@misslove Oke dan zal dat misschien bij mijnook zo zijn. Ik spuit puregon en voor de eisprong pregnyl. Oh ja bah! daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.... Ze zullen het vast vaker hebben gezien maar het is inderdaad geen fris idee....
Ik haak ook aan, wij krijgen morgen een terugplaatsing van een cryo.. Ik vind het erg spannend.. De 1e is goed ontdooit dus we hebben nog een 2e achter de hand mocht deze niet goed gaan.. Onze dochter is van een verse terugplaatsing na een ISCI-behandeling, dat is ook allemaal de 1e keer goed gegaan, dus we hopen natuurlijk dat dit nu weer het geval is.. Maar hou ook rekening met het feit dat het ook anders kan lopen in ieder geval.. Vandaag hele ochtend in spanning gezeten tot het verlossende telefoontje dat het goed was gegaan.. Straks 2 weken in spanning zitten of het gelukt is! Succes allemaal!
spannend leo!!! en heeeel veel succes!! hier: een nieuwe ontwikkeling. geen rugpijn meer (was denk ik van 2 dagen bijna non-stop op de bank liggen in een ronde hoekbank dus ligt soms beetje raar). ook geen last van mn borsten. maaaaar ik was vanmorgen misselijk! stond op en t overviel me, heb niet gekotst, maar voel het gewoon nog steeds, ben niet heel misselijk meer maar dat rare gevoel in mn buik zit er wel nog. hoop zo dat het een goed teken is! moet wel zeggen dat t echt toeval zal zijn dat t deze maand dan is want als we 1 maand liever niet hoopte dat t raak was was t deze haha. hebben namelijk super veel verjaardagen in april. maja geen rede om een maand over te slaan! zeker niet! maar misschien is t ook juist daarom raak, dat we dachten van maakt niet zo super veel uit als t niet lukt deze keer.... we zullen zien hoop t zo!!! hoe is t met de rest?
Dames, ik haak ook aan. Ik heb gisteren een cryotp gehad (12 cellig). We hebben nu nog 3 cryo over van de eerste Icsi poging. De eerste cryo was meteen goed ontdooit. Vorige keer van de verse tp al na een week ongi, hopenlijk deze keer meer geluk ! Leo85, succes vandaag! Heb je een cryotp in eigen cyclus? Denanja, spannend zeg. Ben benieuwd naar je test. Zou het dan misschien toch ook je psychische toestand er iets mee te maken kunnen hebben.. (Dat je er minder mee bezig bent). Spannend...
sandra bk. welkom ja weetje misschien idd dat de psychische toestand er toch toe dacht. ik geloof daar eigenlijk niet zo in maar wie weet had deze iui ook het dubbele aantal zaadjes dus ik denk dat t eerder daardoor komt maar laten we er een combinatie van maken .
O denanja ik hoop het voor je. Ik heb me voorgenomen om niet meer naar m'n lichaam te luisteren maar nu doet m'n lichaam ook bijna helemaal niks. :-| Leo succes vandaag, hoop op een mooie embryo voor je!!!
marizje dat hadden mijn vrouw en ik dus ook al gezegd. omdat we steeds andere dingen voelde! hadden zoiets van luisteren we niet meer naar het klopt toch niet. moet zeggen ben ook bij de 4de poging misselijk geweest maar dat was vanaf de iui en dat was vooral savonds maar dus nog nooit zo net voor mn nod en sochtends! krijg nu wel weer hoop wil dat liever niet want dan als k ongi word val k ver naar beneden . maja hoop blijf je toch houden hoe dan ook!
Hoi Sandra en Leo, welkom! Spannende tijden voor jullie beiden!! Nou Denanja, wat jij hebt had ik vanmorgen ook! Ik werd heel gek wakker, wel pijnlijke/gevoelige borsten nog, maar ook die vlaag van misselijkheid. Hoefde niet over te geven, maar om nou te zeggen dat mijn ontbijt lekker smaakte.....bizar toch! Ik dacht de hele tijd dat ik mezelf voor de gek aan het houden was, maar ik voelde het echt. Het is nu een stuk minder, maar wel raar. Jouw rugpijn is weg...lijkt me positief hoor, evenals die misselijkheid! Het is zooo spannend, want rugpijn kan juist ook door zwangerschap komen. Ik vraag me al jaren af waarom alle symptomen van menstruatie en zwangerschap op elkaar lijken. Bedankt moeder Natuur!
Little woodstock spannend zeg de laatste dag wachten. Als ik het goed heb gelezen is deiana de volgende en wie mag daarna gaan testen, Marizje? Vreselijk dat wachten, maar ik heb al veel positieve berichten gelezen in deze topic. Hopenlijk snel meer meiden zwanger .
littlewoodstock wat toevallig haha! ik heb nog een vol gevoel nu. vanmorgen niet gegeten terwijl ik altijd ontbijt maar had er gewoon echt geen trek in! nu net boterham gehad en nu is t misselijke weg. ja ben echt zo benieuwd!!! zou echt leuk zijn dat is dit een top topic geweest haha! ik werd altijd ongi. maar ik denk dat we woensdag gaan testen haha ben zooo benieuwd! jij mag morgen al littlewoodstock! zo spannend!!! marizje is ook deze week toch? volgens mij voor mij?
Spannend dames! Hopelijk allemaal snel zwanger! Ik krijg een cryo tp in eigen cyclus ja, gebruik wel Progynova en Ustrogestan. Erg spannend inderdaad.. Ik test sowieso niet voor de aangegeven datum, dus dat wordt 2 weken wachten.. Maar vorige keer toen ook gelijk een knaltest, dus hopelijk nu weer. Ik hou niet van tuurstreepjes hihi.. Weet nog van de vorige keer dat ik geen kwaaltjes had, behalve een week lang erge steken in mijn buik, ws. van de innesteling..
nod's LittleWoodstock: 20 augustus Marizje: 21 augustus Denanja: 22 augustus Fab: 27 augustus littlewoodstock jij had toch 19de??? heb t lijstje even gekopieerd je mag jezelf erbij zetten
leo steken heb ik ook al hele week. rechts onderin, bij mn heup bot daar. maar dat heb ik vooral met plassen. maar sinds t weekend is dat minder
Ja Denanja, ik vond het ook zo toevallig toen ik je bericht las! Toen ik uiteindelijk het ontbijt binnen had, was de misselijkheid ook grotendeels weg maar idd een voller gevoel dan anders. Meestal krijg ik rond uur of 10 wel weer zin in iets, maar nu ook niet. Heb wel een tussendoortje gegeten, puur voor de bloedsuikerspiegel. Ik ga het testen zo lang mogelijk proberen uit te stellen heb ik besloten. Ik heb al es door stress een langere cyclus gehad, toen werd ik 5 dagen na NOD alsnog ongesteld. Omdat ik het qua werk erg druk krijg deze week én de verjaardag van onze dochter eraan komt zie ik die zon al schijnen natuurlijk..dat ik later dan verwacht ongesteld word. (of..........zou dat nu niet mogelijk moeten zijn omdat de cyclus van ''buitenaf'' gestuurd is door de hormoonprikken??)
uhmz ik weet niet of je dan 5 dagen later pas ongi kan worden... snap wel wat je bedoeld, had ik in januari toen waren we nog niet bezig maar ik wilde mn cyclus in kaart brengen werd toen ook een week later pas ongesteld juist omdat ik zo graag ongesteld wilde worden (omgekeerde wereld haha). respect hoor dat je t zo lang vol kan houden! t is dat ik op mn werk ben anders had die test in mn handen gebrand! ik wil niet eerder testen dan 12 dpo en dat is woensdag dus dan durf k t wel aan.
Ja klopt, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Brandende testen!!! haha Het vervelende is echt gewoon dat leven tussen hoop en vrees. Zoveel dames die aangaven echt het idee te hebben dat ze ongesteld werden (mega symptomen) en bleken toch zwanger, en anderen voelen gewoon niks en blijken ook zwanger. 100 x negatief testen en dan alsnog na twee weken positief... De onzekerheid is killing, en dat vreet meer aan me dan ik op voorhand had gedacht, ben verder best wel nuchter zeg maar.