Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het LWS! Op mijn werk ook zo druk... En ben bang dat dat nog wel 2 maandjes aan houdt.

Voor jou toch ook weer spannend hoor! wie weet is het wel spontaan raak. ZOnder timen, zonder hormonen, zonder eendebekken ;)

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jaah dan zijn we met zn 3en tegelijk zwanger, dat zou leuk zijn!

ja is spannend hier pfff houd t niet meer uit haha gisyeren ook weer zuurbrsnden savonds na t eten gelukkig snachts niet meer.
    durf niet eerder te testen eigenlijk want vorige keer had k op mn nod een lichte streep dus weet niet ofk dan eerder wel iets zou zien. Hebben nog maar 1 test, maandag maar ff nieuwe halen.
    heb igg nog geen rugpijn. En zit onder de puistjes wat ik bij de vorige zwangerschap ook had.

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nou tet vanmorgen negtief :( laat de ongi dan maar snel jomen. Heb nog helemaal geen tekenen dat k ongi moet worden :( pff baal. Had er zo goed gevoel over.

4. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Denanja, ben net wakker en kijk meteen....
    Negatief?? Ik was volledig uitgegaan van positief vanwege het zuurbranden en de puistjes..
    Maar ging het de vorige ook niet zo? Je vrouw zei toen dat test alsnog positief was toen ze later in de badkamer ging kijken? (of heb je nu meteen een digi van CB gedaan?)

Sterkte meis...laat de rode heks dan idd maar meteen komen dan kun je door...

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nee toen deden we een sensitest nu kruitvat maar we hebben net nog gekeken en is echt negatief. Geen bloed geeft moed maar heb eigenlijk echt geen hoop meer.
    Ja ik dacht ook echt zwanger te zijn hoor voelde me precies zoals vorige keer alleen minder misselijk.

nouja kan er wel meteen een positieve draai aangeven want kan nu eel mn opleiding bij prorail afmaken :) hoef niet stiekem te doen en 2 maanden extra te zwijgen enz. Dat geeft wel een beetje rust. Nouja op naar volgende ronde

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Denanja, dikke digiknuff!! Dit had ik niet verwacht zeg!

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ik ook niet amy :(.
    Nog geen bloed.
    denk dat t vanacht komt maar hoop t niet slaap al 3 dagen slecht lig de halve nacht wakker :(

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    He verdorie meis! Echt niet tof!! :(

Misschien even een wijntje vanavond voor het slapen gaan?

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nou zolang t nog niet helemaal zeker is doe k dat niet alhoewel... miss toch maar wel ja

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nou vanmorgen in t doorgebroken hoor... nu dus officieel op naar de volgende ronde.
    volgende week lekker midweekje center parcs :) zijn we aan toe! en als we terug zijn alweer aan de ovulatie testen daar kijk ik nu alweer naar uit haha

en als mn ei weer op maandag is mag ik testen op mn verjaardag! dat zou een leuk kado zijn!

hoe gaat t verder met de dames???

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Balen hoor denanja.. Lekker even er tussenuit! Alvast succes voor de volgende ronde!

12. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Echt balen Denanja! :( Maar wel duidelijkheid, is ook wel weer fijn om te weten... Wat heerlijk zeg, een weekje ertussen uit! Mag Binky mee? Super leuk cadeau! Gun het jullie zo ontzettend!

Hier bezig met de decapeptyl. Gaat tot nu toe prima, al deed het gisteren wel echt zeer, misschien in een ader geprikt ofzo... Nja, maakt niet uit...

Ik begin weer even een NOD lijstje, oke?!? Vullen jullie aan?

13. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    LEDEN:
    Amy1987: 27 jaar / IVF

AFSPRAKEN:
    Amy1987: 25 januari / uitgangsecho start IVF 1

NOD:
    Amy1987 : ??

ZWANGER:

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    LEDEN:
    Amy1987: 27 jaar / IVF
    Denanja: 27 jaar / iui

AFSPRAKEN:
    Amy1987: 25 januari / uitgangsecho start IVF 1
    Denanja: 2 februari / iui 10?

NOD:
    Amy1987 : ??
    Denanja: 16 februari? (Mn verjaardag)

ZWANGER:

15. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @denanja, ben nog steeds verbaasd dat deze Iui niet gelukt is zeg...Maar goed, jouw lichaam is zo strak als een Zwitsers uurwerk dus "gelukkig" is t nu doorgebroken en kunnen jullie verder.
    Lekker een weekje weg..heerlijk! Waar gaan jullie heen?

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Haha klopt lws daarom ga k volgende x ook gewoon niet meer eerder testen dan nod. Ook na de miskraam is mn cyclus goed gebleven daar ben k wel blij om :).
    We gaan naar center parcs heijderbos met binky :).
    Mn vrouw heeft t super druk op werk dus wel goed voor haar ff eruit. Ik mag onder mn opleiding geen vakantie ongeveer 9 mnd dus, maar weekendjes kan nog wel dus dan maar dat vaak doen.

feb. Staat bij ons ook vol met leuke uitjes alle weekenden zijn al bezet druk maar leuk :).

17. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Ik mag vanaf morgen/donderdag ook mee kletsen met jullie!!!

succes allemaal voor jullie!!!

liefs

18. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Denanja, leuk dat Binky mee mag! Die gaat daar wel uit zijn hondendakje in al die bossen.
    Wij waren vorig jaar een weekje in de Limburgse Peel (is daar vlakbij). Was ook super.

@Unbelieveblee (ik ga je afkorten naar UB haha): welkom!
    Wat heftig van je miskraam zeg, zo te lezen in de handtekening.
    Hopelijk over een paar weken goed nieuws!!

19. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Ja het was erg heftig. hebben ons vlindertje begraven in de tuin in een pot. heb er vandaag een vlinder op rots opgelegd dat het nu de tijd is om plek te makrn voor een nieuw wondertje die blijft zitten in mn buikje :). ik ben wel van die symbolische dingetjes hihi!

Liefs xxx

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ub. Wij zijn ook van de symbolische dingen. Hebben een kerstbal met sterretjes erop gekregen met kerst van mn schoonmoeder en van mn vrouw heb k een armband met een schakel van vergeet me nietjes gekregen... voor ukkie...

Deel Deze Pagina