Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Lief dat je t vraagt fab.
    hier alles goed zijn nog lekker in center parcs :) heeeerlijk.
    al leek t gisteren net of k zwanger was, misselijk!!! Maja teveel alcohol door elkaar
    denk k haha. Ja neem t er nu goed van hier, en nee ben geen alcolist haha. Vrijdag als we terug zijn smiddags weer beginnen met ovulatietesten, de 2 weken gaan snel voorbij zo met vakantie dat is wel lekker :).

hoop dat je zoontje snel beter is want dat is voor iedereen niet leuk zo! Zielig schaap.

amy en lws spannend 3 feb ben benieuwd.

2. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Denanja, geen alcoholist zeg je?? Toch komt jouw alcohol-consumptie verdacht vaak naar voren haha ;)
    Goed te horen dat je je vermaakt in Center Parcs, even lekker relaxen en de tijd gaat ook nog eens snel!

@Fab, je arme kereltje zo ziek...jeetje wat vervelend. Dan ben je zelf ook helemaal brak na zo'n nacht. Goed dat hij in ieder geval wel drinkt. Aquarius is inderdaad goed alternatief. Veel mineralen.
    Hij kon ook niet naar school natuurlijk. Ik las van de week al op het nieuws dat de griep aan een soort tweede opmars bezig is. Veel mensen hebben het te pakken en dan m.n. ouderen en jonge kinderen. Ik moet afkloppen, mijn dochter is alleen verkouden geweest met een vervelende vastzittende hoest. Het laatste is nu bijna weg en de verkoudheid zeurt nog wat, maar dat kost geen nachtrust gelukkig.
    Hopelijk is je grote man snel er boven op! (en blijf jij gespaard!)
    Succes alvast voor vrijdag, ben benieuwd!!

3. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Nou, die tweede griepgolf merken we hier ook goed! Ik ben de hele week al op de been gehouden door mijn kleine roze ibu-vriendjes en nu is manlief aan de beurt... Oh en mijn klassen zijn geregeld halfleeg door alle zieke leerlingen:)

4. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha roze ibu-vriendjes! Die dingen doen wonderen als het moet.
    In combinatie met een Finimal versterkt het (elkaars) werking nog een beetje extra.

Hoe gaat het met je Nonie? Wat is de planning voor de komende tijd?

@Fab: hoe was de FM vandaag? Of moet je nog?

5. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Die combi is nog beter idd!
    Hier gaat t wel goed, nieuwe cyclus is begonnen dus over een week weer naar het zh en mn cyclus gaan monitoren... Hopelijk over een week of twee weer een tp:)

6. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Denanja, lekker hoor! Even er tussen uit, weg van al het "gedoe":)

@LWS Alles was goed met de fm. Veel kleine eitjes maar toch 1 die de 11 cm al voorbij was. Dus zondag weer terug.

Met mijn kleine man gaat het gelukkig een stuk beter, maar ik heb hem nog wel thuis gehouden. Hij eet nog nauwelijks, en hangt toch nog veel op de bank. Op een halve boterham en een halve banaan over de hele dag ga ik hem nog niet naar school laten gaan...

Nu was ik gisteravond zelf aan de beurt :(. De hele dag al misselijk en 's avonds kwam het er toch uit... Daar hielp geen ibu-tje of finimal meer tegen.... Maar gelukkig luchtte het aardig op en heb ik toch redelijk geslapen. Ik zag mezelf alweer de hele nacht de wc-pot omarmen, maar gelukkig was dat niet zo. Nog wel een beetje brak vandaag, maar hopelijk blijft het daarbij.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Oww fab fijn dat t bij die ene avond gebleven is.

Nonie balen dat ze daar allemaal ziek zijn.
    Hier merken we er gelukkig niks van :)

Weer lekker thuis en bedacht me dat k vandaag alweer oo dag 12 zit ipv 10 wat vorige cyclus was. Dus test gedaan en was goed opweg om posiief te worden dus ik denk dat we morgen een positieve test hebben. en dan zondag iui, volgens mij doen ze bij onze kliniek de zondag ochtend iui denk dat k straks nog even een test doe en dan morgen even bellen/mailen.

8. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is weer snel gegaan Denanja! Ik ben benieuwd!

9. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Nonie, dat gaat evengoed best snel als je over twee weken alweer een TP zou kunnen krijgen! En dan gaan de wachtweken weer in.

@Fab, morgen weer FM. Groei zit er goed aan te komen bij sowieso 1 follikel. Hopelijk worden het er weer twee! Wat is nu ook weer je dosering qua prikken?
    Je ventje nog steeds niet helemaal de oude. Arm schaap. Op een half bammetje en een half stuk fruit zou ik hem zeker niet naar school laten gaan. Dit weekend nog even goed aansterken en misschien kan ie maandag voorzichtig starten. Beterschap voor de kamikaze-piloot!

@Denanja, ook bij jou schiet het op. Ben benieuwd of de test vandaag positief is! Meestal kun je het wel goed voorspellen/inschatten, dus met een beetje geluk maandag of dinsdag IUI?

10. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je LWS!
    Hij begint zich echt te vervelen nu, dus dat is een goed teken. Maar inderdaad nog wel even aansterken. Hij heeft gisteren voor het eerst weer een prakkie op, maar zat na 4 happen vol. Maar ik moet zeggen dat ik na mijn avontuur van donderdagavond ook nog geen trek heb. Dus het zal er wel bij horen. Hij is wel al bijna een kilo afgevallen, best veel voor zo'n klein mannetje.

Ik spuit 100iu Puregon. De echoscopiste zegt steeds dat dat een flinke hoeveelheid is waardoor ze me meer dan normaal in de gaten houden. Nu moet ik ook al weer zondag terug. Maar het is maar net welke gyn er naar kijkt geloof ik, want vorige maand met dezelfde hoeveelheid, met meer eitjes die ook al de 12 voorbij waren mocht ik 3 dagen wegblijven omdat ze het over het weekend wilden tillen. Snap jij het nog?

Maar ik vind de zondag wel prima, hoef ik tenminste niet weer onder werktijd.

Hoe gaat het met jou? Voel je al iets? Misselijk,moe?

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Lws, als ie vandaag positief is dan morgen iui. Maar ik twijfel klein betje, heb nog niet veel last van slijm namelijk, dus maandag zou ook kunnen dan word t maandag avknd.

12. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah als hij begint te vervelen zit er verbetering in de lucht! Goed zo.
    Oh ja, jij zat op 100 eenheden..dat is waar ook.
    Raar inderdaad hoe verschillend de gynaecologen daar naar kijken.
    Maar het lijkt me beter om een keer extra te komen dan dat je de eisprong onverhoopt zou missen. Dat overkwam mij de vorige keer...zou zonde zijn.

Hoe laat moet je morgen?

Voel nog helemaal niks! Niet misselijk of extreem moe. Als we gaan slapen ben ik wel snel vertrokken maar ik zit niet om 20:00 uur op de bank te knikkebollen ofzo.
    Borsten zijn wel wat groter/voller maar niet pijnlijk.
    Dus als ik niet beter zou weten.....Kan ook niet wachten tot 3-2...dan is er wat meer zekerheid.

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Lws wat fijn zou je zeggen dat je geen klachten hebt, aan de andere kant is t wel rustgevend als je wel klachten zou hebben. Nog even volhouden het is bijna 3-2 :).

Hier net een ovu test gedaan en hij lijkt wel iets lichter als die van gisteren. Maja voel wel al wat meer slijm dus denk dat t dan maamdag iui word zoals k al voorspeld had :) heb er zin in haha zit toch liever op de wachtbank dan dat ik wacht op mn ei haha.

ben benieuwd morgen fab. Wel leuk, wij lopen altijd bijna gelijk :)

14. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nonie, wat fijn dat je over twee weken weer een terugplaatsing mag krijgen!

LWS, nog 3 nachtjes voor onze echo's, maar jij een super mooie! En mijne omdat het uiteindelijk ook zo'n mooie moet worden!!

Fab, jij morgen FM toch? Succes alvast! Hopelijk is je ei groot genoeg!

Denanja, succes maandag!

15. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    LEDEN:
    Amy1987: 27 jaar / IVF
    Denanja: 27 jaar / IUI
    Fab: 36 jaar / IUI
    LittleWoodstock: 38 jaar / IUI

AFSPRAKEN:
    Denanja: 2 februari / IUI 10?
    Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1
    LittleWoodstock: 3 februari eerste echo (6w3d)
    Fab: 30 jan. FM ( IUI6)

NOD:
    Denanja: 16 februari? (M'n verjaardag)
    Amy1987 : ??

ZWANGER:
    LittleWoodstock : uitgerekend 26 september 2015

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    @nonie, zet jij jezelf ook op het lijstje?

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    LEDEN:
    Amy1987: 27 jaar / IVF
    Denanja: 27 jaar / IUI
    Fab: 36 jaar / IUI
    LittleWoodstock: 38 jaar / IUI

AFSPRAKEN:
    Denanja: 3 februari / IUI 10
    Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1
    LittleWoodstock: 3 februari eerste echo (6w3d)
    Fab: 30 jan. FM ( IUI6)

NOD:
    Denanja: 17 februari
    Amy1987 : ??

ZWANGER:
    LittleWoodstock : uitgerekend 26 september 2015

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Dames omdat jullie 3 feb. Een afspraak heb doe ik dat ook maar.hoor ik er ook bij :p

nee ik baal eeze keer dat mn cyclus eens een keer niet optijd is :( baal baal baal. Zit nu op dag 14 en normaal zou ik vandaag mn iui hebben :( maar helaas hij is nog niet eens positief, voel wel vanalles en ook meer sljjm dus denk morgen dan positief.

Fab hoe ging t bij jou? Haal je me in nu? ;)

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Druk dagje dinsdag met alle afspraken!

Ja Fab, hoe was je FM?

20. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Fab, hoe was je FM gisteren? Eitjes goed gegroeid?
    En hoe gaat het met je kleine man?

@Amy, inderdaad een druk dagje morgen voor een aantal!
    Ben heel benieuwd naar jouw echo! Want dat is inderdaad nog even de tussenstop naar de écht mooie echo :)

@Denanja, is de ovu-test inmiddels positief?

Deel Deze Pagina