Lws. Vandaag kennismaking gehad. Vond het erg leuk en heb er dus ook erg veel zin in. Maandag echt beginnen, begin eerst 20 weken opleiding in utrecht. ja vandaag was t streepje lichter, wel al beetje slijm dus verwacht eigenlijk t weekend iui maar eerder zondag dan maandag zeg maar. Morgen appeltaart maken en zaterdag kwakrtaart want we vieren zondag onze verjaardagen . welkom nieuwe meiden spannend voor jullie. Ik haat de wachtweken haha maar zit liever in de wachtweken dan dat ik wacht op mn ei. amy 8 is echt goed!!!! Super! En wat is een pipelle precies?
Met pipelle maken ze krasjes en moet het baarmoederslijmvlies herstellen en dan zou gunstig zijn voor de innesteling van de embryo en ze onderzoeken het baarmoederslijmvlies... Ohhh lekker denanja!!! Bij de jumbo hadden ze limited edition stoofpeertjes kwarktaart, die was echt lekker!! Fijne verjaardag alvast en hopelijk is de iui zondag!!
Succes met bakken denanja! Veel plezier morgen Hier is het bloeden begonnen, hoop verloren, ben er helemaal klaar mee! Zo kwaad op alles, zin om t hele ziekenhuis in elkaar te schoppen en er nooit meer heen te gaan
Hier net de test omo wit en weet te vroeg maar mn gevoel bleef zeggen dat het niet gelukt was. Gezien mn iets donkere blauwe aderen had ik hoop maar die zitten er al een paar dagen dus als door zwangerschap was geweest had ik nu vast iets op test gezien. Gister een dip dag veel gehuild. Hebben het over de icsi en alles wat er bij hoort gehad. We maken deze cryo's nog op maar we weten niet of we hierna nog weer een behandeling willen. Het is nu al 2 jaar alleen maar negatief en de wachtweek valt me steeds zwaarder.
Anoniem : het kan nog meid! blijf hoop en moed houden! iig deze ronde nog bedoel ik! maar uiteraard ook voor de toekomst meid!!! ik was de hoop en t geloof helemaal kwijt en toen ineens bij tp nr 10 van emmy nr 17 ... mijn dochter nonie: knuffel!!! wat een teleurstelling meid! ook voor jou houd moed en hoop!!!!
littlewoodstock, bedankt voor je medeleven en sterkte wensen. ons kleine meisje had een Trisomie afwijking waardoor we hebben besloten de zwangerschap af te breken. dit was pijnlijk en erg heftig en heb t er lang moeilijk mee gehad. maar.... ik kijk weer vooruit! en geniet van al het moois om me heen. soms heb ik t nog wel moeilijk maar dat mag ook vind ik! over het algemeen gaat het inmiddels weer erg goed! ze heeft een plekje in mijn hart! jou onderschrift is ook wel heftig zeg!! en las in je reactie dat het een zogenaamde windei was?! oneerlijk!!! maar vind het goed dat je nu zo positief verder kijkt! streep eronder en doorgaan zeg je zelf! knap hoor!!! respect.
Wat is trisomie Spannende tijden? Ik weet ik zit nu pas om dag 11 na punctie en 9 na tp. Dus er is nog een kans. Maar ben zoooo bang dat het weer niet zo mag zijn. Ondanks mn goede hoop in het begin. Toch heb ik wel symptomen en dat maakt me nu juist zo onzeker. De iets blauwere aders heb ik nooit eerder gehad, maar daardoor nu des te meer bang dat het niet gelukt is en het allemaal ook symptomen van utro kunnen zijn. Moet toch echt nog wel ff afwachten. Hoe vonden jullie de hoop weer terug naar een dip?
Anoniem: hier de link over Trisomie als je het intressant vind. Trisomie - Wikipedia je hebt er meerdere van maar betekenen allemaal dat je een chromosoom teveel hebt. en hoe hield ik hoop,... tja das een goeie ! ik had altijd wel 1 dag verdriet en was puur saggo! maar de dag erop dacht ik kop op en er weer voor gaan!!!! (klinkt makkelijker dan t was) maar ik haalde vooral kracht uit de liefde voor een kindje de wens die zo groot was en ik wist gewoon dat het op een dag zo zou zijn!
Bedankt zal het later even lezen spannendetijden! Ja hier ook ups en downs hoor. Soms voel ik me goed en heb ik hoop en sommigen dagen is dat ver te zoeken. De wens voor een kindje is inderdaad groter dan derest dat klopt. Alleen heb ik altijd al het gevoel gehad ook voor ik de mmm in ging dat er iets niet klopte en dat bleek nu dus ook waarheid. En ook heb ik al heel lang het gevoel nooit moeder te worden. Soms klopt gevoel niet en dat hoop ik dit geval ook!
Welkom nieuwe meiden! Jee wat een verhaal spannende tijden! Bij TP 10 raak. Kan me voorstellen dat je alle hoop dan wel bent verloren. En wat triest dat je de zwangerschap daarna af moest breken. Lijkt me zo heftig! Anoniem, voor jou ook een spannende tijd zeg! Ik ga duimen voor je. Amy Wat ontzettend klo'te meid !!! Ik had het zo gehoopt voor je!!! Gelukkig wel 8 cryo's! dat is fijn! Ik had ook nog nooit van een pipelle gehoord. Is dat pijnlijk? Doen ze dat net na je menstruatie? Ik ga hem ook op mijn lijstje zetten, want ik heb altijd het idee dat je om dat soort onderzoeken zelf moet vragen. Maar ik hoop hem niet nodig te hebben. Digi-knuf @Nonie.... Ook al geen goed nieuws.... Potverdorie wat erg! Ik had echt goede hoop bij jou!! Had jij nog cryo's over? Sterkte meid Denanja al IUI gehad? Veel plezier met het feest en succes maandag! LWS hoe gaat het? Lukt het je om je cyclus los te laten? Mij tot nu toe wel, alhoewel ik wel veel langer ongesteld geweest ben dan anders. Op een gegeven denk je je lichaam te kennen en weet je welke symptomen wat betekenen en herken je er een patroon in. Maar steeds als ik dat denk heeft mijn lichaam wel weer een grapje voor me in petto. Nu dus 8 dagen ongesteld ipv 4. Dus ik had weer een "Wat-is-dit-nu-weer"momentje. Maar verder voel ik goed hoor. Ik ben weer uit mijn dip geklommen en we gaan ons voorbereiden op IVF ( gek, iedere keer als ik aan IVF denk, zie ik alleen maar zo'n enorme naald voor me.... )
Fab: gek hoe je elke keer stiekem toch je grenzen verlegt he.. Maar die lange naald: haha! Ik heb m zelf niet gezien, lag half stoned in de stijgbeugels, maar ml heeft het er idd nog steeds over. Uurtje later moest hij zaad produceren en hij kon alleen maar aan die naald denken... Niet echt ideaal dus. Maar qua pijn viel het mee... Ik heb overigens nog 2 cryo's. 10 maart weer naar het zh.. Anoniem wat balen
Hi dames. ben ik weer... mn testen lieten me in de steek maar vanmorgen een smiley morgenavond half 7 iui. Voel mn ei al heel de avond, nog nooit zoveel gevoeld!!! vandaag begonnen met m opleiding en ja hokr 2 ujr te laat want moest naar utrecht haha maar ze hadden gewacht op ons gelukkig verjaardag was super gezellig!!. nonie en anoniempje wat balen zeg hoop sat jullie snel de moed weer bij een kunnen rapen. spannnend fab ben benieuwd. lws en amy hoe gaat t bij jullie?
Spannend Denanja!! Moest je met de trein naar Utrecht? #NSfail... Is alle taart opgegaan? Nog leuke cadeaus gehad? Met mij gaat alles goed. Baal nog steeds dat we deze ronde niet meteen een terugplaatsing kunnen krijgen, maar ik krijg er niets aan veranderd helaas... Dus ben afgelopen weekend lekker aan de wijn gegaan, hihi. Gisteren heb ik een mini vrijgezellenavondje gehad. Was super verrast, want we gaan alleen maar geregistreerd partnerschap doen, dus had het echt niet verwacht! Het was daarom echt zo super leuk!!!! Lekker sushi gegeten bij sumo in Utrecht! Jammie, jammie!!
Dag lieve meiden! Moet even bijlezen....reageer straks op jullie. Maar wel even @Amy: wat leuk dat je verrast bent met een bachelor-party! Leuk hoor...wist niet dat jullie geregistreerd partnerschap gingen doen. Altijd reden voor een feestje hi hi.
Hallo Ik heb een paar daagjes niet echt gevolgd op het forum. Maar nu zit ik toch ergens mee. Sinds deze ochtend wat roze/oranje achtige afscheiding.Wel nog redelijk licht. Ook wel wat krampjes. Zit nu op dag 11 na pick up en dag 6 na terugplaatsing. Ik heb zoveel schrik dat het mis gaat. Voor innestelingsbloeding i dit wat laat toch? Mag normaal maar zondagavond of maandagochtend naar het ziekenhuis voor een bloedprik.
Welkom nieuwe meiden! Ik moet echt even terug lezen het gaat zo snel hier haha Denanja; spannend!! Woohoo Ego; ML heeft het voor elkaar gekregen om een paar dagen uit de week vrij te krijgen. Helaas gaat de zonvakantie dus nog steeds niet door maar we gaan wel naar een huisje in de bossen, zodat we toch even kunnen ontspannen in een andere omgeving en hij eventueel tussendoor naar werk kan. Ik start wel vandaag met de provera. Vandaag worden ook mijn meds geleverd. Yes