Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee echt LWS, het is een echt boek! Kijk maar op internet. Het is van Claudia van Loon. Ze beschrijft haar hele traject in een soort dagboekvorm. Heb al zoveel herkenning gevonden in haar verhaal en wil het ook graag laten lezen door mijn familie en beste vriendinnen, zodat ze beter begrijpen hoe het traject in elkaar steekt... Maar 2015 sparen en baren, haha, lijkt me een heel goed plan!!

2. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Amy, oh is het echt een boek??? *tjee, voel me dom!* ;)
    Wel interessant dat iemand zo'n traject in boekvorm heeft gegoten, heel herkenbaar denk ik.
    Gaat het alleen over IVF/ICSI of ook eerdere behandeltypen zoals IUI?

3. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee, dat konden ze helaas niet doen ben ik achter gekomen, zijn zaadkwaliteit was super slecht. Echt aan de ondergrens van ICSI. Ik ben nu zover dat ze 2x een behandeling hebben gehad en ze over willen stappen naar Düsseldorf, maar dat vergoed de verzekering niet, dus dan naar Gent. En je bent niet dom gekkie, kon je toch ook niet weten dat het een echt boek was... wij zouden dit topic precies hetzelfde kunnen noemen, spuiten en snikken... En in 2015 inderdaad sparen en baren! Haha!

4. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nonie Ik hoop dat je niet al te veel last hebt van de bijwerkingen! Het vervelende is altijd dat die ontzettend lijken op zwangerschapsverschijnselen waardoor je je zelf helemaal gek zou kunnen maken....

@Amy Pakkende titel!! Ik ken het niet. Ik ga eens googelen.

@Lws De komende dagen zal ik ook niet veel online zijn. Druk met voorbereiden van het kerstdiner... Gelukkig ben ik alleen morgen de pineut en laat ik tweede kerstdag lekker voor me koken.

@denanja, waarschijnlijk gaan we straks precies tegelijk op. Want ik gok ook 6 of 7 januari IUI. Maar ik vertrouw mijn lichaam nu helemaal niet meer, dus misschien loopt het wel weer anders dan ik verwacht...

Ik heb net het zh gebeld om een afspraak te maken voor de fm. Vandaag breekt het geloof ik echt door dus morgen weer aan de hormonen. En dan oudjaarsdag de fm. Ik vroeg nog even hoe dit nu kan. Maar natuurlijk kunnen ze dit ook niet verklaren, waarschijnlijk zijn mijn hormonen in de war.... Nou niet alleen mijn hormonen :)
    Blijft gek hoe dat kan, want in een gestimuleerde cyclus zou je toch zeggen dat alles gepland is en dat mijn eigen hormonen minder invloed zouden moeten hebben. Maar ja ook daar zijn al meerdere dames hier mee bekend.... Dacht alleen dat dat mij niet zou gebeuren omdat alles tot nu toe ( bijna) volgens het boekje ging....
    Wel gevraagd of die extra pregnyl nog wel nodig is. Dat ging ze overleggen en hoor ik nog.

Fijne dagen allemaal!

5. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    ik heb ook gehoord van dat boek!! is t een aanrader amy? sparen en baren... hahaha!!! wie gaat dat boek schrijven? :)

tijd kruipt nog niet hier... komt vast nog wel;) de bijwerkingen van die utro-bolletjes maken me nog niet gek, wijt lig niets aan een eventuele zwangerschap, eerlijk gezegd kan ik me daar steeds minder bij voorstellen... gek he?
    mijn humeur is niet veranderd. eigenlijk helemaal niet, met de spuiten niet, en nu ook niet. maar goed, ben normaal gesproken al een ongelooflijke emo-jankbal, dus miss kon erger niet:D

allemaal een hele fijne kerst gewenst!!!

6. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL

Sparen en Baren gaan wij zelf natuurlijk schrijven! Ieder drie hoofdstukken: zwangerschap-bevalling-baby haha (onder het mom van ''al het goede komt in 3-en'')
    Leuk Boekenweekgeschenk 2015..of gratis bij 100 euro aan producten bij Prenatal ;)

Fijn dat je humeur er verder niet onder lijdt...beter zo.
    Ben je echt zo'n emo persoon? Dan kon het misschien inderdaad niet erger hi hi.

Fijne dagen ook voor jou, je man en de utro-bolletjes;)

7. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hahahah, LWS, oké, 3 hoofdstukken is te doen, haha.

Ja Nonie, ik herken mezelf in haar! En wil het graag laten lezen aan mijn beste vriendinnen en familie, zodat ze snappen wat wij ondergaan... Krijg echt super veel steun hoor, maar uit te leggen hoe ik mij voel, is soms lastig... En zij kreeg dat zo op papier en het klopt precies!

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jeeeeuuuj hier eens een goed bericht :) ben door naar de volgende en laatste ronde van de nieuwe baan/opleiding :) heb een verslag gehad van de psycholoog van 12 kantjes met alleen maar positief commentaar. Word echt de hemel ingeprezen haha al mn test waren boven gemiddeld niveau :) super blij ga ik dus de kerstdagen in.
    nu alleen nog de medische test en daar is nog nooit iemand afgevallen dus daar ben ik niet bang voor.

iedereen iig hele fijne kerstdagen!!!

9. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Denanja! Goed nieuws, kan alleen nog maar de goede kant op gaan :)

Fijne dagen!

10. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Ha dames,
    Fijne kerst gehad?
    Hier behoorlijk emo door stomme utrobollen... T kon dus toch erger😉 normaal ben ik wel snel emotioneel bij films of dat soort dingen, maar nu voel ik me al twee dagen verdrietig en depri.. Gevolgd door net, 9 dagen na tp, bruin bloedverlies, dus mss voel ik me wel zo omdat ik slecht nieuws aan voel komen.. Bah!

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ahhh balen nonie maar zolang er geen bliedbis duim ik nog voor je.

hier gezellige kerstdagen gehad. Goed verwend :)

12. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Nonie! Bruinverlies?? Heel veel of te verwaarlozen?
    Pfff als je dan al emotioneel bent door die stomme bollen dan ben je het daarna helemaal natuurlijk :x
    Wat doen die bollen nou eigenlijk precies...bevorderen ze de kans op innesteling?
    Ik duim voor je hoor!! Leo is het levende voorbeeld dat er ondanks bloedverlies toch een gezonde zwangerschap kan zijn.

@Denanja, lekker verwend tijdens Kerst?! Heel goed :D Hier ook. Schoonmoeder had allemaal kleine kadootjes (voor onder de boom) voor iedereen gekocht, echt superlief.

@Amy, ik ga eens even kijken op internet naar dat boek, lijkt me interessant!

@Fab, hoe is het meis? Gewoon een knuffel voor jou....2015 gaat het worden hoor! Onze goddelijke lichamen weten hoe het is om zwanger te zijn, dus het gaat ons lukken!!!!!!

@hier: rode heks is weg...dus blanco 2015 in. We gaan de mambo doen wanneer we zin hebben. Geen app bijhouden, geen agenda. Heb zelfs niet eens echt goed in mijn hoofd op de hoeveelste cyclusdag ik eigenlijk zit :$ Het gekke-dagen-gevoel (Kerst en Oud en Nieuw zo midden in de week en alle afleiding eromheen) maakt het makkelijker om er niet over na te denken. Had afgelopen woensdag al een zaterdaggevoel, en 1ste Kerstdag dacht ik alleen maar dat het zondag was. Heel apart, maar dat zullen meer mensen hebben denk ik.

13. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    @LWS, het boek is uit! Ik had hem mezelf op zondag cadeau gedaan onder de kerstboom en had hem vrijdag op tweede kerstdag uit! Heb hier ook geen besef van dagen... denk de hele dag al dat het zondag is!! Ohh, spannend, even geen agenda erbij! Ik ga duimen voor jullie!

14. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Leuk boek tot het einde Amy?
    Lws wat heerlijk om even niet te rekenen met de dagen maar gewoon te doen waar je zin in hebt! Hopelijk geeft dat genoeg ontspanning:)
    Denanja, wat fijn zo'n heerlijke kerst! Hier was t ook gezellig, m'n hormonen zaten alleen aat in de weg...

Bruinverlies is weer gestopt! Wat een mega mindfuck van m'n lijf.. Nou weet ik t ook niet meer hoor! Wachten gaat nu echt lang duren! Mag vrijdag testen, maar wil eigenlijk donderdag omdat m'n man dan ook thuis is. Zou dat kunnen of kan ik dan beter tot zondag wachten? Wat vinden jullie?
    Lws: die utrobollen geven progesteron af, is volgens mij idd voor innesteling.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Mijn meningis sat donderdag ook kan nonie als er iets is zal je dan wel al een lichte test moeten hebben.

en lws dat dan die dagen heb k ook.
    de hond wilt aandacht kom later terug haha

16. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bruinverlies is weer weg? Wauw, dat is positief! Duimen dat het wegblijft...misschien een innesteling of wat oud bloed? (Weet niet of dat technisch gezien klopt met een TP eigenlijk, maar neem aan dat er dan ook sprake is van een innesteling)

@Amy, haha het boek al uit! Als iets goed en herkenbaar wegleest ben je er zo doorheen. Ik heb het boek gespot op bol.com...ga 'm denk ik bestellen.

17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wauww Nonie!! Spannend!! Ik hoop het zo voor jullie!!!

Ja, een goed boek tot het einde!

@LWS, ik heb hem ook op bol.com besteld! Boek ligt nu bij mijn schoonmoeder, ze wilde hem graag lezen om alles goed te begrijpen. Lief hè!

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    En no ie is t bruinverlies nog steeds weg?

Hier gisteren telefoontje dat ik door ben naar de laatste ronde voor de nieuwe baan, de medische test, ze zei aan de telefoon dat je wel heel wat mis moet hebben wil je daar niet doorheen komen. Dus denk dat ik een nieuwe baan heb vanaf maart :) helaas niet op de plek die ik wilde, eindhoven, maar in maastricht maja iig een baan.
    dat betekend dat we moeten bedenken hoe we t willen doen kwa zwangerschap, weet ook niet of ze je de opleiding ervoor uit kunnen schoppen.... denk dat ik de arbeidsvoorwaarden enz. Maar goed ga lezen. Wil namelijk helemaal niet stoppen. 7 jan. Iui 9 gaat zoiezo door. Maja maar eens goed over denken.

maare lws nu moet je een maand wachten? Dat jullie dat kunnen, moet zeggen deze maand is voor mij wel snel gegaan maar komt ook door de feestdagen enz. Maar mort er niet aan denken nog een maand over te slaan, maja wat moet dat moet natuurlijk.

hoe is t met jou fab?

19. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    wat goed denanja! gefeliciteerd!!!
    wat lief dat jullie allemaal zo meeleven:) bruinverlies is nog steeds weg, vanochtend de laatste smerige utrobollen gebruikt en nu nog twee dagen wachten...
    Heb er niet zo heel veel vertrouwen in, eerlijk gezegd. Hoop heb ik in overvloed, maar vrees voor een teleurstelling. Ik voel helemaal niets, dat bloedverlies afgelopen weekend.. zelfs die ongesteldheidspijn is weg. een so called vriendin vroeg een paar dagen terug of ik al wat voelde. ' oh, dat had ik al wel toen...' zei ze. t is maar goed dat het via de telefoon was, anders had ik dr nek wel om kunnen draaien;)
    meteen na de terugplaatsing, toen ik opstond uit die stoel, voelde ik wat vocht lopen. begin steeds meer te denken dat alles er toen al uit is gelopen en dat ik echt voor niets aan het wachten ben! maar goed, positiviteitsknop gaat weer aan: wie weet;)

20. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denanja gefeliciteerd!! Het moet dan idd wel heel raar lopen wil je die baan niet krijgen.

Nonie, gelukkig geen bruinverlies meer!! Het zegt niets hoor dat je niets voelt. Toen ik zwanger was voelde ik ook niets. Niet moe, niet misselijk geen krampjes niets. Dus houd moed 😉

Lws knuffel terug!!! Het moet lukken komend jaar!!! Voor ons allemaal. Dan kunnen we de naam van de groep veranderen in : wie ook, gebrek aan nachtrust 😉

Ik voel me goed. Was wel een hele rare menstruatie. Soms een poos niets, dan werr heel veel. Anders dan anders. Maar goed morgen gaan we weer voor de fm!

Deel Deze Pagina