Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig weer een nachtje doorstaan voor de kat! Eet en drinkt hij nog wel?

We zijn onderweg naar Amsterdam! Half 9 moeten we ons melden!

2. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaa Amy spannend!!!! Ik duim dat alles goed gaat!
    Wanneer horen jullie hoeveel bevruchtingen er zijn? En ze kijken denk ik ook eerst naar de kwaliteit van de geprikte eitjes toch? Zet m op meis!!

Lieve meiden, dinsdag zal alleen bevestiging worden van wat ik merk/voel en nu ook op testje zie. HCG loopt terug. Doe net een testje en streepje is dunner en lichter dan een paar dagen geleden. Zeker niet meer de knallers die het waren.
    Jammer genoeg heb ik volgende week nergens gelegenheid om de boel met medicatie op te gaan wekken..
    Doe dat het liefst als ik vrij ben en dat is niet eerder dan 15-feb. Dus tot die tijd nog wachten...tenzij het vanzelf op gang komt.
    Pffff een windei...hebben wij weer. Heb gelezen dat kans op herhaling groter is als je dit een keer gehad hebt maar gelukkig is de kans op normale zwangerschap altijd nog veel groter.

@Fab, bijzonder verhaal over je kat. Is dus wel een vechter als hij al 8 jaar is geworden met een hartafwijking. Heet ie daarom ook Tyson? (moest aan de bokser Mike Tyson denken).
    Sterkte de komende tijd, hopelijk kunnen de medicijnen nog iets onderdrukken.

@Mya, ja vind Savannah echt een leuke naam! :)
    Onze dochter heet Loïs :)

3. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend amy!! Je zal het nu inmiddels achter de rug hebben. Ben benieuwd hoe het is gegaan! De kat drinkt en eet goed. Hij speelt ook gewoon. Tussendoor is er weinig aan de hand. Daarom wil ik me er ook nog niet bij neerleggen. Als hij overduidelijk leed dan was de beslissing een stuk eenvoudiger.

Balen zeg lws... Ik blijf hopen op een wonder maar als de testjes teruglopen...:(

Ik heb net weer 12 mln ( na bewerking en beweeglijk) soldaatjes laten insemineren.
    Eispromg heb ik in de wachtkamer weer overduidelijk gevoeld. Dus timing kon niet beter! Nu duimen

4. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hi ladies. Punctie zelf wordt geen hobby van me, maar het was inderdaad wel goed te doen! Voel me nu echt prima, zit lekker op de bank met mn benen languit! Er zijn tien eitjes gevonden. Ik mag dinsdagochtend tussen 09:00 en 09:30 bellen of er een embryo is en als dat zo is, dan plaatsen ze die dinsdagmiddag terug! Al met al ben ik happy de peppy!!!

5. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Amy, wat een goed score! Daar zou toch op zijn minst 1 embryo uit moeten komen! Maar we hopen natuurlijk op nog meer. Nu dus wachten tot dinsdag , dat lijkt me nog spannender dan de wachtweken....
    Dus je vond het te doen? Ik hoop voor je dat het niet nog een keer hoeft. Dat je dinsdag een tp hebt en dat er een mooi gezond kindje uit voort komt! Fingers crossed

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, op het moment zelf vond ik het echt niet tof en heb ik wel een traantje gelaten, maar voel me nu echt prima! Spannend hè! Gelukkig is het al snel dinsdagochtend! 12 miljoen soldaten klinkt opperbest!! En dat is dan zeker wel een perfecte timing zeg, wauwww!! Ik ga duimen voor je!!!!

7. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hoi allemaal, ik meld me graag hier ook even aan :D Ik zit nu in mijn MMM-wachtweken en ben nog nooit zo ver gekomen. Zo spannend!

Amy, ik ben blij dat je het doorstaan hebt; rustig aan doen vandaag :) en warme voeten houden!

Fab; wow 12 mio! Te gek ook dat je de eisprong voelde, duimen duimen nu :D

Liefs,
    Unicornbaby

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heb m'n super dikke sokken nog aan en sloffen, en verwarming lekker op 21. Vriendlief ligt een dutje te doen, haha en ik zit hier nog op de bank. Morfine en valium doen gewoon niet zoveel met me, hihi... Wat kreeg jij allemaal in DD voor de punctie? Of doen ze daar wel roesjes?

9. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Unicorn! Jee wat een verhaal in je onderschrift! En wat fijn dat je nu toch in aanmerking komt voor IVF. Wat is er veranderd dat ze het advies veranderd hebben? Lijkt me heel heftig als je te horen krijgt dat de enige optie adoptie is....
    Ik voel altijd mijn eisprong, en goed ook :( . Ik loop soms dagen krom van de pijn. Maar ik weer in ieder geval wel altijd of de timing goed was en dat is ook wel weer prettig, al haalt het tot nu toe niets uit....

Dat maakt mij meteen meer bang voor de punctie... Mijn eierstokken doen al zo zeer als er 1 ei springt. Laat staan 10.... En dan gaat ze ook nog met een naald erin... Geen fijn idee, maar ik heb het er voor over hoor. Maar ik hoop toch meer dan ooit dat deze laatste IUI raak is....

Wat is dat met de warme voeten? Een bakerpraatje of is dat serieus advies?

Amy, hoe gaat het nu? Nergens last van? Ik begreep dat je wel pijnstilling kreeg? Zijn er ziekenhuizen die een roesje doen?

LWS, jou dochter heeft ook een leuke naam! Die had ik op mijn lijstje staan voor als het een meisje werd. Uiteindelijk hebben we daar nooit een definitieve keus voor gemaakt omdat we wisten dat het een jongen werd. Maar hij stond in de top 3 :)

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ahhh lws dat is echt balen zeg :(.
    Ik heb idd medicijnen gehad, cytotec ofzoiets. Oftewel ween opwekkers. Moet je vahinaal inbrengen, heb 4uur lang hele erge pijnen gehad, krampen die helemaal door gingen naar mn rug heb toen veel tijd doorgebracht op de wc. Maar na die 4u was t ook helemaal ober. Heb toen een kleine week gebloed maar niet heel erg. Sommige bloeden super veel maar ik verwachte super veel maar kwam niet zo heel veel. Ik zoj t zo weer doen, ik hou niet van wachten.

Fab mn nod is pas 17 feb. Vandaag steken geboeld links onderin, denk ook links mneisprong gehad te hebben dus hoop dat er dasrbinnen vanalles bezig is :). Maar met maar 1 miljoen reken k nergens op.

welkom nieuwe meiden :)

11. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Littlewoodstock, jouw dochter heeft ook een mooie naam hoor, voor ons was deze naam helemaal geen optie, vrienden van ons hebben namelijk een dochter van nu bijna 7 jaar met deze naam. Dat testjes terug lopen is idd geen goed teken meis. Maar ik weet uit ervaring helaas dat super hoge hcg waarde ook niks zegt.

Amy, wat fijn dat er 10 eicellen zijn gevonden, dinsdag dus zeer waarschijnlijk een tp, ik duim mee voor mooie embryos.

Fab, hopenlijk wordt een punctie je bespaard en is t nu gewoon raak!

En na tp idd warme voeten proberen te houden! Ik deed nog veel meer gekke dingen, maar goed of t werkt weet je nooit. Gelukkig is t nu 2 x goed gelukt bij mij, dus als we ooit nog voor een derde willen proberen, doe ik t zeker weer zo :)

Weet even niet meer wie t vroeg, maar kwaaltjes beginnen met de dag toe te nemen, als ik 1 dag werk, kan ik de volgende dag amper lopen, dus werk nu nog maar 2 dagen, gelukkig heb ik wat dat betreft een top werkgeefster, zodra ik volledige ziektwet in wil, dan kan dat. Vanaf aanstaande dinsdag sta ik volledig boventallig, ben dan voor 75% ziekgemeld, zo kan ik mijn invalster inwerken, die nog niet zoveel ervaring met babys hebt, ik kan dan vaak rusten tussendoor, dus hoop zo dat ik t nog tot 12 maart volhoudt, dat zou officiele verlofdatum zijn :).

12. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @mya bedankt voor je reactie en wat gaaf dat je nu een zoontje verwacht na je dochtertje .. geeft mij heel veel hoop ... er is nog geen diagnose gegeven hoor ... maar als ik logisch na denk .. Zou het voor mij geen shock meer zijn dit te horen .... wel balen dat wel maarja is nog niet het einde. We blijven positief

13. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @amy wauw wat spannend !!! Fijn dat de punctie te doen was en hopelijk is het niet meer nodig :) nu duimen voor jullie voor dinsdag !

14. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Thanks Jezz!

15. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met de kat ?

@fab voor jullie ook spannend!!!! Duimduimduim

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat voor een gekke dingen deed je dan?

Fijn dat je werkgeefster het begrijpt en je de ruimte geeft! Ik ben nu ook nog voor een gedeelte ziekgemeld, maar de arbo begon de laatste keer wel moeilijk te doen. Ze vond IVF geen reden voor langdurig ziekmelden. Zal eens even vragen of zij het zelf zou willen ondergaan! Ik moet volgende week dinsdag weer, de 17e. Zie er echt tegenop.

17. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Bedankt meiden voor jullie welkom :D

Amy, hoe gaat het vandaag met je?

Fab; ja was idd heel heftig en ik kon het niet loslaten dat we niet eens in aanmerking zouden komen voor IVF. Nu begin ik te denken dat ze hun cijfers niet negatief wilden laten beinvloeden? Ik kan het anders echt niet verklaren. DD heeft er bizar veel vertrouwen in. Als ik begin over 2 tp voor meer kans zeggen ze 'waarom? je komt maar terug voor je 2e kindje wanneer je wilt'.. ehhh.. serieus?

Ik weet niet of het hebben van warme voeten een bakerpraatje is of serieus, maar het schijnt vanuit de Chinese medische wereld te komen. Warme ingewanden/ warme voeten zorgen voor een warme baarmoeder en dat zorgt weer voor een goed klimaat voor een embryo. Tja.. baad het niet schaad het niet zeg ik dan maar haha

Hopelijk wordt de punctie je bespaard en lukt deze iui gewoon!

DD doet trouwens een roesje! In NL doet geen een zkh volgens mij dat.

Mya; fijn dat je werkgeefster begrip heeft!
    Amy; jammer dat dit bij jou iets minder is :-/ Ik ben helemaal niet ziekgemeld en heb gewoon vrije dagen opgenomen. Ik had geen zin in vragen of iets uit moeten leggen... mijn dagen zijn er wel hard doorheen gegaan.

Hier alles oké, behalve dat ik helemaal gek word van niks doen.. en wachten.. dus ik ben maar aan het bakken geslagen. Inmiddels al citroencake, brownies en koekjes af, ik ga zo een chocoladecake en muffins maken. Zucht.. haha

18. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ohhh lekker Unicornbaby!!! Morgen thee'tje met al dat lekkers? Ik kom graag langs, haha!

Collega'tje van mij heeft wel een reisje gekregen, weet niet precies in welk ziekenhuis zij is geweest destijds. Haar tweeling is alweer 4. (Na 5 keer een IVF behandeling).

Mijn werkgever begrijpt het wel, alleen de arboarts niet, dat is helemaal frustrerend!

Warme voetjes heb ik altijd wel, thuis altijd lekker mijn sloffen aan!

19. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ja hoor kom maar haha!
    Stom van de arbo arts. Juist die zou het moeten begrijpen!

20. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Arbo artsen kunnen zo krom zijn .... en zo bot :(

Deel Deze Pagina