Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Het was er bij mij na 10 dagen uit. Maar schijnt lang te kunnen blijven zitten, vandaar de 1; dagen. Maar denk dat je wel kunt testen met 12 dagen hoor!

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ik denk ook dat t wel kan amy

3. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Het wordt al spannend voor jou denanja!!

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Spannend Amy !

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jaidd amy. Niet getest vandaag wacht toch liever. Als k morgenvroeg niet ongi ben test k denk ik. Heb gemengde gevoelens namelijk, vanacht wel misselijk geweest maar verder voel k niks.

6. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Whoehoe! Vanmiddag tp van eerste cryo! Meteen goed ontdooid, dus nog twee in de vriezer!!

Ik ben benieuwd denanja, duim voor ositieve test! Voor jou ook Amy!

7. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Denanja, van harte gefeliciteerd!!!!!!! Veel plezier bij de optocht en vanmiddag met de visite!

Nonie, goed nieuws zeg!!!!

Ik heb vanmorgen getest, pregnyl is eruit, want hij was omo wit. Dus wil dat hij vanaf aankomende week mooi gaat oplopen! Ik voel me alleen echt niet anders dan anders... Dus vrees dat het niet is gelukt.. Stomme wachtweken!

8. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    He naar Amy! Maar alles kan nog!! Blijft spannend..

Hier cryo 1 aan boord!

9. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik mag weer mee in de wacht weken hihi medicijnen gehad om mijn menstruatie op te wekken.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Dankje amy :)
    ik voel me ook niet heel andrs amy dus benook bang dat t niet gelukt is. Wel diaree net (had k ook toen k zwanger was) en last va maagzuur en afgelopen nacht ook wat misselijk maar kan ook zijn omdat k te vet gegeten heb, kan k niet zo goed tegen namelijk. Maar ook geen ongi krampen ofzo maja heb k nooit echt van te voren.

fijn dat je weet dat de pregnyl eruit is. Op naar positieve testen nu!

11. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Spannend denanja duimen voor jullie allemaal !

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Stop maar met duimen :( helaas . Op naar volgende ronde.
    gelukkig wel een leuke verjaardag gehad :)

13. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ahhh, balen Denanja!!! Met al die kwaaltjes had ik wel goede hoop voor je hoor! Ik denk ook dat het niet is gelukt bij mij... Voel me echt niet anders dan anders... Maar moet nog een week en een dag wachten...

14. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ahh *digiknuf*

15. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou moe meiden, helemaal geen goede berichten hier.

Knuffel voor jullie allen!

UB, wat rot dat een negatieve test dan zo voor spanningen kan zorgen hè. Hopelijk is je man later beetje bijgedraaid....jullie kunnen er beide toch niks aan doen? Wat wordt nu het vervolg?

@Amy, die wachtweken zijn zeker rot...je hebt zoveel hoop, en toch probeer je jezelf ook een beetje te beschermen voor teleurstelling. In ieder geval goed dat je hebt gecontroleerd dat Pregnyl eruit is. Dan is dat maar een feit en kunnen de testen vol goede moed gaan oplopen.

@Denanja, helaas geen verjaardagkadootje voor je....jammer hoor!!! Wel nog gefeliciteerd uiteraard, hoop dat je leuke dag hebt gehad en je vrouw je lekker verwend heeft ;)

@Fab, ik snap het m.b.t. de kat...had even niet gedacht aan die hartaandoening, waardoor het logischerwijs lastig is om narcose te ondergaan. Hoe is het nu met hem?

@Hier: bloeding bijna weg, morgen bellen voor afspraak controle-echo. Hoop dat m'n cyclus snel weer opstart.

16. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en lees nu jouw bericht pas Nonie! Gewoon een TP gehad!!! En nog twee in de vriezer, wat fijn.
    Ik ga duimen voor een positieve test over....12 dagen?

17. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Jammer dat t nog niet gelukt is Denanja, wel Nog Gefeliciteerd met je verjaardag.

Unicornbaby, wat balen dat t niet gelukt is, ivf/icsi is best stress vol voor relaties hoor, jullie hebben t vast al goed gemaakt met elkaar.

Amy, niks voelen hoeft echt niks te zeggen hoor, vreselijk zijn die wachtweken he. Daarom begon ik altijd al heel vroeg met testen, was voor mij een manier om er goed doorheen te komen. Wanneer waag je een testje? Blijf duimen voor je.

Duim voor iedereen!

18. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hee Amy, je hebt zelf tegen mij gezegd dat niks voelen niks hoeft te betekenen ;) dus bij deze zeg ik het ook tegen jou meis. Geen bloed geeft moed en niks voelen zegt nog niks! Hou moed! Er is nog niks verloren!

Denanja wat jammer :( wel fijn dat je een goede v-dag hebt gehad! En nog gefeliciteerd :)

Lws; thnx! Hoop voor je dat je cyclus snel opstart, zou wel fijn zijn! Zal voor je duimen!

Hier alles bijgelegd en uitgesproken. Flink gejankt want ondanks verwachtingen is het toch harder aangekomen dan gedacht. We voelen beiden alsof we 3 mini mensjes van ons zijn kwijt geraakt wat vast onzin is omdat het Emmy's waren en niks meer dan dat. We gaan ze toch herdenken. Met kleur zand en een vlindertje. Dat gaan we ergens volgende week doen. Heb sinds gisteren erg veel pijn en krampen dus hopelijk zet de bloeding gauw door. Hoe het verder gaat weten we nog niet. We hebben een evaluatie gesprek geëist. Ze wilden eerst dat we pas weer kwamen over 3 weken maar wij willen graag nu een soort afrondend gesprek hebben. Gelukkig uiteindelijk voor elkaar gekregen. Volgende week dus weer naar DD. In de tussentijd stort ik me op de bruiloft en onze badkamer renovatie ;)

Bedankt voor jullie support en knuffels meiden. Doet me echt heel goed. Meer dan jullie waarschijnlijk denken :)

19. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Nonie!! En wat fijn dat de andere in de vriezer kunnen blijven. Laten we hopen dat ze daar nog heel lang kunnen blijven zodat jij eerst even een baby kan broeden! ;)

Ahhh Denanja balen zeg!! Weer niet. Je had er al niet veel vertrouwen in he... Wel nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Lws ik hoop idd dat de echo uitwijst dat alles schoon is en dat je weer verder kunt.... Met de kat gaat het vooralsnog wel aardig. Misschien toch een klein wondertje ?? Ik hoop het.

Ucb, balen meis!!! En idd niet gek hoor dat het druk op je relatie legt. Hier merk ik dat ook goed. Gister nog een flinke discussie gehad. Maar gelukkig is het dan daarna ook voor allebei weer oke. Ben benieuwd wat ze in dd zeggen.

Amy, het zegt idd niets dat je niets voelt. Houd moed, duim voor je meis'

Hier: nod nadert... Zaterdag. Maar vrees dat testen wederom niet nodig is. Heb al twee dagen buikpijn. Maar goed, geen bloed, dus houden moed!

20. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh Fab, dat wordt weer nagelbijtend de dagen door.
    NOD is 21-2? Dat is al snel, maar heb je doorgaans zo lang voordat NOD er is al buikpijn? Ik duim voor je, ik gun het je zo!!!!!

Deel Deze Pagina