Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Amy, helaas...vanmorgen een klein roze heksje gespot.
    Nu maar wachten hoe snel het doorzet.
    Geen spontaan tweede wonder dus :(

Hoe is het bij jou Denanja??

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    :(:(:( dikke digiknuff LWS!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wat ontzettend balen LWS!!! dikke knuf en bedankt voor je lieve berichtje! echt super !

4. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ladies, enorm balen. Maar ik had het heel bizar gevonden, als ik 2 x achter elkaar spontaan zwanger was geweest.
    Iets teveel geluk. Dus nu de menstruatiedagen uitzitten en dan weer vol goede moed de 2de hormoonloze ronde.
    Mocht het ook dan niet lukken, dan pakken we IUI weer op.

@ST: graag gedaan hoor :)

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hier ook vanmorgen ongi geworden :( flinke teleurstelling vooral bij mn vrouw. Ze heeft veel moeten huilen maja ikw as er niet, ik had veel afleiding door mn opleiding.

wij zijn hard aan t denken over ivf. Gaan t ook bespreken bij volgemde iui. Dus hoop dan misschien april/mei ivf. Maja eerst maar eens bespreken in de kliniek of ze t er mee eens zijn. Zo niet dan blijven we hij iui. Maar wil niet teveel zaad verspillen en met ivf kan je veel eitjes bevruchten met t zelfde zaad lijkt me zo.

lws lopen weer gelijk nu haha

6. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow Denanja, wat balen wat balen....Knuffel voor jou en ook je vrouw uiteraard. Heb het idee dat zij sowieso de wat meer emotionele is van jullie twee...Jij komt altijd heel sterk en nuchter over.
    Snap helemaal dat jullie over IVF gaan nadenken...IUI's zouden nog doorgaan tot oktober toch...IVF is misschien eerder te regelen.
    Ben benieuwd hoe kliniek er tegenover staat.

De strijd is hier misschien nog niet gestreden...het ienieminie beetje roze van gisterochtend heeft zich tot nu niet doorgezet.
    Heel apart dit...weer wat nieuws.
    Als het zo blijft ga ik morgenochtend alsnog testen.
    Ik voel helemaal niks...Vorige waren er nog mega-boobies maar nu....heel apart. Heb ik weer!

Ik hou jullie op de hoogte!

7. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Denanja, jemig, echt niet leuk :( Jazeker dat ze met IVF meer eitjes kunnen bevruchten! Ik had er 9!!

LWS, wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zaterdag 28-3 is er een Freya bijeenkomst... Is er iemand die daarheen wil gaan?

Freya Bijeenkomst

9. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    bah denanja wat naar:(
    snap dat je zuinig bent met je zaad, ivf is dan toch ook een overweging idd...

lws, ik duim voor je! je hebt wel vaker de neiging om alle statistieken te verbreken, dus laat dat nu ook zo zijn:)

hier vandaag succesvolle tp gehad, helaas wel beide cryo's moeten ontdooien, eerste was niet goed. Dus dit moet m worden!

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nonie k ga duimen!!!

Lws. Spannend voor jou zeg ben benieuwd morgen!. Zou wat zijn haha.

en ja wij hadden zelf besloten pas in okt over te gaan. Maar merk dat k er eigenlijk wel al aan toe ben. Enja de opleiding is er wel naar aan te passen al weten ze nog niks en dat ga k nog even zo houden. Onder de punctie meld k me geeoon ziek dan en de echos kunnen savonds.

11. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Nonie!! Ik duim ook mee!!

Hopelijk is de volgende IUI de winnaar Denanja!!

12. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nonie: wat spannend joh!! Dat wordt dus erop of eronder! Jammer dat er eentje niet goed ontdooide. Dan wordt nr 2 gewoon de winnaar! Wanneer mag je testen?

@Denanja, kan me voorstellen dat het IUI-gebeuren niet meer zo tot je verbeelding zal spreken. IVF lijkt een volgende logische stap. Gewoon aankaarten zou ik zeggen! Zeker als je het met je werk zo kan regelen met punctie en echo's.

@Amy: ik ga niet naar die Freya-bijeenkomst...voor mijn gevoel net ff een stapje te ver. Maar wel superlief dat je erop attendeert! Was je zelf wel van plan om eventueel te gaan?

@Hier: geen statistieken laten sneuvelen, vanmorgen gewoon flink ongesteld geworden. Ik baal er niet eens zozeer van, want het lichaam heeft de boel best snel weer opgepakt na de miskraam, maar ik baal wel van dat sprankje hoop wat je toch weer krijgt als de menstruatie zo vaag opstart. Eén veegje roze, dan bijna 48 uur niks, en dan alsnog bam.
    Nou ja, het is zoals het is, de rode heks mag haar werk gaan doen, en hopelijk de komende ronde nieuwe kansen! Gelukkig nog even geen hormonen.

13. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hee meiden,
    Ik ben weer terug van vakantie! Het was heerlijk! Maar heb jullie wel gemist :)

Amy, nee ik ga niet naar de bijeenkomst. Als het nou een forum bijeenkomst zou zijn misschien wel maar dit vind ik niet zo :)

LWS; bah :( toch jammer van de hoop die dan weer sneuvelt :( gelukkig zie je het positief in!

Denanja; IVF lijkt een logische volgende stap, zeker aankaarten! Ga je nu nog wel nog een keer IUI doen? Wie weet wordt dit 'm gewoon!

Nonie; ik duim voor je!! Spannend!!

Hier is mijn menstruatie doorgebroken inmiddels, dus ik mag het proces weer in met prikken!

14. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug UCB! Succes weer! Hopelijk wordt dit m!

Ahhh balen LWS en Denanja! Had zo gehoopt goed nieuws te lezen van jullie allebei! Het was wel weer spannend bij jou LWS! Grapje van je lichaam.... Ik ken die grapjes, en ik ben ze inmiddels spuugzat ;)

Jammer Nonie dat er 1 cryo het niet heeft overleefd. Dan moet dit hem gewoon worden!

Amy, ja kan me voorstellen dat je nu liever al weer in de wachtweken zat.... Maar misschien komt het herstel tussendoor de volgende poging wel ten goede! Dat moet gewoon!!

Hier: Net terug van de intake! En jeahhhhh we hebben groen licht. Gelukkig geen wachtlijst dus we mogen meteen starten. Nou ja meteen... Er moest eerst nog bloedonderzoek worden gedaan bij beide op HIV, hepatitis enz. Het Erasmus stelt dat als voorwaarde. Volgende week is daar de uitslag van bekend. Dan mag ik bellen en gaan we plannen. Ik ga ook een week voor de menstruatie injecties zetten om de cyclus stop te zetten, en na de uitgangsecho ga ik van start met 200 iu gonal-F ( of eerst puregon omdat ik daar nog 2 ampullen van heb. Die mogen door elkaar gebruikt worden). Wel een hele fijne fertiliteitsarts daar in Zwijndrecht.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Unicorn welkom terug :) fijn dat t zo lekker is geweest.

Fab fijn dat je groen licht heb gekregen :). En er geen wachtlijst is.

en we gaan idd nog wel iui doen. Omdat wij geen echos enz hebben zie ik de arts pas weer met onze volgende iui. Maar heb kinder asperine en alkaline druppels gehaald dus die ga k nemen en misschien helpt t wel :) wie weet.

ahhh lws wat kan je lichaam je dan voor de geknhouden he!

hier ook niet naar de bijeenkomst, heb er niks mee.

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nou ... Lieve dames waarom ik hier kwam gluren....
    We zijn weer begonnen voor een brusje!!
    Vorige maand eerste tp gehad (liep toen gelijk met een aantL van jullie en die ook pregnyl ondersteuning hadden en was erg benieuwd wanneer jullie testte enzo) en had erg goede hoop helaas niet gelukt (wel hcg van 14 wat kan betekenen dat t was genesteld en vrijwel direct weer losgelaten maar kan ook staartje pregnyl ondersteuning zijn geweest en om er niet te lang bij stol te staan... Houden we t daar maar op )
    En afgelopen zaterdag fm 1 gehad op cd14 en had al een ei van 21/22 en slijm van 11/12!!! Dus savonds pregnyl gezet! Maandag was mn eisprong en vrijdag gaan we weer naar t amc voor de plaatsing!!! Ben benieuwd!!! Hopelijk lukt deze tp wel! Ik was vorige tp zoooo gespannen!! Maar de kop is eraf en ben nu stuk gelaxter! Dus de duimen gaan weer draaien!
    DeE keer weet niemand van onze plannen en houden we t stil! Zelfs ouders enzo weten t niet! Zou geweldig zijn als we onze familie en vrienden kunnen verrassen met baby nieuws!!

17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Whaaaaaa, wat spannend meis!!!!!! Hoeveel cryo's hebben jullie nog over? Maar jij zit dus ook in het AMC? En je hoeft geen progynona te gebruiken voor je cryo cyclus en je hebt ook geen wachtmaand? Ik hoop dat het lukt meis!!! Zou super leuk zijn!

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Amy we hadden uit de punctie 7 eitjes alle 7 bevrucht 1 geplaatst 5 ingevroren! 1 cryo terug geplaatst en ook maar 1hoeven ontdooien! We hebben er dus nog 4!! En hopelijk weer maar 1 ontdooit en dan maar hopen op een plakker!!! Vind het toch wel erg spannend!!
    Ja wij zijn ervaren AMC bezoekers! We hebben idd geen progynova ofzo wel in het begin voor mn dochtertje geprobeerd maar toen hebben we van alles geprobeerd! Kunstmatige cyclus, utro ondersteuning, met pregnyl ondersteuning zonder preg onderst., enz
    Maar toen bleek dat natuurlijke cyclus met 3x ondersteuning het beste werkt!! En die varieerde ook van op dag 1 of 2 dagen na plaatsing en 1 of 2dagen ertussen maar de behandeling die is aangeslagen die houden ze aan!! En rustmaand is dus ook niet nodig
    Helaas ben ik pas half3 aan de beurt! Begin nu toch wel zenuwen te krijgen!!

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Toch wel raar dat jij geen wachtmaand hebt en ik wel :( en ik moet persé die progynova gaan gebruiken... Terwijl ik echt een super strakke cyclus heb! Hoe kan er nou verschil zitten in hetzelfde ziekenhuis?

Ik hoop ook voor jullie dat deze het gaat worden meis!! Heel veel geluk gewenst voor morgen!!

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Dank je wel meid!!!

En ja zeker bizar!! Zal t komen omdat ik via een streekzieenhuis loop? Controles metinnen gesprekken enz voeren ze hier in t ziekenhuis en de puncties en tp in t amc
    En we hebben t wel geprobeerd maar zonder resultaat!!
    En toen had ik wel een rustmaand altijd ivm weer starten medicatie ze vroegen me tijdens de bloeduitslag ook of t natuurlijk ging of met progy en toen ik aangaf dat t natuurlijke cyclus was zei de arts dat ik dan meteen door kom! Dat zal t verschil zijn

Deel Deze Pagina