Vanaf vanochtend vroeg bruinverlies... Heb geen krampen maar ook geen enkel zwangerschapskwaaltje... Hoop zo dat het goed blijft gaan
Oooh meid wat zal je een spanning hebben!! Maar onthoud goed bruinbloed is niet erg!! Komt vast allemaal goed lieverd xxx
hallo 👋 allemaal, Mijn naam is Kirsten en ben sinds eind januari bezig met ivf. Nadat wij een punctie hebben gehad moesten we stoppen ivm overstimulatie. Nu 2 maand verder en vandaag eindelijk een cryo terugplaatsing gehad. Van de 9 cryos hebben ze er uiteindelijk 7 moeten ontdooien. En nr 7 is vandaag terug geplaatst in mijN eigen cyclus. Bij deze neem ik dus plaats op het wachtbankje.
welkom Kirsten!! wat spannend voor jullie dat het nu eindelijk tot een tp heeft geleid en je dus ook op het wachtbankje zit!!! succes!!!! hoe is het met de andere dames?!?! hier nog geen ongi te bekennen maar vorige tp (en bij de meeste cryo terugplaatsingen) werd ik het dag 15 dus wacht nog even ongeduldig af vind het wel onwijs spannend en elk toilet bezoek is dood eng! ik kan niet geloven dat het uit zal blijven en verwacht mn ongi wel maar ergens begin ik toch beetje goede hoop te krijgen ! xxx
Hoi Kirsten, heel veel geluk gewenst! Je bent ook van harte welkom in de geheime Facebook groep. Als je dat wilt, dat moet je even je e-mail adres in een privé berichtje naar mij toe sturen. SUPER SPANNEND ST!! Je kent onze afspraak hé! Jou zien we niet meer terug in de terugplaatskamer van het AMC!
Ik hoop dat je gelijk hebt!!! T kan nog beide kanten op!! Al voel ik wel menstruatie krampen nu en gaat mn hoop toch weer weg! Ellenige wacht weken!!!
Oh ST leef zo met je mee! En al die symptomen en kwaaltjes tja het kan allebei zijn!! Veel succes nog met wachten..wanneer mag je testen??
Donderdag pas kir! Heb dan wel bloedtest dus geen gedoe met st reepjes Maar als t niet is gelukt verwacht ik uiterlijk morgen mn ongi!
spannende tijden wat spannend pfff. hier morgen avond iui en gaan dan meteen beginnen over ivf/icsi dus vind het wel spannend, durf er niet zo over te beginnen maja t is mn eigen lichaam dus moet er gewoon voor gaan moet gewoon durven. en dat gebeurt ook wel. nonie gefeliciteerd nog!!! ennuh bruin hoeft idd niks te betekenen!
En sp??? Al ongi? Hoop t niey!! Kirsten wat jammer dat ze er zoveel moesten ontdooiem zeg maaar hopelijk hen je nu gewoon een plakker. Hier gisteren iui gehad 5.6 miljoen zaadjes!! Nu dus weer afwachten. Ook gesprek gejad. Als t deze ronde niet raak is gaan we over op icsi. Dan dus dag 10 teru komen en dag 21 beginnen met spuiten. Bij onze kliniek hoef je niet eerst aan de pil dus dat is wel fijn maja hopelijk hoeft dat allemaal niey en ben k over 2 weken gewoon zwanger al zal t dan een echt kerstkindje worden maja hebben we er voor over he.
Denanja: wat een mooi aantal zwemmers!!! Hopelijk is de icsi niet nodig!! (T idee dat we "hierna" volgende stap zouden zetten hielp ons positief hoop jullie ook) ik ga hard voor je duimen!! Ik ben nog niet ongesteld! Officieel over tijd nu maar t kan nogstteds dus ben erg voorzichtig met mn gevoelens want heb continu buikpijntjes! Nog 1dag te gaan!! Toch wel erg spannend nu
Goeiemorgen dames.. ST vandaag mag je eindelijk testen. Ik hoop zo dat de test positief uit valt...spannend!!!!
meiden wat zijn jullie lief!!! en meelevend!!! heb daar zooooveel steun aan!!! heb vanmorgen 8:15 geprikt!! en wacht nu (on)geduldig op het telefoontje!!!!! ik heb een heeeel dubbel gevoel! de angst dat het toch negatief is (en mn ongi elk moment kan doorbreken) de angst dat het nu positief is maar t alsnog mis gaat/is de kans dat het bbz is. maar ook gewoon de hoop en t positieve gevoel dat het wel eens echt raak kan zijn!!! want er moet immers een reden zijn dat ik al 3 dagen overtijd ben maar die reden kan dus van alles zijn!!! maar over het ene krijgen we zowiezo vandaag het nieuws!!! 50/50 !!!! (al zie ik de kans nu meer als 70/30 hihi) en dan gaan we er natuurlijk vanuit dat alles goed zit en blijft!! en dat onze meiden een brusje krijgen!
OH ST. Je houd het zo wel spannend zeg. Probeer die angst naast je neer te leggen nergens voor nodig. Positief blijven!!! Heb je de uitslag al terug???