Nee wel echtbijna nu en net slijm prop. Ga om 4u nog keer testen en bellen voor een afspraak woensdagochtend. Kies ervoor om vanmiddag al te bellen omdat we echt alleen woensdag in de ochtend kunnen of in de avond dus ga eind van de dag bellen. Heb streepjes test gedaan en ga dan vanmiddag ook clear blue doen. spannend morgen amy en lws!!! Ben benieuwd naar beide!!
LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Denanja: 27 jaar / IUI Fab: 36 jaar / IUI LittleWoodstock: 38 jaar / IUI AFSPRAKEN: Denanja: 4 februari / IUI 10 Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1 LittleWoodstock: 3 februari eerste echo (6w3d) Fab: 1 feb. FM ( IUI6) NOD: Denanja: 18 februari Amy1987 : ?? ZWANGER: LittleWoodstock : uitgerekend 26 september 2015
Kun je morgen terecht Denanja? LWS, succes morgen!! Super leuk!! En ik ga morgen ook natuurlijk... eitjes kijken! Hopelijk is het vroeg Pasen en zijn het er lekker veel!
Jaaah amy hopelijk is t een pasen met veel eitjes!. de kliniek was niet meer bereikbaar dus heb gemaild en of ik bel ze morgen vroeg om 8u meteen of ze bellen mij denk k dus dat komt goed. Heb zoiezo woensdagochtend een afspraak staan maar ga toch voor de dinsdag.
Je hebt gelijk! Beter te vroeg dan dat je ei straks weg is! Heel veel succes morgen! Fijne avond ladies!!
Ik teken ervoor dat we straks allemaal zwanger zijn met Pasen...lijkt me een mooi streven @Denanja, succes morgen bij IUI10! Ik ga er vanuit dat je morgen gewoon terecht kan. @Amy, jij ook succes met eitjes kijken en tellen! Hopelijk een mooi resultaat! Ik zal laten weten hoe het morgen ging...ben pas rond 15:00 uur aan de beurt. Pfffff spannend! Heb het gevoel alsof ik aan de vooravond van eem belangrijk examen ofzo sta dat ik niet mag verknallen. Fijne avond allemaal!
Hallo iedereen, Littlewoodstock, hoop zo dat je een mooie echo hebt, spannend he, ik had dan een echo met 7 weken en 2 dagen, dan moet er hartje zijn. Bij jou is t misschien nog te vroeg voor een kloppend hartje, maar hoop t zo voor je! Heel veel succes en ik duim mee Drukke dag voor de meeste morgen, duim voor goede echo,s en iuis!
Thanks Mya voor je lieve reactie! Ik hoop ook dat het een mooie echo wordt. Werd vanmorgen wakker met een rotgevoel...dat het niet goed zou zijn. Het feit dat ik me totaal niet zwanger voel helpt dan ook niet echt. Ben echt zenuwachtig nu de dag is aangebroken dat we zekerheid gaan krijgen. Nog een paar uur volhouden. En ik heb ook spanning voor Betty Barclay en haar laatste poging, ik hoop het echt ZO erg voor haar, het is ze zó gegund. (@Mya, hoe gaat het verder met jou en je zwangerschap?) Succes allemaal vandaag met de echo's en IUI's! Ik wil Paasbaby's!
Ik heb ook super slecht geslapen LWS. Hoort er denk ik bij... nog 4 uurtjes en wat minuutjes wachten... denk aan jou!!!!
Ben net terug van de echo, ben nu op kantoor. 14 stuks!!! Ben super happy! Donderdag weer terug voor een echo en dan waarschijnlijk zaterdag of zondag de punctie! rechts: 1x 10 mm, 1x 16 mm en 1x 14 mm links: 1x 20 mm, 2x 17 mm, 2x 15 mm, 2x 14 mm en 3x 12 mm
Nog een keer super goed amy!!!! Lws super veel succes vandaag, t gaat helemaal goed komen!!! Hier vanmiddag 15.55 aan de beurt loop inmiddels leeg kwa slijm dus perfecte timing haha. en ja lws ik lees t topic van bb ook stil mee... echt super spannned voor dr! Ga meteen even lezen haha.
WOW Amy, 14 stuks!!! Mooi aantal hoor, goed gebroed! In het weekend dus dan al de punctie. Wat gaat het dan snel ineens! Laten we er een mooie hattrick van maken...Amy is de eerste met goed nieuws, hopelijk kom ik er over een paar uur bij, en kan Denanja hem inkoppen als derde om 16:00 uur. (moet hard lachen om je leegloop! Als je buik een winkel was stond er een affiche: ''Eisprong! Eisprong! Alles moet leeg!!'' hahaha) Ja het is reuze spannend voor BB, iedereen die meeleeft voelt ook spanning, maar het zal in het niet vallen bij wat zij en haar man doormaken nu. Het wordt alles of niets. Maar vind het mooi om te lezen hoe iedereen meeleeft, ook stille meelezers die even een hart onder de riem komen steken. Het geeft aan hoe haar topic leeft op ZP.
Wow, dat is een goede score Amy! Hopelijk voor de rest van de dames ook goed nieuws vandaag! En inderdaad ook voor BB.. Dat is helemaal spannend..
Net terug van echo.... Wel vruchtzakje te zien maar verder niks...grootte van vruchtzakje kwam overeen met een termijn van 5 weken ipv ruim 6 dus de arts heeft er een hard hoofd in. Over twee weken terugkomen (17-2 om 11:50 uur). Dan kan er of een wonder zijn gebeurd en toch een vruchtje, of het is niet gegroeid en dan is het foute boel. In het laatste geval gaan we overleggen over eventueel pillen en/of currettage. Niet het nieuws dus waar ik op gehoopt had, maar gek genoeg ben ik niet eens megaverdrietig ofzo, ik had al zo'n onderbuikgevoel. Succes Denanja zo met IUI10!
Dat meen je niet LWS! Ik weet serieus even niet wat ik meer moet zeggen dan heel veel sterkte! Ook echt bizar dat je het gevoel al had dat het niet klopte en dat dat dan ook nog waar blijkt te zijn zeg... Ik duim voor een wonder! Ik vind het echt heel triest, dit nieuws
Lief Amy....ik voel me een beetje raar... kan het niet echt omschrijven. Niet verdrietig, maar tegelijktijd het gevoel van '' er kan nog van alles gebeuren''. De arts zei nog dat het zomaar kan dat we de uitzondering zijn op de regel. Hebben de soldaten van mijn man lang overleefd? Heeft de innesteling wat langer geduurd? Zoiets kan 6 tot 12 dagen duren...zul je zien dat wij net in de laatste categorie vallen. Hoeveel mensen zijn er nou precies gemiddeld? Stel de bevruchting vond plaats op 3 januari, en de innesteling duurde langer, dan zou ik pas HCG aan zijn gaan maken rond 13-14 januari ofzo. Tja, dan zou de termijn wel kunnen kloppen met wat we zojuist gezien hebben. We gaan het beleven over twee weken. Wel rot hoor, twee weken duurt nog lang. En we kunnen ook niks in die tijd. Alleen maar wachten. Zolang ik geen bloed verlies of krampen heb probeer ik hoopvol te zijn. Lees veel verhalen over lege vruchtzakjes die twee weken later gewoon gevuld bleken. Duimen maar! PS: ondertussen bij BB nog geen nieuws....
K kan niet reageren schoonvader komt net doe t zo. Iig kut nieuws lws balen. hier 1 miljoen zaad ook niet echt veel helaas