Welkom Unicornbaby! (had ik volgens mij nog niet gezegd) Wat een verhaal heb je. Goed dat je toch hebt doorgezet en in DD terecht bent gekomen. Dat ze vertrouwen hebben dat het kan lukken lijkt me een prettig gevoel. Nu duimen voor een positieve test! Zou leuk Valentijnskadootje zijn @Amy: spannend morgen de TP! Ik ben zooooooooooo benieuwd! De wachtweken gaan voor jou weer in, hopelijk maar 1 keertje en heb je over 2 weken goed nieuws voor ons (en jezelf haha) @Mya, wat fijn dat er zo coulant wordt omgegaan met je situatie. Dat lijkt me erg prettig. Het was me even ontschoten dat je met kinderen werkt, dan is een dikker wordende buik wel pittig natuurlijk @Hier: vanmorgen is het bloeden goed begonnen. Had afgelopen dagen al een soort ongesteld-achtig gevoel, net op werk naar toilet en ''boem'' de rode zee arriveerde. Afspraak voor morgenmiddag (echo) kon dus geannuleerd worden, ik moet nu bellen als het bloedverlies terugloopt, zodat ze nadien d.m.v. echo kunnen controleren of alles in de BM goed schoon is. Ben eigenlijk best opgelucht dat het vanzelf op gang is gekomen. Hopelijk is er geen medicatie of curretage nodig.
Hallo iedereen, Amy, ik deed van alles, direct na punctie begonnen met granaatappelsap, elke dag minimaal 2 glazen genomen tot de bloedtest. Niet stofzuigen of zwaar tillen, ik kwam dan ook in de ziektewet terecht na punctie, ook door overstimulatie. Lette heel goed op me eten, at gelijk geen verboden eten voor zwangeren dingen meer, oja en t warme voeten houden, nam ik heel serieus. En ik begon direct na tp, met zwangerschapsvitaminen, ipv alleen maar foliumzuur. Of t daardoor is gelukt, zal ik nooit weten, maar ik dacht dan heb ik er echt alles aan gedaan. Duim voor een mooie tp voor jou, hopenlijk slaagt de eerste poging meteen Vervelend dat de arbo arts moeilijk doet. Hier verloopt t arbo arts (UWV) gedeelte ook niet voorspoedig, meer dan in de zin van meerdere brieven per dag waar totaal wat anders op staat. En mis dus nog steeds deel van me loon, die hun zouden betalen.,.. Dus als t er woensdag ochtend niet is, dan ga ik maar eens bellen met ze. Mijn werkgeefster is wat dat betreft heel makkelijk en aardig, en ze weet alles van de behandelingen die zijn geweest ook af. Daarbij heeft ze zelf 3 kids, en weet dus dat zwanger zijn met dit werk best zwaar is. Littlewoodstock, hopenlijk komt t dan toch helemaal vanzelf los, en heb je er geen pijn van. Toch veel sterkte meis.
@LWS, ik hoop ook voor je dat het vanzelf loskomt zonder medische toverkunsten... Mag je gelijk door als je 'schoon' bent, of wil je zelf even rust houden? @Mya, granaatappelsap heb ik ook wel geprobeerd na IUI inseminaties, werd er niet zwanger van, hihi... Zwangerschapsvitamines slik ik al vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil. Ben op een gegeven moment wel overgestapt op Kruidvat merk, ipv die dure Davitamon, maar heb nu toch maar weer Davitamon tevoorschijn gehaald. Ook ben ik weer begonnen met tarwekiemolie capsules en Omega-3. Ik zal eens vragen morgen (als we een Emmy hebben) of ik mag stofzuigen en zware boodschappen tillen... Het zal haast wel moeten, iemand moet het toch doen... Tsja, ik zal het haar volgende week wel uitleggen, hopelijk begrijp ze mij. Ze heeft zelf kinderen (gewoon via de normale natuurlijke manier) dus misschien kan ze het ook gewoon niet weten wat wij voelen en wat er in ons omgaat... UWV is echt een rampenplan geloof ik he! Vriendin van mij heeft er ook al weet ik het hoeveel gedoe mee gehad! Wel zo fijn als ze 'gewoon' uitbetalen!
Ik heb ook bij 7 pogingen granaatappelsap gedronken en niet zwanger en toen gestopt en wel zwanger, geloof er dus niet meer in. Ik slik ook vanaf pilstop al zwangerschapsvitamines van de kruitvat. En eet en drink idd net als een zwanger iemand, vind dat ook wel genoeg. lws fijn dat t van zichzelf is losgekomen hopelijk ben je snel schoon. Wil je meteen door of niet? Fab hoe is t met de kat?
@littlewoodstock nare situatie maar ben heel blij voor je dat het vanzelf komt het is altijd beter als je lichaam het zelf doet hoop dat je snel schoon bent ... *digiknuf*
Hoi, even een ego berichtje... ben de hele dag aan het huilen (de progesteron helpt vast niet mee) maar heb zoveel verdriet.. Onze Emmy's (2) hebben het niet gered. Geen cryo's voor ons dus. Als deze tp mislukt moet ik verplicht 1 en misschien wel 2 maanden pauze houden ivm ohss.. ik had meer dan 30 follikels en slechts 6 eitjes.. ik ben al opgestaan vanochtend met een gevoel dat het fout zat. Ik heb er geen vertrouwen meer in.
Oh UCB, toch volkomen logisch joh! Je bent ook maar een mens! (vol hormonen ook nog, die helpen niet echt ) Heel erg jammer dat de emmy's het niet gered hebben. Anderszijds, als ze het wel gered hadden, van welke kwaliteit zouden ze zijn geweest?? Vraag waar je nooit het antwoord op krijgt, maar je mag aannemen dat je alleen het allerbeste teruggeplaatst krijgt. Zeker in DD zijn ze vol vertrouwen, dus hopelijk kun jij je vertrouwen ook weer een beetje terugwinnen. Het gaat gewoon lukken hoor!!!! Kop op! OHSS is vervelend en nog gevaarlijk ook. Best belangrijk om dan eventjes rust te houden, is ook beter voor je lijf, dan kun je er daarna weer goed tegenaan. Maand of 2 maanden is een heeeeele lange tijd als je in de MMM zit, dus kan me je frustratie heel goed voorstellen meis, maar ze zijn wel voorzichtig met je...dat is duidelijk, en da's ook best wat waard toch? Ik duim voor je voor een positieve test dit weekend, de strijd is nog niet gestreden! @Denanja en Amy: weet eigenlijk niet of ik meteen door kan/wil. Moet eerst even afwachten hoe snel cyclus weer herstelt en hoe de bloeding nu gaat verlopen en of alles schoon is. Ben gisteren het belangrijkste verloren, vruchtzakje en placentaatje, en dat was groter dan ik had gedacht. Heb het goed bekeken om zeker te zijn, dus ik neem aan dat het vanaf nu voornamelijk bloed en (kleinere) stolsels zullen zijn. Ik ben 17-2 vrij, dus hopelijk kan ik dan een controle-echo krijgen.
Wij mogen vanmiddag om kwart voor 3 in het ziekenhuis melden, ze hebben een embryo voor ons! Verder horen we alles vanmiddag, dus het blijft nog even spannend!! Ik heb wel een traantje gelaten van geluk vanmorgen!
Wauw Amy!! Wat een supernieuws!! Een embryo...dat maakt het ineens heel echt hè...een ienieienieienieminiemensje waar je vanaf vanmiddag op mag gaan broeden! Sloffen en 3 paar sokken in de aanslag zeg ik!
Echt heel bizar inderdaad LWS! Ja, ik ga ook maar slapen met sokken aan denk ik! Alles voor dit minimensje! Ik hoop zo dat het lukt! En ik hoop voor jou dat je dit verlies te boven komt en weer met goede moed verder kunt en dat het gauw weer raak is en dat het dan allemaal goed gaat!!
Hahaha gelijk heb je! (ik slaap altijd met sokken aan haha, maar ik heb gewoon snel kouwe poten ) Ik hoop ook echt heel erg voor jullie dat het lukt! Ik duim voor en denk aan je! Gogo minimensje! Ik heb er vertrouwen in -als straks alles achter de rug is en de boel is schoon- dat we weer vol goede moed gaan proberen. Heel veel succes straks om 14:45 uur!!!!
Ucb en lws even een dikke digi huh voor jullie ! @ Amy wat spannend zeg !!!! Hoop voor jullie dat het zo mag zijn !!
Ahhh ucb wat een verdrietig nieuws . Hopelijk maakt t gewoon niet uit en is t deze keer raak. lws helemaal begrijpbaar hoor. Eerst even afwachten hoe t nu allemaal loopt. Amy heel veel succes. nonnie hoe is t nu met jou?
Sorry voor de late reactie meiden. Wat een rot nieuw unicorn! Hopelijk is het embryo waar je nu op broed genoeg en had je die andere ook niet nodig. maar kan me voorstellen dat dat een enorme domper is.... LWS fijn dat het toch natuurlijk op gang komt, voorzover je het fijn kunt noemen natuurlijk.... Hopelijk ben je snel schoon. hoe ben je er emotioneel onder? Amy wat een goed nieuws!! Ben heel benieuwd hoe het is gegaan vandaag! Hoe gaat het met jou Denanja? Voel je al iets? Ik voel nog niets, maar heb ook niet echt tijd ergens op te letten. Zondagavond hebben we op het punt te staan de kat in te laten slapen. Hij had die dag 3 hele heftige aanvallen waar hij zichtbaar onder leed. Dus hadden we min of meer de knoop doorgehakt. EN heb ik de DA gebeld. De dierenarts zei tot mijn opluchting dat de medicatie tijd nodig heeft om aan te slaan. We konden nog proberen de dosis flink te verhogen. Dat hebben we dus gedaan. En op mijn verzoek heeft hij er nu ook prednison bij. Ik had namelijk op internet 3 soort gelijke verhalen gelezen waarbij uiteindelijk bleek dat het een ontsteking was ipv een tumor. De arts zei dat die mogelijkheid er was maar de vooruitzichten zijn nog steeds somber. Zelf geloof ik er ook niet in, maar ik wil voor mijn gevoel alles hebben geprobeerd. Het lastige is ook dat hij tussen de aanvallen door gewoon "normaal "is maar die aanvallen zijn zo naar om aan te zien. Hij rent echt in blinde paniek overal met zijn koppie tegen aan, om vervolgens te gaan liggen schuimbekken. Is echt vreselijk om aan te zien. EN daarbij laat hij ook zijn urine lopen...Stinkt echt verschrikkelijk... Dus het moet wel echt beter gaan, anders kunnen we niet anders dan hem in laten slapen. Ik moet zeggen dat hij gisteren en tot nu toe vandaag geen aanval meer heeft gehad, maar ik juich nog niet te vroeg want dat was afgelopen vrijdag en zaterdag ook. Vrijdag hebben we weer contact met de dierenarts. Als hij dan nog steeds zoveel aanvallen heeft laten we hem inslapen. We hebben het ons zoontje zondag al verteld omdat we toen al op het punt stonden.. Maar hoe vertel je in vredesnaam aan een kleuter dat zijn beste vriend dood moet.... Hij schreeuwde maar dat hij het niet wil, en dat we hem niet dood mogen maken... Vreselijk.... Ik blijf nog even hopen op een wonder....
Ik voel niet heel veel... steken wel zo nu en dan maar ik denk dat je zo vroeg nog niet iets kan voelen. Voel me sinds vanmiddag niet zo lekker vol gevoel en gewoon niet lekker. Eerst heel koud, na een warme douche weer te warm pfff hoop niet dat de griep hier in huis komt. Morgen weer oppassen op nn 3 lieve neefjes die allemaal net beter zijn. fab wat ongelofelijk sneu zeg! Snap dat je hoopt op een wonder idd. Wel goed dat jullie t aankijken en nietmeteen laten inslapen maja als t niet meer kan dan moet t helaas. Je kan een diertje niet laten lijden omdat je t zelf wilt. Kan me voorstellen dat tvoor jullie zoon echt niet leuk is en ombegrijpelijk. Echt sneu!!! Verder wel alles goed met je?
8 cellig embryo aan boord! 9 bevruchtingen in totaal, echt veel! Maar we horen over twee weken hoeveel er goed genoeg zijn om in te vriezen, dus dat blijf nog spannend. Kan ook zijn dat er niks ingevroren kan worden.... Ik neem plaats op het wachtbankje! Fab, wat verdrietig dat de kat zo aansukkelt. En ja, die kleine man, echt niet tof
Wauw Amy wat een score!! 9 van de 10 bevrucht!! Super zeg!! En nu goed broeden!!! Denanja, he bah... Griep zit je dan net niet op te wachten.... Ben je eigenlijk al gestart met je nieuwe baan? Ik voel me verder wel oke. Heb alleen de dag van de IUI flink last gehad van de eisprong maar de dag erna ging het eigenlijk al weer goed.