Haha ja dat mag wel. Heeeel gek. ( merken jullie al dat ik me verveel ) Dus als iemand weer ongesteld wordt mag je dat wel kut vinden maar niet kl.o.te. Eigenlijk ook wel weer logisch... Maar wat dan als het zaad van je man niet helemaal oke was. Dan mag je dat weer niet kl.o.te vinden maar kut is ook niet echt het juiste woord, en het is ook meer dan rot. ‪ Haha nou ik zal jullie niet verder vervelen met deze onzinnige bevindingen... Ik ga nog maar een blokje om of zo 😉
haha! f*ck mag ook niet merkte ik al eerder toen ik het had over een mindf*ck. dat wordt mindpiep. hihi. dat kut dan wel weer mag he? nou alle gilles de la tourette weer op een stokje lijkt mij idd ook dubbele kans fab, zou mooi zijn!! spannend weer nu he? lws, betekent het feit dat je je cyclusdetails niet precies weet dat je het los hebt kunnen laten? wat fijn! wij zeiden hier trouwens allebei dat we nooit aan ivf zouden beginnen. we hebben immers met zn tweetjes ook een mooi leven toch? een kindje zou iets fantastisch zijn, maar zonder zijn we nu ook gelukkig. dat was onze gedachtegang en toen bleek dat ivf de enige mogelijkheid was, hebben we geen seconde getwijfeld. Ik hoop het niet, maar mocht het nodig zijn, zullen we ook geen moment twijfelen om een tweede en derde (vierde, vijfde....) poging te doen. Doorgaan is volgens mij niet moeilijk... stoppen wel dus volgens mij heeft leo gelijk: je weet niet wat je beslist totdat je de keuze moet maken. en idd, hopelijk hoef je die keuze nooit te maken Wauw leo, dat moet een geweldige vakantie geweest zijn! gaaf! hier: ik heb mijn collega's gemaild, en van een enkeling wat excuses gekregen. dus we laten het weer gaan (trouwens, emotionele intelligentie van een ui gaat zeker wel op voor een aantal docenten hoor, nooit gemerkt vroeger? vooral bij de vakidioten die hun vak leuk vinden en de leerlingen bijzaak vinden, inlevingsvermogen 0,0? ) afgelopen woensdag heb ik een heel fijn gesprek gehad in het zh waarin me eindelijk rustig en duidelijk werd uitgelegd hoe alles is verlopen in onze eerste ivf-poging, waarom we een maand moeten wachten, hoe het verder allemaal gaat... heel fijn! voortaan ga ik altijd om deze arts vragen! bij onze vaste arts heb ik altijd het gevoel dat we op moeten schieten omdat de volgende staat te wachten zeg maar, en deze arts had alle antwoorden op mijn vragen al klaar, kwam nog met aanvullende info etc. een enorme geruststelling. daardoor lukt het me nu om me er even bij neer te leggen, maandje rust en weer opladen inderdaad! dus nu kan ik wel weer lekker veel op mn knollie rondhobbelen, krijgen mijn collega's toch nog een beetje gelijk
Haha Fab en Nonie, wat kunnen jullie toch leuk schrijven!!! Wat zei de arts van de wachtmaand dan Nonie? En heb je een eigen paard? Wat leuk!!! Soms mis ik het wel hoor, dat rijden!! Verstand op nul en lekker in galop! Alsof dat eventjes het enige is wat telt op dat moment!
Wat leuk dat jullie ook paardrijden of hebben gereden nonie en amy. Ik ook!!! Vanaf mijn 7de tot ik zwanger werd van mijn zoon. Nu eigenlijk te weinig tijd maar ik mis het soms wel. Al kan ik zo gaan rijden als ik wil. Mijn zus heeft 2 paarden. Vorig jaar nog wel een keer gedaan. Ik was echt zo'n paardenmeisje. In mijn vrije tijd altijd op de manege. Kon alleen maar oven paarden praten. 4 was zelfs mijn geluksgetal omdat een paard 4 benen heeft... Lekker logisch haha. Het heeft me nog nooit de loterij doen winnen en toe ik vorige maand op de 4de de iui had heeft dat ook niet geholpen. Dus ga maar eens een ander getal verzinnen...
Goed van je trouwens nonie dat je ze een mailtje hebt gestuurd. En idd je hebt gelijk nu ik zo terug denk zijn heel wat docenten ook gewoon horken... Fijn dat ze je alles goed hebben kunnen uitleggen in het zh! Het scheelt echt de een of de andere arts. Ik had vandaag voor het eerst een mannelijke gyn. Ondanks dat het me inmiddels niet meer zoveel doet vond ik het toch een beetje ongemakkelijk. Maar het was gelukkig een hele aardige man en ik was er zo weer overheen.
Haha fab lekker bezig met de woorden uittesten Nonie wat stom idd van je collega's.. Goed dat je er een mail over gestuurd hebt hoor! Fijn dat de andere arts alles wat beter uitgelegd heeft. Ik zou dan idd voortaan lekker bij die gaan als je daar een beter gevoel bij hebt!
Sow weer even bijgelezen . haha fab ik had de woorden nog niet getest ik ben een netjes meisje en zeg zulke woorden niet... bleeeehhh haha grapje . Maar ik zeg wel altijd chips ipv shit. Nonie wat goed dat je gemaild hebt!! En wat fijn dat deze arts nu wel de moeite nam om alles goed en duidelijk uit te leggen. Allemaal paardenmeisjes hier ik niet, ben een hockeymeisje haha al doe ik t sinds een jaar niet meer. Na t weekend alweer 1 wachtweek voorbij vandaag onze nieuwe auto opgehaald jeuuuujjjj.
Moest even bijlezen én bijkomen van al het woordentesten-spel haha! Maar ben het helemaal eens met dat het gek is dat köt wel mag en kleaute niet. Mindfuque, sjit, etc. Geen problemen mee, men mag best zijn/haar frustratie uiten. @Denanja, de nieuwe slee is binnen begrijp ik...al wat kilometers mee gemaakt? Nooit gedacht dat jij een hockeymeisje zou zijn! Je klinkt altijd zo nuchter en recht door zee. 1 wachtweek alweer voorbij, wat gaat het snel. Voel je iets vergelijkbaars met de vorige IUI die raak bleek? Ben zelf ook geen paardenmeisje, alhoewel ik paarden prachtige dieren vind. Maar niet om op te rijden of welke sport dan ook mee te doen. Ik was vroeger meer de honk-volley-basketbalster. @Leo, wat cool zeg de VS! Een rondreis gemaakt? Wij hebben dat 2 x gedaan, 1 x Florida-tour en 1 x een California/Nevada met alle parken enzo. Was fantastisch. En vind het nu helemaal super (nu ik weet waar je geweest bent) knap dat Apie 1 het zo goed heeft gedaan. De vliegtuigreis is al een uitdaging op zich met een dreumes! @Nonie, wat goed dat je de collega's gemaild hebt. En dan maar van 1 een excuus. Wat een helden zeg. Mensen weten zich gewoon geen houding te geven. Wat niet erg is, maar zeg dan gewoon van ''joh, ik weet dat je in IVF-traject zit, maar weet niet zo goed wat ik moet zeggen of vragen''. Dat lijkt me beter dan maar gevoelloze opmerkingen plaatsen. En fijn dat deze andere arts jullie vragen goed heeft kunnen beantwoorden! Hopelijk kunnen jullie voortaan bij hem terecht. Apart dat binnen 1 discipline de artsen zich zo verschillend opstellen jegens patienten. Je zou toch zeggen dat artsen ook communicatie-training krijgen enzo en je samen hetzelfde ''uitstraalt'' zeg maar. Dus niet dat de 1 op hete kolen zit, en de ander gewoon de vragen normaal beantwoord. @Fab, IUI verder goed gegaan? Alle jongens binnen? Hopelijk niet al te veel napijn/beursigheid? Was 4 echt je geluksgetal vroeger? Met oog op je forum-naam moet ik meteen denken aan de ''Fab Four'' oftewel de Beatles. Neuriede je tijdens het paardrijden dan steeds ''She loves you yeah yeah yeah''?? Haha. Misschien zijn straks alle 2 de eitjes raak en wordt er 1 een tweeling. Krijg je er 3 kids bij en heb je straks 4 kinderen! (oh jee, nu stop ik, mijn fantasie slaat ''op hol''!! hahaha)
Lws ik ben ook echt geen standaard hockey meisje, heb altijd bij clubs in dorpen gehockeyd dus niet bij de kak zeg maar . hier vanmorgen de laatste test gehad voor mn nieuwe baan, de medische keuring, en die heb ik gehaald yippie!!!!!! Nu dus afwachten wanneer ze bellen voor de rest van de info ik loop nu dus emt een grote smile rond jeuuj. heb net een bokkenpootjestaart gemaakt, staat nu op te stijven in de koelkast en dan morgen smullen . Ennuhik voel nog niks anders ofzo. Ik denk sat als k t weekend zuurbranden heb ďan zit t goed haha dat had ik vorige keer ook coool leo de vs. Willen wij heen als we 12.5 jaar getrouwd zijn oftewel over 12 jaar haha samen met de kinderen als die er dan zijn. hoe gaat t verder met de rest
Gefeliciteerd Denanja! Super tof, een nieuwe baan!! En hopelijk van het weekend zuurbranden!! Hier nog 4 avondjes spuitloos en dan begint het eindelijk weer!!
Gefeliciteerd Denanja!! Lekker hoor, ik ben benieuwd wanneer je mag beginnen. En de eerste wachtweek alweer om. Het spannendste gedeelte is weer aangebroken. LWS, ja de IUI is goed gegaan. Een opbrengst van 9mln soldaatjes en dat met twee eitjes moet goed komen zou je zeggen... De pijn viel mee gelukkig.Haha een tweeling, mijn man zou erin blijven denk ik. Ik zou het toch wel leuk vinden stiekem... Maar een drie of een vierling dan kun je me ook opvegen hoor Haha de fab four Jij nog lekker aan het anti-cy-klussen ? Geen geklus op gezette tijden?
Gefeliciteerd met je baan denanja! Hopelijk het begin van nog meer goed nieuws Wij zijn naar de VS geweest bij familie, dus geen rondreis ofzo, maar is ook lastig met een dreumes erbij, was erg gezellig
Jaaah tis nu officieel net mail gehad 1 maart beginnen bij mn nieuwe werkgever . fab gezellig zo samen op t wachtbankje he. Moet wel lukken met 2 eitjes zou je denken he. amy nog even en je mag weer, spannnend!!!
Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan Denanja!! En ja, eindelijk zeg! Na 5 maanden mogen we weer wat doen!!! Can't wait!!
Jeeuj amy eindelijk haha. pff net misselijk toch ga je dan stiekem denken misschien is t wel raak. Maar ik weet dat t dan te vroeg zou zijn wat te voelen. Krijg mn arbeidsvoorwaarden met de post dus eens kijken wat daar over zwangerschap gezegd word.
Help!!!! Zuurbranden vanaf vandaag... Had k vorige zwangerschap ook... Krijg nu dus nog meer hoop. Ook puistjes bleh... Nouka mn contract binnen gehad en staat niks over zwangerchap. 2 maanden proeftijd dus dat valt ook wel mee lan t dan wel verborgen houden dacht k zo. Maar hoe gaat t met de rest. K kan inmiddels niet wachten tot k mag testen. denk dat we 1 dag eerder testen, zondag dus omdat we dan samen wakker worden en we willen samen testen dusja dan is dat wel t makkelijkst.
Oh wat spannend Denanja!!!! Ik ga voor je duimen!! Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was van mijn zoon had ik ook net 2 weken een nieuwe baan. Ik heb het toen ook pas na mijn proeftijd verteld en de reacties waren superleuk. Dus het kan meevallen! Hier weinig nieuws. Wachtweek 1 zit er op en ik heb af en aan krampjes. Maar dat komt volgens mij door de pregnyl. Verder nog nergens last van. Ik hoop alleen wel dat mijn geduld weer niet zo op de proef wordt gesteld... Als ik dan toch negatief moet testen dan ook maar meteen ongesteld. Maar veeeeeeel liever natuurlijk nu eindelijk eens een positieve test! LWS hoe gaat het met jou?
@Denanja, spannend zeg bij jou! Zul je zien dat alles tegelijk komt...nieuwe baan en een kindje. Vind het bijzonder dat het zuurbranden zo opvallend is bij jou. Ben heel benieuwd, ga je morgen testen?? @Fab, bij jou ook de eerste wachtweek alweer voorbij...de tergende 2de week breekt aan...pfffff, zoveel mogelijk afleiding maar proberen te vinden, anders word je gillend gek! Maar met jouw 2 eitjes heb ik echt goede hoop! @Hier: drukke weken achter de rug, daarom weinig kunnen reageren. Collega met vakantie, dus lange dagen en overwerken, blegh. Maar gelukkig is ze a.s. maandag weer terug, dus dan hebben we weer wat meer lucht. (inderdaad, de afdeling waar ik werk kampt met onderbezetting, maar baasjelief wil er niemand bij...te duur :-S) Hoe dan ook...ik heb toch maar ff teruggekeken wanneer ik ongesteld werd..dat was 20 dec 2014. Nu dus cd 28. Mag aannemen dat de vruchtbare periode nu wel voorbij is...maar heb al wel een week gevoelige boobies en krampjes onderin. Nu dus afwachten wanneer ik weer ongesteld word...ben wel benieuwd na die gekke vorige cyclus van 24 dagen...