikken t/m vandaag, en morgenochtend weer echo. Ik hoop maar dat het uiteindelijk goed komt en 3 x scheepsrecht is. @Denanja, oef! Rugpijnen zijn bij jou meestal voortekenen van menstruatie inderdaad! Was ook een hele gekke cyclus bij jou dit keer, kan me voorstellen dat je zoiets hebt van laat eigenlijk maar komen dan weet ik zeker dat de volgende cyclus alles weer normaal is. Een soort reset zeg maar.
Ahh carla wat balen en idd lws een soort reset haha de rugpijn is vandaag minder maja verwacht ergens deze week o gi te worden we zullen zien. Wat balen van die hormonen zeg dat ze hun werk niet goed doen. Hoop op een goede echo morgenvroeg hoor.
Ah Balen Carla!!! Lws, Wat gek zeg dat je eitjes niet groeien maar je BMS wel, en flink ook! Hopelijk nu wel een goede echo!! Bij mij is de pijn gelukkig weer verdwenen, maar het was te doen hoor. Had wel last maar liep niet krom van de pijn zoals de eerste ronde.
@Amy, succes vandaag met de uitslagen! Ben heel benieuwd! Las in ander topic dat jullie deze ronde in ieder geval op goed geluk aan het klussen zijn, ik duim dat het raak is! @Fab, ja ik vind het ook raar hoe het nu gaat. Bizar dat iedere cyclus kan verschillen. Ik hoop op een goede echo straks! Fijn dat de pijn weer weg is, die eerste ronde was echt een vreselijke start wat dat betreft. Was er een goede follikel en goede opbrengst? @Carla: hoe gaat het met je? Ga je nog eens testen of wacht je menstruatie af? Hoe zit het dan met die bolletjes eigenlijk, moet je er wel mee doorgaan ondanks de (tot nu toe) negatieve test? Veel sterkte, ik duim!!! Brrr, het hoost hier nu pijpenstelen, dus ik ga maar es op zoek naar mijn regenpak, anders ben ik straks zeiknat bij de poli.
Succes lws. hier is t ook raar, voelde vanalles gisteren rond mn eierstokken dus dacht doe een ovulatietesten was weer zo goed als positief. Vk gebeld en diemoverlegt met de gyn en ze snappen er allemaal niks van. Vandaag mag ik misschien tussendoor om te kijken wat er daarbinnen allemaal gebeurt. Amy spannend andaag je uitslagen!
Ladies, ik ben zo blij als een kind in de snoepwinkel!!!!! We hebben groen licht!!! De uitslagen zijn goed!! Zaad ook echt meer dan perfect getest, 4 ml en in 1 ml 242 miljoen zaadcellen gevonden met een bewegelijkheid van 33%. Bloeduitslagen ook goed. Eerstvolgende menstruatie aan de pil (omstreeks 19 december) en 16 januari de Decapeptyl erbij, dan 18 januari de laatste pil wel doorgaan met de Decapeptyl en dan 25 januari de eerste echo. Waarschijnlijk zo rond 8 februari de punctie!!! YEAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Smile van oor tot oor vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wauw Amy!!! Wat een supergoed nieuws! Uitslagen klinken goed zeg. 242 miljoen (*even rekenen: 79 miljoen beweeglijke soldaten dus!*) Vlak voor Kerst dus aan de pil, en dan gaat het echt beginnen. Ik vind het heel spannend voor jullie, duim duim duim! Hou je ons op de hoogte?
Spannend Amy, alvast heel veel succes gewenst! Voor de rest van de dames uiteraard ook, wat vervelend al die rare cyclussen!
Haha, ja, inderdaad lekker veel soldaten en dat nog eens keer 4, want dit was maar één milliliter!! Dus daar moeten ze wel wat mee kunnen, toch? Nu hopen dat ik veel vruchtbare eitjes kan broeden tegen die tijd!! Ik weet nu al dat ik met oud en nieuw ga huilen om 12 uur, omdat we het nieuwe jaar eindelijk mogen beginnen met IVF... Hoe was het op de poli? Echt slecht weer he!! Kennen jullie kaarsjesavond in Gouda? Daar ben ik de gelukkige voor om vanavond heen te gaan. We hebben een meeting van het werk met buitenlandse collega's... Ze zitten nu in vergadering en ik ben in de lobby van het hotel aan het werk... Hopelijk is hey droog vanavond!! Denanja, hoe was jouw echo? En Carla, is er nog geen bloed? Geen bloed is hoop!!
Eigenlijk mocht ik gisteren testen, maar heb geen 2e test gedaan. Ondertussen nog steeds geen bloed....wel af en toe ongesteldheids krampjes grrr Lwd, ik moest na negatief testen stoppen met de utrogestan en progynova. Maar kan ook wel een week duren hoor voordat ik ongi wordt. Amy, wauw! Wat super goed nieuws!