@LWS Nou ja zeg! Hoe bestaat het.... Als ik het zo lees was die cyste gewoon een ei. Ja dat verklaart een boel. Ook dat je bms al zo dik was terwijl er geen groei was. Wel een misser van het zh lijkt me zeg. Maar ook wel weer vreemd dat je cyclus dan ineens weer zo kort is. En dat stukje dat je plaatste, inderdaad een hele mooie omschrijving. Er is echt niets maar dan niets romantisch aan. Mijn man klaagt hier al dat het tegenwoordig bijna allemaal via een potje gaat.... Hier word ik ook nog steeds flink in de maling genomen door mijn lijf. Nog steeds helemaal niets.... Ik ga er niet van uit dat ik alsnog zwanger blijk. Maar begrijpen doe ik het ook echt niet. Ik heb nog nooit mijn NOD gehaald. Ook voor de IUI's niet. Op 1 keer na dan, en toen was ik zwanger van zoon en had ik meteen een knaltest. Mijn LF-was altijd max 12 dagen.Zelfs met de extra pregnyl begon het bruinverlies twee of drie dagen voor NOD. En nu.... Zitten we al bijna op dag 17. Ik word inderdaad wel gek van die onzekerheid. Niet zozeer omdat ik ergens toch nog hoop op een wonder, maar meer omdat ik zoiets heb van: wat is dit nu weer voor grap?! Na 3 jaar proberen zwanger te worden, en 4 IUI's dacht ik mijn lichaam en cyclus te kennen. Maar niet dus. Ik hoop maar niet dat ik net als jij LWS ook moet wachten tot 5 dagen na NOD of langer... Laat het nu maar gewoon komen dan ook, dan kan ik door.
@Denanja, 9 jan weer IUI...klinkt goed! Met goed voornemen het nieuwe jaar in! Ik vind jouw privé dingen tussendoor altijd zo grappig....Binky, sollicitaties, nieuwe auto...Volgens mij zijn jij en je vrouw echt een superleuk stel samen. Jij de nuchtere en zij de wat meer emotionele. @Fab, tjee jou zit het ook niet mee. Is het dan meer dan toeval dat jij en ik allebei weer iets raars hebben tegelijkertijd? Jij niet ongesteld en ik juist ineens te vroeg? Pffff bizar! Wat is je plan van aanpak....afwachten tot er verandering komt of on de twee dagen testen? Sterkte in ieder geval...ik denk aan jullie!!
Eigenlijk durf ik nu niet meer te testen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij ineens positief wordt. Maar tegelijkertijd zegt mijn onderbuikgevoel dat ik gewoon wel zwanger ben. Mijn borsten doen echt zo'n zeer en dat heb ik echt nooit. Verder voel ik me een beetje labiel. Heb het gevoel dat ik elk moment zomaar kan gaan janken om niets. Misschien gewoon van de spanning hoor. Handig hoor als je verstand en gevoel het niet met elkaar eens zijn. Mijn verstand zegt: het kan gewoon niet, de boel is gewoon weer in de war of er is iets mis. Maandag ga ik de gyn bellen en dan kijken wat die zeggen. Heb in ieder geval geen testen meer in huis dus mocht ik toch de behoefte krijgen mezelf nog een keer teleur te stellen dan zal ik toch eerst de deur uit moeten 😉
Nee Fab, kan me goed voorstellen dat je niet meer durft te testen. Toen ik die 5 dagen na NOD fase had, heb ik er geloof ook twee gedaan en daarna niet meer. Maar er gaat echt van alles door je heen, onzekerheid, spanning. Zelfs die spanning kan er voor zorgen dat de rode heks wat later komt maar goed....die zere boobies zijn wel een opvallend iets...zeker als je dat normaal nooit hebt. Ik had toen verder totaal geen ander gevoel dan anders...tenminste, voor zover ik me kan herinneren. Ik ben heel benieuwd naar je gesprek morgen. Tegen mij zeiden ze toen dat ik moest afwachten (aantal dagen) en dat ik weer moest bellen als ik niet ongesteld werd. Even voor mijn beeldvorming: je hebt geen extra Pregnyl gehad toch? Alleen voor de eisprong zelf.... Hmmmmmmmmmmmmmmm......(nu zou er zo'n kin wrijf smiley moeten zijn)
Ik heb wel extra pregnyl gehad, maar de laatste twee keer ook en heb ik ook NOD niet gehaald. Ik hoop maar dat ik wel even langs mag komen, want vind dit echt raar. Heb jij al contact gehad met de arts?
Lws: wat bizar! Hoe kunnen ze dat nou gemist hebben in het zh? Ben benieuwd hoe ze dat uit kunnen leggen... Denanja: veel plezier met de nieuwe auto Fab: ik hoop dat je idd even kan langskomen en dat ze je ergens uitleg over kunnen geven.. Dit is toch raar??? Mss kunnen ze even een bloedtesten doen? Al is het maar om je gerust te stellen, al die onzekerheid en stress is ook niet goed voor je lijf.. Hier: het voelt nog steeds heel onwerkelijk allemaal. Kan me niet voorstellen dat er nu iets in m'n buik zit dat, als t goed blijft zitten, een mensje wordt. Zh had gezegd pas 2 jan te testen omdat ik pregnyl heb gespoten en daardoor vals positief kan testen. Ik dacht slim te zijn en daarom nu vast te testen: weet ik of ik vals positief test door die spuit, zo niet dan hoef ik daar niet bang voor te zijn... Maar idd, test was heel licht positief dus die spuit is nog niet uitgewerkt. Dus te vroeg gaan testen straks heeft geen zin moet gewoon geduld hebben denk ik...
@LWS: wat raar dat je dan ineens een korte cyclus hebt zeg.. Mijn dochter is gewoon normaal geboren, toen geen rare fratsen tijdens de zwangerschap gehad hihi. Het gaat nu erg goed met haar, ze is helemaal de oude en vrijdag bij controle in het zh ook weer 10,5kg.. Dus qua gewicht nu helemaal bijgetrokken weer, mogen de drinkvoeding af gaan bouwen en ws. in febr. na volgende controle helemaal stoppen. Ze zit weer vol energie en is weer ontzettend vrolijk en ondeugend, heerlijk Alleen het slapen 's nachts gaat nog niet goed.. Maar goed, dat komt vanzelf wel weer.. We zijn de gebroken nachten strx met de kleine vast gewend in ieder geval @fab wat vervelend die onzekerheid zeg! Kan me voorstellen dat je niet nog een x durft te testen! Hopelijk straks toch nog goed nieuws voor je! Zou wel fijn zijn als je bij de arts langs kan en duidelijkheid krijgt! @Nonie raar is dat he.. Ik heb altijd gewoon de testdatum aangehouden die het ZH zei, moet je wel iets langer geduld hebben maar weet je wel gelijk of het goed zit of niet.. Tenminste bij mij waren ze dan wel gelijk knalpositief.. Ik duim voor je dat het nieuwe jaar goed begint! @Denanja alvast succes voor in het nieuwe jaar, en veel plezier met de nieuwe auto en geniet lekker van de champagne straks!
@Fab, heb inmiddels contact gehad met de verpleegkundige, ze was perplex toen ik haar vertelde dat ik gisteravond ongesteld ben geworden. "oh......dan bel ik je straks even terug" Toen belde ze later terug om te melden dat deze onverwacht nieuwe cyclus niet gebruikt gaat worden voor een nieuwe IUI. De eerstvolgende rode heks moet ik weer bellen. Ze zei dat ze o.a. wilden wachten omdat dit zo'n rare cyclus was...moeilijk stimuleerbaar blabla. Ik zei dat ik dus blijkbaar juist heel goed op de stimulatie heb gereageerd, en daarom een vroegere eisprong heb gehad dan verwacht. Die is precies tussen twee controlemomenten gepiept...gewoon onbedoeld gemist. Ik heb zelf ook niks gemerkt in de zin van meer afscheiding of ovulatiepijn maar ja...gaat dat bij kunstmatige stimulatie wel op? Bovendien waren de vorige IUI's ook goed gegaan qua reactie op de prikken. Maar volgens mij snapte ze niet helemaal wat ik bedoelde. Dus in ieder geval even hormoon-en stressvrij het jaar uit en het nieuwe jaar inluiden. Wel zo prettig eigenlijk. En wie weet wat een rustmaand tot gevolg kan hebben! Ik sta open voor een "Kristel" @Leo, wat heerlijk dat je kleine meid weer zo goed als de oude is, fantastisch! @Nonie, ik zou ook wachten tot de geadviseerde datum hoor...dan weet je het maar meteen...
En fab al gebeld? Lws ik denk idd dat jij gelijk hebt en t gewoon te snel ging idd. Jij dus ook lekker aan de champagne enz . 9 jan. Is een fok hoor maar verwacht ongeveer dan weer iui te hebben ja. morgen mn pschologische testjesdagvoor de neihwe bäan, ben dus zenuwachtig haha laat t jullie morgen weten leo fijn dat t weer goed gaat met de kleine meid
Weer bijgelezen, Wauwwww, wat een bizar verhaal LWS!! Fab, jij al wat duidelijkheid? Spannend Nonie!! Ik ga duimen voor jullie!! Denanja, ook hier, succes morgen met je testdag!! Komt heust wel helemaal goed!! Leo, wat fijn dat het weer beter gaat met je kleine meisje!
Hi dames! Inmiddels ben ik 5 dagen overtijd en nog geen spoor van een menstruatie te bekennen... Heb vanmorgen de gyn gebeld en ik moet gewoon afwachten tot zaterdag en dan opnieuw testen. Het leek haar sterk dat ik toch zwanger ben vanwege de negatieve testen maar uitgeloten is het dus ook niet. Ik heb nog gevraagd om een bloedtest of echo maar nee... Ze kunnen nu niets doen zeggen ze... Grrrrrrr Lws tsss ze weten daar dus ook geen raad met jou aparte cyclussen.... Balen dat je nu weer een maand moet wachten. Maar aan de andere kant weer even zonder hormonen is ook best lekker! @ denanja hoe gaat het met jou?? @ leo fijn dat het weer goed gaat met je dochter!! @ amy ben je al begonnen met de pil? @ nonie ja ik zou ook wachten tot de testdatum maar zoals je ziet geeft dat bij mij ook geen garanties
Wat gemeen dat ze niets willen doen!!! Nu blijf je in onzekerheid!! Of hopen op een knaltest of dan maar de rode heks op bezoek en dan kun je door! Ja, ben de 18e begonnen met de pil, 16 januari mag de Decapeptyl erbij!
@Fab, nou moe, nog niet ongesteld maar testen ook negatief!? Zelfs geen ieniemienie bruinverlies?? Wat bizar!! En ook frustrerend, bah! En het ziekenhuis zegt dat je moet wachten tot zaterdag..dat is nog best wel lang hoor! Dan ben je er met Kerst ook niet bij in je hoofd. Wel een glaasje of filet americain of niet? Pffffff, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, knuffel! @hier: weinig nieuws natuurlijk, lekker aan het bloeien haha. We zijn voornemens de boel de boel te laten, en te vrijen wanneer we zin hebben. Geen ovulatietestjes, niks. Duimen maar, misschien brengt een andere aanpak geluk!
lws: wat raar zeg, zh snapt er dus ook geen snars van... wel lekker om alles even te laten en je even op andere dingen te kunnen richten. qua timing wel prima idd met kerst en oud en nieuw Heb je nog wel een vertrouwd gevoel bij het ziekenhuis? denanja: hoe ging je testdag? fab: wat ontzettend naar dat je nog tot zaterdag moet wachten! zo blijf je toch nog een beetje in onzekerheid zitten... pff!! kun je het een beetje van je afzetten? hier merk ik voor het eerst iets van hormonale bijwerkingen. kan me niet voorstellen dat die paar bolletjes meer doen dan al die spuiten die ik mn lijf in gejaagd heb, maar t is toch zo: moe, niet kunnen slapen 's nachts (overdag dan weer wel...) en menstruatiekrampen. En dat laatste is een gokje, want die heb ik sinds mn puberteit niet echt meer gehad Gelukkig verder genoeg afleiding, had mn nichtje een fotoshoot cadeau gedaan voor haar verjaardag en die heeft ze vandaag gedaan. erg leuk en een supermooi resultaat! oh, en ik kan niet meer stuk bij dr, beste cadeau voor een pubermeisje ever!
Lief dat je t vraagt nonie. testdag ging goed, smorgens gehaald en smiddags krijg k morgen op zn vroegst te horen. T ging wel goed voor mijn gevoel maar ik weet t niet ben er onzeker over. wel kut zeg die hormonen, kan er gelukkigniet over mee praten. Fab wat ontzettend rot. En stom zeg dat ze ook niet bloed willen prikken! Hopelijk gaat je kerst snel. lws t is wat allemaal bij je.
Nou ik hoef niet meer af te wachten. De heks komt eraan... Ze is er nog niet maar wel onderweg. Flinke buikpuin en roze afscheiding. Heel anders dan normaal maar goed 6 dagen over tijd is ook niet normaal. Was weer een goede grap van mijn lichaam... Mij een beetje in de waan laten dat ik misschien toch wel eens zwanger zou kunnen zijn...Ik heb er feestelijk om gelachen.... Not! Maar goed op naar IUI nr 5 dan maar. Nu gaan we dus hard duimen voor Nonie, want jij bent de eerste op de NOD agenda toch?? Of vergeet ik iemand... En duimen voor Denanja voor haar baan. En voor iedereen dat 2015 ons allemaal maar een gezond babytje mag brengen 😃
Pffff Fab, meen je dat nou??? Dit is toch niet te flitsen?!! ( Hoe kan je lichaam je zo voor de gek houden hè...heel gemeen. En volgens mij weten de artsen ook maar half hoe dit kan, net zoals die vroege eisprong bij mij...het (vrouwelijk) lichaam is ondanks alle boeken, info en theorieën te complex om overal een verklaring voor te hebben. Bah bah bah. Ik had zo gehoopt op een mooi kerstkado voor je....snap het gewoon niet. @Denanja, goed nieuws mbt je werk-testen...gefeliciteerd! @Nonie, voor jou moet de tijd toch voorbijkruipen tot 2 januari. Zeker als je door die bolletjes van alles voelt. Hoe voel je je er verder bij? Merk je ook qua humeur dat het iets met je doet die utro-bollen? Sneller geïrriteerd of juist niet? Weet niet of ik de komende dagen heel vaak kan kijken hier maar voor alle lieve strijdende dames (onze zwangere Drie Musketiers Mya, Moeke en Leo inclusief) een heel fijn Kerstfeest en dat 2015 ons maar mooie baby's mag brengen!!
Hier ook ongi, 2 dagem te vroeg maar vind t nu fijn haha iui 9 kan nu dus ook 7 jan alweer zijn . Fab dan gaan we in jan. Swmen op t wachtbankje plaats nemen. Stom lichaam van jou mag je niet meer voor de gek houden! vandaag de hele dag mn mail checken naar de uitslag zo benieuwd kon er slecht van slapen pfff. Is weer eens wat anders he, mail loeren ipv broek loeren . Ik wens ook iedereen een fijne kerstdagen!!! Vanavond heerlijk alleen met mn vrouw dus kan nog weleens hier verschijnen
Fijne kerstdagen ladies! Ik heb voorlopig weinig nieuws, maar ben een hele trouwe lezer! En ga nu weer verder lezen in mijn nieuwe boek: spuiten en snikken.
Spuiten en Snikken? Wauw Amy, wat een zwarte humor! Hahaha In 2015 wordt het gewoon Sparen en Baren!!