Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fab Fijn dat de prik deze keer niet zo pijnlijk was!
    Zo'n blauwe plek ziet er inderdaad heel raar uit...bij mij was ie ook eerst heel donker en leek donkerder te worden en trok heel langzaam weg. Raar.
    Maandag dus weer FM, ben benieuwd! Dan gaat het evengoed toch best snel weer.
    Wie is de Mol, hahaha geniaal! Spin off: Waar is het Ei?
    Meten ze bij jou eigenlijk ook het bm slijmvlies en doen ze daar dan iets mee?

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Heb alles weer bijgelezen, maar ik onthou de laatste tijd helaas maar weinig!

Nonie, wat ontzettend jammer dat t niet gelukt is, hoop dat je bij de volgende tp direct goed zwanger mag zijn! Niet leuk om nog een maand te moeten wachten, ik moest dat ook hoor, is idd zo dat je lichaam even rust nodig hebt voor de volgende poging, is denk ik bij alle ziekenhuizen zo. Maar de tijd gaat snel hoor, even pauze is voor jezelf stiekem best ff fijn hoor. Ik was ook eerst boos dat ik niet meteen verder mocht, maar na een paar dagen was ik er best blij mee, hoop dat dat voor jou ook geldt.

Met mij gaat alles goed hoor, ik ben nu 24 weken onderweg alweer :). Alleen ons zoontje heeft nog steeds geen naam, dat vind ik wel echt balen, we worden t maar niet eens met elkaar ;). Maandag krijgen we ons nieuwe bed, bij toeval ben ik die dag vrij, en helaas net te horen gekregen dat ze om 7.30 komen leveren..... Dus niet uitslaoen helaas. En dan kunnen we eindelijk aan de babykamer beginnen. Die krijgt dus onze kamer en wij slapen dus vanaf maandag op t zolder. En nog dillemmas hier ook over kamer van dochterlief, ze ligt nu nog in der ledikantje, ze is net 2 geworden. Maar zal ze t al kunnen om in een groot bed te slapen? Ik weet t echt niet, dus nog veel om over na te denken.

Duim voor iedereen hier hoor! Hoop zo dat iedereen een baby mag hebben in 2015 :)

3. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mooie score, 3 follikels, hopelijk groeien ze allemaal door!!

Ik hoop dat ik de punctie overleef zoals ik hem beschrijf, maar wie weet valt het wel tegen... Maar eens moet de eerste keer zijn toch! Als het tegenvalt, dan vertel ik het jullie gewoon niet, haha. Anders durven jullie misschien wel nooit! Maar ik hoop dat het voor jullie niet nodig is!!

Ja, dat boek is goed hè, mijn schoonmoeder is op de helft, ze kan ook haast niet stoppen met lezen!

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    A y ik denk dat je t wel overleefd hoor :) je weet dat t voor een goed doel is en dat t moet.

Fab we gaan gelijk op :) al denk ik dat wij dinsdag of woemsdag iui hebben, hoop dinsdag want vrouwlief heeft nu vaste diensten van 7 tot 4 dus we meoten savonds en dat kan bij onze kliniek niet op weonsdag. Maja zo weer ovu testje doen en dan kijken hoe duidelijk ie vandaag is :). Heb er iig weer zin in :).

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nou alsof ik t aanvoelde, positieve ovulatietest :)
    morgenvroeg bellen voor afspraak voor savonds :) morgen dus weer op de wachtbank :)

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wauw, super goed Denanja! Hoe laat ben je aan de beurt? Lekker dat dat 's avonds kan! Kun je daarna lekker chillen op de bank!

7. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Ben even een paar dagen offline geweest, maar heb net alles teruggelezen:)
    Denanja: lijkt me idd dat ze je niet kunnen ontslaan als je zwanger bent. Maar als je een proeftijd hebt, kan het wel natuurlijk... lastig hoor! als je het vertelt voordat je tekent, kan dat gewaardeerd worden, maar dan neem je gevoelsmatig wel een risico..

Lws: sms moet ik het boek ook maar eens lezen..:) ik zit in het streekziekenhuis in Arnhem. Zij werken samen met utrecht, dus gebruiken dat lab.

Fab: ivf is idd 50/50, kan me voorstellen dat het raar voelt om spulletjes op te ruimen.. maar het feit dat je die spulletjes (en dus een kindje;)) al hebt, zou dat niet betekenen dat je ook een goede kans hebt binnen de ivf?

Amy: wauw, ik keek echt niet zo optimistisch naar de punctie uit! respect! maar het viel me (eerlijk!!) 100% mee. met alleen plaatselijke verdoving. het kan echt, t is gewoon heel persoonlijk..

Mya: tja die maand er tussen... ik kan er nog niet helemaal vrede mee hebben;) heb je hulp nodig bij het verzinnen van een naam? Is toch wel een van de leukste voorpretjes lijkt me, een mooie naam kiezen.. leuk hoor!

Ik heb woensdag weer een afspraak in het zh. Ik had wat vragen over onze afgelopen poging en over een hydrosalpinx die ze bij een kijkoperatie wel zagen maar bij een echo niet... Krijg nu een gynaecoloog te spreken ipv een fertiliteitsarts, misschien dat ik dan een wat duidelijker verhaal krijg. En ik wil toch ook weten waarom we deze cyclus niets mogen doen. Wil dat gewoon goed uitgelegd krijgen... T is nu zo'n standaard statistisch verhaaltje, wat misschien helemaal niet op ons van toepassing is. Dat voelt niet goed, misschien dat ik er na woensdag wel vrede mee kan hebben..
    Nu weer aan het werk, ben echt alle collega's aan het ontwijken met alle nieuwjaarswensen en vragen hoe het is... Daar kan ik even geen normaal antwoord op geven;)

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Half 7 vanavond mag ik weer amy. Ja op 4 dagen in de week kan je ook savonds terecht, echt fijn, nog nooit eerder gebruik van hoeven maken maar nu mn vrouw vaste uren heeft moet t wel. Hebben vanavond dezelfde arts als toen de miskraam vastgesteld werd, ben benieuwd of ze ons nog herkend.

nonie. Heb besloten dat k wel zie hoe en wat ga niks zeggen voor k getekend heb en idd even kijken naar de proeftijd. En is t deze keer raak, dan had t zo moeten zijn denk ik dan maar.

Fijn dat je woensdag weer een afspraak hebt. Je moet je idd goed voelen bij de beslissingen die ze voor je maken.

9. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Succes Denanja!! Laat dat leger met soldaten maar komen!

Goed zo Nonie! Super goed dat je nog een afspraak hebt gemaakt! Ik ben inderdaad benieuwd wat de motivatie is van een maand wachten...

10. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    hoe was je afspraak denanja??

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Goed :):):) 6.9miljoen soldaten :) lekker gelachen met de arts was gewoon gezellig haha

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hallo dames!

Allereerst natuurlijk een fijn 2015 gewenst.. Hopelijk een positief jaar voor jullie allemaal!

Ik ben even aan het bijlezen hoor na de vakantie. Was erg leuk en gezellig en het reizen is erg goed gegaan, mijn lieve dreumes heeft zich voorbeeldig gedragen :D Ook wel fijn om weer thuis te zijn.. Nu gaat het aftellen alweer beginnen naar de afspraken VK, verlof en uiteindelijk bevalling :) Moeten alleen nog zoveel doen! Maar komt vast goed :D

Fab wat balen dat je toch ongi bent geworden, stom zo lang overtijd en dan toch niet zwanger :(

Denanja fijn dat je testen zo goed waren, hopelijk snel de baan in the pocket! Nu de wachtweken weer in zie ik? Succes weer!

Nonie balen dat je zoveel last hebt gehad van de Ustrogestan.. Ik lees nu net verder dat je toch ongi bent geworden, wat ontzettend k*t voor je meid.. :( Ik zou dat lekker doen hoor, aan de zuip.. Soms heb je dat ff nodig, ff nergens meer aan denken.. Hebben jullie veel cryo's? Hoop echt dat het snel raak is voor jullie!

LWS haha die reactie van je man op dat boek, geweldig :D

Amy hier voor de punctie 's ochtends 2x500mg paracetamol moeten slikken en tijdens een infuus met verdoving.. Verder geen verdoving in de baarmoederwand. Maar dat beleid kan per ziekenhuis erg verschillen geloof ik.. Van mij mocht dat infuus in ieder geval wel een paar standjes hoger ;)

Mya ook alweer ver onderweg! Hier 22 weken nu.. Vind jij ook dat het sneller gaat als je al een kleintje hebt? Bij dochter hadden we alles al zowat klaar nu, kamertje, namen enz.. Nu eigenlijk nog niks :p

Hopelijk ben ik niemand vergeten! Ik lees vanaf nu weer mee :D

13. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    wat fijn denanja!!!

leo, ook een fijn 2015! waar ben je heen geweest op vakantie? ga je nu beginnen met een kamertje maken enzo? leuk hoor!
    wij hebben nog 3 cryo's, moet lukken zou je denken;)

Ik werk in het onderwijs en vanmiddag had ik een vergadering met mijn sectie. we komen natuurlijk allemaal net terug van vakantie, dus er moest wat bijgepraat worden. Daarbij is er net eentje terug van verlof, de ander gaat bijna en een derde is net oma geworden. hoop babypraat dus. Vlak voor de vakantie heb ik binnen de sectie verteld dat wij in het ivf-traject zitten. Nou, tijdens de vergadering waren de opmerkingen niet van de lucht! de vergadering kon niet te lang duren, want de een moest thuis n eigen baby knuffelen, de ander de baby van zn dochter, en de ander zei dat er helaas even geen baby was om te knuffelen maar dat ie toch naar huis wilde. er was een brief voor de sectieleider: of dat net zoiets was als een eileider?? haha..
    we deden een boekenrondje; iedereen gaf wat tips over boeken die hij gelezen had in de vakantie. toen we bij mij kwamen zei ik dat ik niets gelezen had. ' oh, jij hebt zeker de hele vakantie op je paard gezeten!' Toen heb ik maar heel duidelijk gezegd dat ik helaas ook niet in staat was om op mijn paard te zitten in mijn 'vakantie'. Van je collega's moet je het maar hebben blijkbaar:)

14. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Denanja, Net niet helemaal gelijk. ik mag vrijdag weer! Ik ga weer voor je duimen!!

@LWS ja mijn bms meten ze ook altijd en die ligt tot nu toe altijd keurig op schema qua dikte.

Ik mag vanavond weer de pregnyl injectie halen en vrijdagochtend de IUI. Nummer 5 alweer.... Maar...... Goed nieuws eindelijk heb ik twee eitjes. Althans daar leek het op. ik had er maandag een van 15 mm en een van 14. Daarna geen echo meer dus het blijft gissen maar de echoscopiste zei dat als de eenmaal boven de 13 ze ze meestal wel meegroeien. Dus dat geeft de burger moed :)

15. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Succes vrijdag Fab!!! Ik ga duimen!!!

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    2 eitjes datklinkt goed!!! Succes morgen!

17. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Wauw fab!! Zou mooi zijn! Ik ga ook duimen;)

18. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Fab, dt zijn goede berichten!!! 2 eitjes is dubbel kans, ik duim van harte mee. Hoe laat ben je morgen aan de beurt?

@denanja, weer een flink leger is ingezet...super! En fijn dat je kan lachen met arts...beter een soort ontspannen sfeer dan iets geforceerds terwijl je daar ligt toch?
    Dus ergens eind deze maand testen dan? (3de week januari?)

@Nonie, van je collega's moet je het inderdaad maar hebben. Wat een stomme opmerkingen zeg of ligt dat nou aan mij? Hele vakantie op een paard gezeten...pfffff...beetje respectloos als je het mij vraagt.
    Ze staan er waarschijnlijk totaal niet bij stil. Die moeten dus ook dat boek "Spuiten en snikken" maar eens lezen.
    Hoe gaat het verder met je? Heb je berusting in de komende maand even niks? Misschien wel even fijn, even energie opdoen en opladen voor de volgende poging. 3 cryos's lijkt me een mooie voorraad!!

@Leo, fijn dat je genoten hebt van vakantie! Trots op je kleine dame dat ze zich goed heeft gedragen :) Ook een teken dat ze zich beter voelt na het gluten-gebeuren.
    Nu op naar babykamer regelen en andere leuke dingen rondom de komst van Apie 2. Spannend en leuk!

@hier: we kabbelen rustig de dagen door. Druk op werk, en mijn telefoon die maandag zijn laatste adem uitblies. Gelukkig vanmiddag een nieuwe.
    Op de een of andere manier lukt het me om niet met huidige cyclus bezig te zijn. Geen idee op welke cd ik zit nu...maar ik merk wel aan afscheiding dat ik rondom eisprong zit. Dus ergens in mijn achterhoofd sluimert wel iets, maar doe er niks mee.
    Denk veel na over IVF...mocht het zover komen dat we die beslissing moeten nemen. Mijn man laat het bij mij. Ik ben niet meer 100% "tegen", maar voorlopig blijft de hoop dat het nuet nodig zal zijn...De tijd zal het leren!!

Een knuffel voor alle ladies hier! De een omdat ze hard hun best doen om een zwangerschap vol te maken, de ander omdat ze hard knokken voor de weg er naartoe. :)

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Nonie we zijn naar de VS geweest op vakantie, flinke reis dus, maar erg goed gegaan en was erg leuk :)

Fab succes met de nieuwe poging!

LWS hopelijk is IVF niet nodig voor jullie! En anders, de beslissing pas maken als het zo ver is.. Tenminste dat was altijd ons motto.. Je weet pas hoe je erin staat als je echt voor de keuze staat, daarvoor is het toch anders dan wanneer het echt zo ver is.. Maar hopelijk niet nodig om die beslissing te maken!

20. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nonie ik lees nu pas je post over je collega's, op de een of andere manier had ik die gemist. Maar idd wat lws zegt. Behoorlijk respectloos! En dat ook nog van mensen die precies zouden moeten weten hoe een kinderwens voelt. Als het nu een stelletje horken waren met de emotionele intelligentie van een ui, was het ook niet goed, maar zou je kunnen denken ach ze weten niet beter. Maar van mensen in het onderwijs, notabene zelf ouders mag je toch wel wat meer medeleven verwachten.

@lws thanks! Ik mocht me om 8.15 melden. Dus zit nu weer te wachten tot ik de jongens weer op mag halen.

Bedankt allemaal! Ik hoop dat twee eitjes idd meer kans geeft! Theoretisch gezien zou je denken van wel.

Hebben jullie trouwens ook al gemerkt dat je het woord kl.o.te niet mag gebruiken?? Dat merkte ik in een ander topic, hij maakt er automatisch rot van. Dus je mag niet zeggen dat je iets klote ( kl@te) vindt, maar soms is iets gewoon meer dan rot. Vreemd he?

Deel Deze Pagina