Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    LWS, ja ik heb na de tweede pregnylinjectie altijd af en aan buikpijn. Nu toevallig weer even niet. Dus kan er eigenlijk heel weinig van zeggen. Van de week had ik zo'n last dat ik dacht dat ik al ongesteld werd, maar het is toch weer weggeëbd. Maar meestal word ik wel te vroeg ongesteld, dus ben toch bang dat het weer zo gaat zijn. Nog 3 dagen afwachten.... Als alles loopt zoals de meeste keren dan zal ik morgen het eerste bruinverlies hebben.

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Spannend fab!!! Ik duim hier dat t wel gelukt is!

thnx dames voor de felicitaties!!
    Ik heb besloten om vanaf april (nieuwe baan en nieuwe zorgverzekering) iets aan mn gewicht te gaan doen. Ben niet super veel te zwaar maar wel te zwaar. Hopelijk helpt dat bij de vruchtbaarheid.

3. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Fab ik duim heeeeeelhard voor je! Wat zou het fijn zijn als het nu gewoon lukt!
    Hier goed gevoel na tp. Moet nog heel lang wachten tot het 1 maart is en ik mag testen, maar ach...
    Wanneer kan een innesteling plaatsvinden, weet iemand dat? Had gister beetje bruinverlies maar 3 dagen na tp lijkt me wel heel snel...

4. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Gisteren een goed gesprek gehad met vriendlief. We gaan volgende week woensdag testen, zoals het ziekenhuis heeft aangegeven en niet eerder. Ik ga ook proberen iets minder actief te zijn op het forum, zodat ik er wat minder mee bezig ben, hoop dat het lukt!

Meanwhile, good luck for you all ladies!

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Herkenbaar Amy! Ik heb me de laatste dagen voor het testen ook wat minder op het forum begeven omdat ik erg geprikkeld raakte om ook te testen of iets dergelijks :) Super dat je het met je vriend hebt besproken. Hou vol, de tijd tikt zeer traag maar desondanks zal je dag er zijn voor je het weet. Dikke knufff x

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Thanks voor je lieve woorden Unicorn!

Jij heel veel plezier met de badkamer verbouwing en de voorbereidingen voor je trouwdag!

Liefs

7. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo Amy, gewoon even niet op het forum en 25-feb testen. Dan is het niet te vroeg. Ik duim ondertussen stilletjes voor je door, en hopelijk is het snel de 25ste!

@Nonie, wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. Dat kan soms al genoeg zijn...minder stress in het lijf, dat kan alleen maar positief inwerken op wat er in je kleine broedstoofje gebeurt.

@Fab, jou gun ik het ook zo vreselijk erg hè...het moet gewoon lukken nu! Ik duim voor je!

@Denanja, succes met alvast met het aanpakken van een paar kilootjes, alles wat er af kan is meegenomen.

@Hier: geen nieuws. Dit weekend druk met verjaardagsvisite, dus dan is het snel maandag en weten we hoe de vlag erbij hangt. Als alles schoon is verklaard (en misschien kunnen ze al wel wat cyclus-reactie zien aan eventuele groei van follikels ofzo) dan zijn mijn man en ik erg geneigd om even te stoppen met IUI en gewoon eens 2 cycli lekker los te laten. Uiteindelijk heeft dat afgelopen december ook geholpen. Nergens aan denken, geen cyclusdagen tellen maar gewoon mambo wanneer we zin hebben en wie weet.........boeken we alsnog succes...

8. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas...... :'(
    Testen is wederom niet nodig.
    Beetje van slag nu eerlijk gezegd. Heb ik de andere 5 keer niet zo erg gehad. Maar dit is toch het eind van een stadium. Het wordt dus IVF.... Ik kan er gewoon nog steeds niet bij dat ik van mijn zoon heel snel spontaan in verwachting was en we nu al 3 jaar zonder succes bezig zijn. Tegelijkertijd baal ik omdat er deze week in onze familie 2 baby's zijn geboren waarbij we dus op kraamvisite moeten. Daar zit ik nu even net niet op te wachten... Kan wel janken....
    Gelukkig heeft mijn boefje vandaag vrij van school en gaan we straks samen iets leuks doen. Potje janken doe ik vanavond wel als hij op bed ligt. Nu even happy-face opzetten en me bezig houden met de beste afleiding die er is :)

9. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Ah fab wat ontzettend kl*te! Hele dikke knuf... Echt niet leuk:( had het zo gehoopt!

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ahh fab wat klote zeg.. Lijkt me ook zeer frustrerend als het bij de 1e wel spontaan is gelukt en dan nu al zo lang ploeteren zonder resultaat.. Zeker lekker uithuilen vanavond hoor, flink balen lijkt me niet meer dan normaal.. En dan hopelijk straks met frisse moed er weer tegenaan met IVF..

Voor de rest van de dames ook succes! Ik lees nog wel mee maar hou niet alles meer bij hoor! Hier gaat alles goed :)

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ahhh fab balen!!! En snap helemaal dat kraamvisite dan niet leuk is. Toevallig hier ook mn nichtje bevallen maar zelf via iui dus vind t niet zo erg. Zie dr ook pas in maart dat scheeld.

Hier ook even wat afstand genomen. Ik weet niet wat tis. Ben een beetje de hoop aan het verliezen :( ivf doen we pas vanaf oktober dus dat duurt nog zo lang... heb t idee dat we beter dat kunnen doen. Maja hopelijk snel weer in de wachtweken dat geeft toch hoop.

lws 2 maanden rust pff moet er niet aan denken! Maar bij jullie heeft t geholpen dus geef je echt groot gelijk!!!!!

12. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Fab...lees het nu pas :(:(:(:(
    Ik huil met je mee....jezusmina wat een frustratie toch. Ongelooflijk dat de eerste snel lukte en de tweede waarbij het zo moeilijk moet.
    Ik heb hetzelfde dus weet precies hoe je je voelt. Waarom die eerste wel en nu niet? Ik kan daar met mijn pet niet bij...Onze lichamen weten toch hoe het moet? Onze partners zijn ook dezelfde, dus de omstandigheden zijn hetzelfde, we zijn alleen een paar jaar ouder.
    Zou dat het dan zijn?
    Waarbij ik me nu bedenk: ben jij ooit getest op FSH en AMH? Uit het bloed kunnen ze op basis van de waarde van die hormonen ''voorspellen'' wat de eicelvoorraad is en de kwaliteit ervan. Bij mij is deze januari 2014 getest en alles was prima.

Tuurlijk was deze poging anders voor jullie. De laatste optie voordat eventueel IVF zou komen. En nu is dat ineens zover. Voor mijn gevoel een compleet andere wereld dan IUI, maar wel met veel grotere kansen.
    Ik klets ook mee in een ander topic en daar zijn twee dames de eerste poging zwanger. Dus moet de burger moed geven toch.
    Dikke knuffel voor jou meis, en probeer lekker afleiding te vinden bij je kleine boef.

@Denanja, als jullie voor IVF zouden gaan is dat pas in oktober? Ik kan me niet voorstellen dat het jullie niet voor die tijd lukt hoor...jij hebt zo'n strakke cyclus...daar doen anderen een moord voor.

@Leo, goed te horen dat het goed gaat!!! Weet je ondertussen al of je placenta al wat meer naar boven is gegroeid?

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@ LWS Ik heb daar toevallig a.s. maandag een extra echo voor, dus dan weten we meer! Maar geen bloedingen meer gehad dus ik denk dat het wel goed is :) Lief dat je dat nog weet :)

Oh ik leef zo met jullie mee meiden, die teleurstelling elke maand weer, weet nog goed hoe dat was.. Hier ook succesverhaal wat betreft ICSI dus mocht het bij jullie zo ver komen dan hopelijk voor jullie ook!

14. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve reacties.

Ik heb me al weer aardig herpakt. Niet veel tijd gehad om bij de pakken neer te gaan zitten en dat zit ook niet in mijn aard. Dus schouders eronder en gaan.

Ik begrijp dat je hoop begint te verliezen Denanja. Maar ik heb echt het gevoel dat het je gaat lukken! IVF is vast niet nodig. En inderdaad zo'n kraamvisite zit je dan niet op te wachten... Het scheelt dan wel dat het iemand is die in hetzelfde schuitje zat. Bij ons is dat niet het geval. Tenminste van de een in ieder geval niet. Die heeft nu de derde gekregen, en vertelde toen ook dat het meteen raak was. Nu weet zij niet in welke positie wij zitten anders had ze het vast voorzichtiger gebracht. Maar of dat iets uit had gemaakt weet ik niet. Ik gun het ze hoor. Maar mezelf net iets meer op het moment :-0

LWS ja het blijft toch gek he. Alles is het hetzelfde als toen ik zwanger werd van mijn zoon. Alleen inderdaad een paar jaar ouder. Ze hebben toen inderdaad de voorraad gecheckt en die was ook prima. Ik blijf maar denken dat er toch iets mis ik gegaan na de bevalling ( er zijn restjes placenta achtergebleven waardoor ik 6 maanden heb nagebloed, die zijn toen via een huppeldepup-scopie verwijderd) Ik ben bang dat er iets beschadigd is maar de gyn zegt dat dat niet kan. Maar misschien moet ik dat gewoon los laten, ik wil gewoon graag een verklaring maar die is er simpelweg niet altijd. Maar wie weet werpt een ander ziekenhuis een ander licht op de zaak.
    Ik hoop zo dat het met IVF wel gaat lukken.

Maar ik hoop het echt voor jullie allemaal meiden!! Als je zo makkelijk zwanger wordt van de eerste sta je er gewoon niet bij stil hoe een martelgang het voor andere kan zijn. Ja, je beseft wel dat niet iedereen zoveel geluk heeft, en je probeert je voor te stellen hoe dat moet voelen, maar je weet het pas echt als je er midden in zit. Ik heb me ook echt verkeken op de impact die het heeft op je leven. Ik ben van nature redelijk nuchter en ging er ook nuchter in, maar de emotionele inpak is met vlagen toch groter dan je van te voren in kunt zien.

Nu voor ons dus ook tenminste 1 rust cyclus.... Een cyclus waarbij ik ook echt niet ga timen, of iets dergelijks. We doen het als we zin hebben en anders niet. Even proberen los te laten. En dan hoop ik dat we binnenkort op intake kunnen en dan snel door kunnen. Want ik vind vooral die onzekerheid of het ooit wel of niet meer gaat lukken killing. Iedere maand langer wachter is een maand langer onzekerheid over de uitkomst aan het eind van het traject......

Nu gaan we heel hard hopen voor Amy, want jij mag deze week testen toch?? En dan Nonie!
    Vergeet ik nu niemand?

In ieder geval duim ik voor jullie allemaal! Allemaal binnen de komende 6 maanden zwanger! Dat zou wat zijn!

15. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Wauw fab, respect voor hoe jij je herpakt! Bewonderingswaardig! En idd, ik denk dat het niet voor te stellen is als je er niet in zit.. Helaas weten wij hier allemaal hoe je je voelt:(
    Ik hoop dat jullie het lekker los kunnen laten deze maand en alles ff lekker van je af kunt zetten!

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hi ladies, ik begin weer even het lijstje, vullen jullie aan?

LEDEN:
    Amy1987: 27 jaar / IVF 1

AFSPRAKEN:

NOD:
    Amy1987: 25-2 testdag

ZWANGER:

17. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Ff kijken of ik het zo goed doe;)

18. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Vanmorgen een negatieve Kruidvat test. Morgen de officiële test doen van het ziekenhuis en de uitslag doormailen. Dan krijg ik tussen 2 en 4 uur 's middags te horen of er diepvries-emmy's zijn.

LEDEN:
    Nonie: 30 jaar /ivf 1 tp 2

AFSPRAKEN:
    Amy1987: 25-2 testdag + belafspraak aantal cryo's etc.

NOD:
    Nonie: 1-3 testdag

ZWANGER:

19. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Amy, dat had ik even niet verwacht :(

Het ziekenhuis geeft aan morgen als test-dag? Dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen meid!!
    En je hoort morgenmiddag of er diepvries-kandidaten zijn. Tjee, spannend!

20. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    LEDEN:
    Nonie: 30 jaar /ivf 1 tp 2
    LittleWoodstock: 39 jaar/ IUI 3.2 (feb + maart 2 rondes rust)

AFSPRAKEN:
    Amy1987: 25-2 testdag + belafspraak aantal cryo's etc.

NOD:
    Nonie: 1-3 testdag
    LittleWoodstock: 14 maart (ongeveer)

ZWANGER:

Deel Deze Pagina